Wigilia i Święta.

41. Data: 2012-12-03 14:50:41

Temat: Re: Wigilia i Święta.
Od: Anai <Anai@na_gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.12.2012 15:02, Ikselka pisze:

> No na przykład kiedy spadnie coś z kija, albo zbytnio podniesie się
> temperatura (zagapienie itd).

Eeeee... już myślałam, że coś gorszego może się stać :D
Na ogół wystarcza lekko uchylić drzwi ;)

--
Pozdrówki
Anai

***** Moje słit focie: http://infobot.pl/r/26aE *****
******* http://annape.digart.pl/digarty/ *********
"...dla mnie dobroczyńcy zwierząt są jak jacyś chrześcijanie. Wszyscy
tak radośni i pełni dobrych intencji, aż po pewnym czasie człowieka
korci, żeby pójść w świat i odrobinę sobie pogwałcić i poplądrować. Albo
kopnąć kota..." J.M. Coetzee Hańba