Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!

21. Data: 2023-02-15 17:06:10

Temat: Re: Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2023 o 15:15, alojzy nieborak pisze:

> Czemu mam sprawdzać następny przypadek skoro wcześnej napisałeś że dali 55 mln, a
widzę że nie dali?

Ale zrozumiałeś, że nie dali tylko dlatego, bo ktoś to nagłośnił?

> Nastepny mam srawdzić? Po chj?

Nie musisz.
Możesz nadal dawać się okradać bez świadomości.

> Już Ci pisałem wcześnej ,"ż" niusy sprawdzają się w
> mnej niż 20%.

Aaa... to przepraszam, skoro wcześniej pisałeś, to na pewno jest to prawda.
To teraz pochwal się jak to wyliczyłeś i dlaczego tak intensywnie
czytasz, te "ż" niusy. No chyba, że znowu kłamiesz.

> I ten który zapodałeś również się nie sprawdził. Zapodaj coś co się
> sprawdziło.

Teraz sam widzisz jak ważne jest patrzenie na ręce twoim idolom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2023-02-18 15:38:53

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):

> Nie musisz.
> Możesz nadal dawać się okradać bez świadomości.

Warto sprawę drążyć.
cyt. 54 957 890,00 zł ładna sumka

23. Data: 2023-02-21 12:49:14

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2023 o 15:07, Roman Tyczka pisze:

> "Przed nami kolejna afera, tym razem sponsorowana przez ministra
> Czarnka. Pokazuje ona znakomicie, jak w praktyce wygląda uwłaszczenie
> politycznego środowiska. Zakładasz na szybko fundację, dostajesz z
> funduszu ministra kilka milionów na siedzibę z możliwością jej użycia
> komercyjnego po kilku latach. Gdy ten czas mija, masz po prostu lokal
> za kilka milionów, który możesz wynajmować, sprzedawać, a na koniec
> fundację zamknąć. Słowem, za kilka lat, dzięki Czarnkowi, zostajesz
> faktycznym milionerem. A państwo i jego kasa? Jebać państwo. Ono jest
> [...]
zarnek-pis/

> ps. i zaraz wrona przyfrunie by zasrać swoimi wątkami o niczym, bo
> myśli durna, że ukryje te machlojki kurduplasto-kretyńskie...

Problem nie w tym że ci przy korycie kradną, problemem jest to że w tym
państwie nikt i nic nie jest w stanie przywołać ich do porządku i poddać
pod osąd wymiarowi sprawiedliwości. Tak wiec z łaski swojej nie chrzań o
jakichś ich szczególnych umiejętnościach w złodziejskim procederze.

24. Data: 2023-02-22 19:51:06

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.02.2023 o 12:49, Trybun pisze:

> [...]
> pod osąd wymiarowi sprawiedliwości. Tak wiec z łaski swojej nie chrzań o
> jakichś ich szczególnych umiejętnościach w złodziejskim procederze.

A jak myślisz, dlaczego najpierw rozpieprzyli ten wymiar sprawiedliwości?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2023-02-24 08:59:40

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2023 o 19:51, Kviat pisze:

> A jak myślisz, dlaczego najpierw rozpieprzyli ten wymiar sprawiedliwości?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tzw wymiar sprawiedliwości jest chory od samego początku,. Jak może
dobrze funkcjonować coś co jest zależne od tych których ma osądzać?

26. Data: 2023-02-24 13:15:28

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2023 o 08:59, Trybun pisze:

> Tzw wymiar sprawiedliwości jest chory od samego początku,. Jak może
> dobrze funkcjonować coś co jest zależne od tych których ma osądzać?

Dlatego zrobili tak, żeby było jeszcze bardziej zależne.
Tak więc z łaski swojej nie chrzań, że to nie świadczy o ich

27. Data: 2023-02-27 09:31:34

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2023 o 13:15, Kviat pisze:

> [...]
> Tak więc z łaski swojej nie chrzań, że to nie świadczy o ich
> szczególnych umiejętnościach w złodziejskim procederze.

Jak sam piszesz  nie ma na nich bata, gdzie tu miejsce na zachwyty nad
ich wirtuozerią w złodziejskim fachu? Osobiście to nawet mam wątpliwości
czy mogę ich nazywać złodziejami.

28. Data: 2023-03-02 21:23:25

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 27.02.2023 09:31, Trybun wrote:

> Jak sam piszesz  nie ma na nich bata, gdzie tu miejsce na zachwyty nad
> ich wirtuozerią w złodziejskim fachu? Osobiście to nawet mam wątpliwości
> czy mogę ich nazywać złodziejami.

Czekaj.. czyli jak złodziej przyjdzie do Ciebie, wyłączy alarm,
zdemontuje kamery, sforsuje zamki, a dopiero potem okradnie... tfu...
weźmie Twoje rzeczy i kosztowności, to masz wątpliwości, żeby go nazwać
złodziejem, dobrze chwytam?

--
pzdr
Roman

29. Data: 2023-03-03 09:26:10

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.03.2023 o 21:23, Roman Tyczka pisze:

> [...]
> zdemontuje kamery, sforsuje zamki, a dopiero potem okradnie... tfu...
> weźmie Twoje rzeczy i kosztowności, to masz wątpliwości, żeby go

Zupełnie inna kategoria, ile szkolenia i zachodu wymaga ten skok
złodzieja na moje dobra. Tymczasem tzw polityk, bądź jego protegowani
mają dostęp do miodu bez pokonywania jakichś trudności. No i ta
bezkarność..

30. Data: 2023-03-03 12:22:35

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2023 o 09:26, Trybun pisze:

> [...]
> złodzieja na moje dobra. Tymczasem tzw polityk, bądź jego protegowani
> mają dostęp do miodu bez pokonywania jakichś trudności. No i ta

Czyli gdy złodziej okrada kogoś bez pokonywania trudności i pozostaje
bezkarny, to nie jest złodziejem?
Masz bardzo intrygujący pogląd na złodziejstwo. Prawie tak samo
intrygujący, jak twój pogląd na kształ Ziemi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Zachęcanie do demoralizacji
1939 nadchodzi ?