Witam w nowym roku!

21. Data: 2020-01-15 22:38:37

Temat: Re: Witam w nowym roku!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze będę młoda - za kilka mcy okrągłe urodziny; zacznę siódmy rok
czwartej osiemnastki
---
To juz przezylas M.M. o rok.
A Tam to dopiero bedziemy mlodzi -choc wg ksiazki "Zobaczyc Niebo"
kazdy bedzie mogl sie zaprezentowac jak tylko chce, jak aniolowie i PanJ. ;)
To samo zreszta bylo w "Miedzy Niebem a Pieklem" z Robinem Wiliamsem...

22. Data: 2020-01-15 23:07:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> jakim cudem tak wierzaco goraco ludzie publikuja swoje fotki zeby
>>

> Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?
> ---
> Stopy mamy/cory w jakichs butkach i drugie bez tez tam gdzies w albumie
> byly ale nie zapisalem sobie. Jakos mnie nie fetyszyzujom, no moze swoje ;P
> Wylaczylas dostep? Dobrze ze troche posciagalem ;)))

Tak, wyłączyłam - jak zwykle. Gdy udostępniam zdjęcia, to tylko na chwilę.
Dobrze, że coś pościągałeś. Gdy mnie kiedyś (tu) zabraknie, wspomnij :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-01-15 23:07:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Coooo? Z tymi spalonymi włosami i spuchniętymi łydkami (wielogodzinna
> podróż) to wrzyciu ?
> ---
> Ale ta gepardzia suknica! Wlosy byly[by] Ok za to w Niebie okularki beda zbedne ;P

Suknica samouszyta :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2020-01-15 23:17:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> To samo zreszta bylo w "Miedzy Niebem a Pieklem" z Robinem Wiliamsem...

I mam nadzieję, że TAM (gdzie poszedł za Ukochaną w tym filmie Wiliams)
miłość (jak w tym filmie) jednak potrafi pokonać śmierć. Inaczej po co by
istniała tu na Ziemi. Moje małżeństwo jest chyba trochę nieważne, bo przed
ołtarzem nie wierzyłam w słowa ,,póki śmierć nas nie rozłączy".
Skoro Bóg daje miłość, to niemożliwe żeby tylko po grób. Nie ma żadnego
,,rozłączenia".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2020-01-16 00:32:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 20:43, XL pisze:

> A prosiłam cię o coś?
> Zmień tabletki.

mozg nie boli

--
gazebo

26. Data: 2020-01-16 00:52:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> mozg nie boli

Tylko jego brak.
Weź tabletki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2020-01-16 06:38:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 23:52, XL pisze:

> Tylko jego brak.
> Weź tabletki.

ani mozg ani watroba nie bola, wypij, i nie jedz, skleroza tez nie boli

--
gazebo

28. Data: 2020-01-16 07:20:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 stycznia 2020 18:26:49 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?

Wow, gazebo się ujawnił - nie tylko ja w tym zacnym gronie widać jestem fetyszystą...

29. Data: 2020-01-16 11:53:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Stopy to bardzo intymna część ciała - no czego to Ci się zachciewa ?

Wow, gazebo się ujawnił - nie tylko ja w tym zacnym gronie widać jestem fetyszystą...

---
Fetyszyzm wstepem do faszyzmu ;P
A tak na serio to objaw hedonizmu.
Czyli krecenia sie wokolo swoj-Ego...

30. Data: 2020-01-16 11:58:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
To zalezy. Jesli malzonkowie doszli za zycia do mistycznej milosnej komunii swoich
dusz w Bogu
to po smierci podobno realnie moga byc dwoma duszami w jednym ciele uwielbionym na
wietrznosc ;)
A jesli ktores nie doroslo do pelni milosci...to nie ma takiej opcji. Chyba ze mozna
to nadrobic tam...

Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]