Wiosenna kapusta - profanacja :)

1. Data: 2010-05-27 17:04:21

Temat: Wiosenna kapusta - profanacja :)
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepis na moje ulubione wiosenne danie:
2 młode kapusty,
pęczek młodej marchewki
6 cienkich parówek (1 profanacja)
2 kostki rosołowe (2 profanacja) lub bulion
trochę koperku

Kapusty poszatkować, marchewkę pokroić w talarki, parówki też w talarki,
wrzucić do gara, dodać ciut oleju, kostki rosołowe, podlać niedużo wodą
lub bulionem (wtedy juz bez kostek).
Dusić na wolnym ogniu ok. godziny, doprawić pieprzem, koperkiem - mozna
ciut zagęścić zasmażką, jak ktoś lubi.

Pychota.

E.

2. Data: 2010-05-27 19:28:40

Temat: Re: Wiosenna kapusta - profanacja :)
Od: Marek <n...@p...adresu.mail> szukaj wiadomości tego autora

Cześć E.
Thu, 27 May 2010 19:04:21 +0200 w
<news:htm8p9$qva$1@news.net.icm.edu.pl> napisałeś:

> Dusić na wolnym ogniu ok. godziny,

nie żebym się czepiał, jednak mam pytanie techniczne: czy po godzinie
duszenia wyjdzie z tego coś innego niż nieokreślona breja z parówkami?

Marek
Hard work never killed anyone, but why give it a chance?

3. Data: 2010-05-27 21:35:15

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <n...@p...adresu.mail> napisał w wiadomości
> Cześć E.

> nie żebym się czepiał, jednak mam pytanie techniczne: czy po godzinie
> duszenia wyjdzie z tego coś innego niż nieokreślona breja z parówkami?

Smród na całą ulicę wyjdzie na pewno

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2010-05-27 22:49:42

Od: Marek <b...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Jan Werbiński
Thu, 27 May 2010 23:35:15 +0200 w
<news:4bfee5aa$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> napisałeś:

> Smród na całą ulicę wyjdzie na pewno

bardzo lubię młodą kapustę i nie o to mi chodziło. Wydaje mi się, że 20
minut duszenia - bo tyle marchewce tez wystarczy - będzie wystarczajace.
Marek
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligencja,
jest to, że się z nami nie kontaktują.

5. Data: 2010-05-28 09:31:24

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> Cześć Jan Werbiński

> bardzo lubię młodą kapustę i nie o to mi chodziło. Wydaje mi się, że 20
> minut duszenia - bo tyle marchewce tez wystarczy - będzie wystarczajace.

Ja lubię jak kapusta jest miękka, ale przecież to kwestia gustu.
Nie wychodzi breja, ale możesz spróbować dusić krócej.

E.

6. Data: 2010-06-03 07:02:12

Od: MrKyllyan <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.05.2010 11:31, E. pisze:

> Ja lubię jak kapusta jest miękka, ale przecież to kwestia gustu.
> Nie wychodzi breja, ale możesz spróbować dusić krócej.
>
> E.
Po godzinie duszenia to i stara kapusta będzie miękka ;)

Chleb - mieszanka do automatu
Pieczeń duszona z pręgi.
Nóż elektryczny - ostrze do mrożonek
Marynata na grila