Wiśnie ale lipa :(

1. Data: 2007-07-11 17:56:40

Temat: Wiśnie ale lipa :(
Od: "Bruno" <ntc@nie_spamowi.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Wdrapałem się dziś na drabinę żeby zebrać wiśnie. Drzewka w przydomowym
ogródku wyrastają z odrostów korzeniowych. Co kilka lat pozwalamy takiemu
odrostowi znajdującemu się w odpowiadającym nam miejscu rosnąć i po kilku
latach z dorodnego drzewka zbieramy smaczne owoce. Tylko że w tym roku to
wybitna porażka! Nie dosyć że przymrozek zniszczył większość kwiatów to
jeszcze przy zbiorze okazało się że połowa owoców jest do niczego. Zgniłe,
spleśniałe, robaczywe FU!
Wy też tak macie czy po wielu latach nasza rodzinna rodzina wiśni :) okazała
się do niczego??

Pozdrawiam
Jerzy

2. Data: 2007-07-11 19:13:09

Temat: Re: Wiśnie ale lipa :(
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f735lk$me6$1@news.onet.pl Bruno
<ntc@nie_spamowi.op.pl> napisał(a):

> [...]
> robaczywe FU! Wy też tak macie czy po wielu latach nasza rodzinna
> rodzina wiśni :) okazała się do niczego??

Hejka. Tak to bywa gdy się drzewka nie chroni. Nasza wisienka, pryskana
corocznie Horizonem miała zdrowe choć drobniejsze owoce, które bardzo
smakowały szpaczkom. :-)
Pozdrawiam regularnie Ja...cki

3. Data: 2007-07-11 19:39:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Tak to bywa gdy się drzewka nie chroni. Nasza wisienka, pryskana
> corocznie Horizonem miała zdrowe choć drobniejsze owoce, które bardzo
> smakowały szpaczkom. :-)

Szpaki wolą Horizon od robaków? :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2007-07-11 19:41:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <

> Hejka. Tak to bywa gdy się drzewka nie chroni. Nasza wisienka,
pryskana
> corocznie Horizonem miała zdrowe choć drobniejsze owoce, które bardzo
> smakowały szpaczkom. :-)

A moje drzewka (8 sztuk) nie pryskane niczym (wiosną jedynie miedzianem)
i owocują że gałęzie na trawie leżą. A soczyste, pachnące, sok aż kapie bo
brodzie ... pychaaa !

Serdecznie Miłka

5. Data: 2007-07-11 21:16:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:46953206$0$30657$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Szpaki wolą Horizon od robaków? :-)

Hejka. Bad question. Horizon to fungicyd.
Pozdrawiam ekskluzywnie Ja...cki

6. Data: 2007-07-11 21:19:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f73dcu$cep$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A moje drzewka (8 sztuk) nie pryskane niczym (wiosną jedynie
> miedzianem) i owocują że gałęzie na trawie leżą. A soczyste,
> pachnące, sok aż kapie bo brodzie ... pychaaa !

Hejka. Przecież napisałem, że moje też nie pryskane niczym jedynie
Horizonem. ;-)
Pozdrawiam emulacyjnie Ja...cki

7. Data: 2007-07-11 21:57:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Bad question. Horizon to fungicyd.

Ale przecież miał on chronić wiśnie przed byciem zgniłymi, spleśniałymi,
robaczywymi FU!

Pozdrowienia,
Michał

8. Data: 2007-07-12 06:57:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4695527b$0$8934$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Ale przecież miał on chronić wiśnie przed byciem zgniłymi,
> spleśniałymi, robaczywymi

Hejka. Michale, Twoje wypowiedzi wynikają z wrzucenia wszystkich
pestycydów do jednego worka.

> FU!

Jedni się brzydzą środkami ochrony roślin a inni rakotwórczymi
substancjami wydzielanymi przez niektóre grzyby.
Pozdrawiam turpistycznie Ja...cki

9. Data: 2007-07-12 12:42:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Michale, Twoje wypowiedzi wynikają z wrzucenia wszystkich
> pestycydów do jednego worka.

Nie. Po prostu przypominam Ci na co odpowiadałeś.

Pozdrowienia,
Michał

10. Data: 2007-07-12 14:17:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:469621bb$0$12217$4c368faf@roadrunner.com Michal

> Nie. Po prostu przypominam Ci na co odpowiadałeś.

Hejka. Zdrowe to znaczy wolne od chorób. Mogą być wiśnie zdrowe i
zarazem robaczywe. Szpakom to nie robi różnicy. ;-)
Pozdrawiam fakultatywnie Ja...cki

Warunki do kurnika :)
co posadzic w kurniku ?
Armoracia lapatifolia f. semperviva