Wiosna usankcjonowana! :-)

1. Data: 2016-04-02 22:10:17

Temat: Wiosna usankcjonowana! :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś spotkałam taki piękny widok jakieś 300 m od domu w prostej linii:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1362869
Serce roście - ludzie stęsknieni za wiosną aż się zbiegli, samochody się
zatrzymywały. Miło boćkom mieszkać w naszej okolicy, miło i nam z nimi - a
i CZARNE się trafiają! :-)

PS. Zdjęcie kiepskie, bo to było tuż po 19ej, więc totalny brak światła, a
i odległość spora, więc przybliżenie aparatem na maks zrobiło też swoje...

2. Data: 2016-04-02 22:15:10

Temat: Re: Wiosna usankcjonowana! :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 22:10:17 +0200, Ikselka napisał(a):

> Dziś spotkałam taki piękny widok jakieś 300 m od domu w prostej linii:
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/1362869

Przepraszam, tu link do zdjęcia "solo":
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0f30b3abdf34aa40

3. Data: 2016-04-03 00:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Apr 2016 22:15:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> Przepraszam, tu link do zdjęcia "solo":
> http://www.fotosik.pl/zdjecie/0f30b3abdf34aa40

Widać, że właśnie przyleciały - bardzo zmęczone, chude, wyraźnie szukały
jedzenia. Mam nadzieję, że znalazły :-(

4. Data: 2016-04-03 09:18:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać, że właśnie przyleciały - bardzo zmęczone, chude, wyraźnie szukały
> jedzenia. Mam nadzieję, że znalazły :-(

Żab ci u nas dostatek :-)

--

Chiron

5. Data: 2016-04-03 16:17:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Apr 2016 09:18:50 +0200, Chiron napisał(a):

> Żab ci u nas dostatek :-)

Nie widziałam jeszcze żadnej żaby w tym roku :-(((

6. Data: 2016-04-03 19:44:04

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Żab ci u nas dostatek :-)

Hejka. Pierwszą w tym roku żabę spotkałem na działkach około 2 tygodnie
temu a dziś natknęliśmy się na okazałą ropuchę.
Wczoraj ukazał się naszym oczom pierwszy bocian zwiadowca, który dość
wysoko przelatywał nad naszymi działkami. Kilka dnim temu przelatywało stado
kilkudzisięciu czajek a podobno wraz z ociepleniem klimatu miały sie od nas
wynosić.
Pozdrawiam przyrodniczo Ja...cki

7. Data: 2016-04-04 20:27:42

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wysoko przelatywał nad naszymi działkami. Kilka dnim temu przelatywało
> stado kilkudzisięciu czajek a podobno wraz z ociepleniem klimatu miały sie

Czajki? Gdzie je widziałeś? Jesteś z Mazur czy Kaszub?
Pytam, bo ostatnio z okolic Łodzi się wyniosły :-(
--

Chiron

8. Data: 2016-04-05 11:30:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czajki? Gdzie je widziałeś? Jesteś z Mazur czy Kaszub?
> Pytam, bo ostatnio z okolic Łodzi się wyniosły :-(

...wieś Topórek.

9. Data: 2016-04-05 21:22:55

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> ...wieś Topórek.
Siedlce. No cóż- pozazdrościć. Ja niestety mieszkam w dużym mieście. Na
szczęście- już nie w centrum...ale kto wie- mamy z żoną takie marzenie, żeby
mieszkać gdzieś w lesie, nad wodą. Może jeszcze w tym życiu :-)

--

Chiron

10. Data: 2016-04-05 21:34:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2016 21:22:55 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> szczęście- już nie w centrum...ale kto wie- mamy z żoną takie marzenie, żeby
> mieszkać gdzieś w lesie, nad wodą. Może jeszcze w tym życiu :-)

Po co Ci te stada komarów, daj spokój :-)

Dzika róża
Re: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
Cięcie wiśni ozdobnej
Odp: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
Re: Żurawie