Wiesz o tym że masz przejebane?

41. Data: 2013-06-15 21:25:14

Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-14 22:09, Andromeda pisze:

> Właściwie co ja bredzę, zwierzęta obecnie mają więcej praw od kobiet,
> mają prawo do sterylizacji, aborcji, eutanazji. Klej nie widzi świata
> zwierząt bo nie będzie się zniżał, tak więc zachowania dające prawa
> zwierzętom wchodzą z zachodu bez oporu. Tym samym zwierze w Polsce ma
> więcej praw niż kobieta.

Może wreszcie i kobiety w Polskim katolandzie zaczną myśleć DLACZEGO są
tak poniewierane (poniżane) ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

42. Data: 2013-06-15 21:28:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:19:58 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
aja.html

> A Ty, dlaczego się z Niej wyśmiewasz ?

Wyśmiewam? - stwierdzam, ze ona po prostu NIE WIE. A co, wie???
Gdyby wiedziała co należy, nie napisałaby bzdury o niewieśc"ta co nie wie".
"Niewiesta" (nieizwiestnaja) to kobieta o której niczego nie wiadomo,
nieznajoma, obca wchodząca do rodu!
:->
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

43. Data: 2013-06-15 21:28:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:25:14 +0200, LeoTar napisał(a):

> Może wreszcie i kobiety w Polskim katolandzie zaczną myśleć DLACZEGO są
> tak poniewierane (poniżane) ?

Które?

44. Data: 2013-06-15 21:44:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdyby wiedziała co należy, nie napisałaby bzdury o niewieśc"ta co nie wie".
> "Niewiesta" (nieizwiestnaja) to kobieta o której niczego nie wiadomo,

Stoktotka ma po prostu swoją własną, nową, lepszą etymologię.
Analogicznie do ortografii.

45. Data: 2013-06-15 21:47:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:44:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-06-15 21:28, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

aja.html

> Stoktotka ma po prostu swoją własną, nową, lepszą etymologię.
> Analogicznie do ortografii.

Chyba. Ale czy każdy sprzeciw musi być interpretowany jako atak? Niech się
śmieje tak jak ja.

46. Data: 2013-06-15 21:49:23

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-15 21:15, Ikselka pisze:

> Stądsamąd co i wszędzie - z ludzkiej paskudnej natury. W rodzinach i poza
> nimi. Niby dlaczego rodziny miałyby być oazą wolną od patologii? Tam gdzie
> są ludzie, tam jest i patologia. Znasz środowisko ludzkie, gdzie jej nie
> ma? To coś się tak uwziął akurat na rodzinę?

Nie dostrzegasz potencjału dobra w ludziach ? Czy o sobie tez myślisz
tak źle jak o innych? Czy wiesz o tym, że nawet najwięksi przestępcy
uważają się za ludzi dobrych. My wszyscy chcemy być dobrzy tylko jakoś
to nam nie wychodzi. DLACZEGO ? A uwziąłem się na rodzinę ponieważ jest
to podstawowa komórka każdego społeczeństwa i jeżeli w niej się źle
dzieje to dzieje się źle w skali całego społeczeństwa a także i w skali
całego globu. Rodzina to źródło następnych pokoleń i musi być zdrowa. A
spójrz na otoczenie, cóż się dzieje z rodziną... Kwitnie przemoc w
rodzinie, a wraz z nią przemoc w społeczeństwach. Przy czym przemoc
przybiera najprzeróżniejsze formy. A kiedy się zaczyna ? A od samej
kołyski gdy zakazuje się dziecku różnych rzeczy w tym - w pewnym wieku -
doświadczeń quasi-seksualnych z rodzicami. Zakaz to przemoc a
najbardziej perfidnym zakazem jest ten w sferze najważniejszej dla
trwania ludzkości i budowania relacji emocjonalnych z innymi ludźmi. Bo
zakaz w sferze seksualnej rzuca się cieniem na całe nasze życie.

> [...]
> nagle im pokazano, że sa interesujący dla kogoś, więc oczywiste jest, że
> szukają akceptacji i wsparcia, chcą być słuchani. Piszesz, ze "sami
> opowiadają". Nie zastanowiło Cię, że teraz "sami opowiadają", a wcześniej
> często zamykali w czterech scianach własne przeżycia, nie wychodząc z nimi
> na zewnątrz? Nie reagując, nie przeciwdziałając, często też nie wiedząc, ze
> to co się dzieje jest zlem?
> Opowiadają to, co im zaimputowałeś sam - że spotkało ich zło. Oni WCZEŚNIEJ
> nie wiedzieli, że to może kogoś zainteresować.

Ja im niczego nie sugeruję gdyż oni niczego zasugerować sobie nie
pozwalają. Wystarczy otworzyć się na nich a oni sami opowiadają. Mówią o
swoich najintymniejszych sprawach bez wywierania na nich presji.
Wystarczy wiedzieć czego poszukiwać w ich opowiadaniach i wyławiać z
potoku słów ważne informacje.

47. Data: 2013-06-15 21:49:26

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aja.html

> Stoktotka ma po prostu swoją własną, nową, lepszą etymologię. Analogicznie
> do ortografii.

Piszesz bzdury.
Niewiasta to synonim słowa "kobieta", a nie słowa "nieznajoma".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

48. Data: 2013-06-15 21:57:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:49:26 +0200, Stokrotka napisał(a):

aja.html

> Piszesz bzdury.
> Niewiasta to synonim słowa "kobieta",

:-D
Kochanie, to jest synonim DZIŚ, ale nie KIEDYŚ. Kiedyś "kobi'ta" była
synonimem k...y albo baby od chlewa. A dziś nie jest.

"(...)Słowo ,,kobieta" pojawia się w literaturze polskiej dopiero w XVI
wieku, dokładnie około roku 1550, kiedy niejaki Marcin Bielski w swym
,,Sejmie niewieścim" pisze w ten sposób:

Mogąć męże przezywać żony kobietami, aleć też nie do końca mają rozum sami...
Męże nas zowią białogłowy, prządki, ku większemu zelżeniu kobietami zowią5.

Bielski wyraźnie zaznacza, iż określenie ,,kobieta" ma charakter obelżywy --
Bruckner podkreśla, iż słowo to pojawiało się w literaturze tylko w takim
właśnie znaczeniu, używane było jako wyzwisko. Jeszcze w XVII wieku wyraz
ów posiadał wydźwięk negatywny i używany był jako pogardliwe określenie,
zwłaszcza w środowisku mieszczańskim. Zamiast słowa ,,kobieta", lepiej było
stosować określenie ,,niewiasta", ,,mężyna", ,,białogłowa" jako zdecydowanie
mniej niepochlebne, bowiem wyraz ,,kobieta" był wręcz nieprzyzwoity.

Swój pejoratywny charakter wyraz ,,kobieta" stracił dopiero około sto
pięćdziesiąt lat temu, w połowie XIX wieku. Jego obraźliwy ton ustąpił
znaczeniu neutralnemu, przestaje to już być słowo-tabu. Datą, która
wszystko zmienia, jest rok 1775 -- to czas wydania ,,Myszeidy"Ignacego
Krasickiego, który pisze w niej tak:

Czegoż płeć piękna kiedy nie dokaże?
Mimo tak wielkiej płci naszej zalety,
My rządzim światem, a nami kobiety6.

Jak widać, XVIII wiek przynosi pełną rehabilitację słowa ,,kobieta"(...) "

http://stare.verte.art.pl/mysl/opochodzeniuizmianie/

> a nie słowa "nieznajoma".

"Ale bardzo ciekawe są losy "niewiesty", późniejszej "niewiasty".
Etymologicznie rzecz ujmując, to osoba, o której nic nie wiem. Czyli
kto?(...)

- (...)Niewiasta znaczy synowa. Wchodzi do rodziny i nic się o niej nie
wie.

Cały tekst:
http://wyborcza.pl/1,97847,7483062,Miodek__jo_ci_prz
aja.html#ixzz2WJhP48eP
"

49. Data: 2013-06-15 22:08:32

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-15 21:49, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Piszesz bzdury.
> Niewiasta to synonim słowa "kobieta", a nie słowa "nieznajoma".

Teraz tak. Ale ty przecież odnosiłaś się do etymologii.
O kobiecie, jako takiej, Ikselka ładne podaje cytaty, więc nie będę
rozwijać, jakie to było dla białogłowy uwłaczające nazwać ją tak.

w transkrypcji stokrociej, może zrozumi wyjontkowo

50. Data: 2013-06-15 22:25:20

Od: "LeoTar" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Które?

Bure... Co ślepa jesteś ?

--
Wladek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
> [...]

> --
> XL
> "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki