Witam wszystkich

1. Data: 2000-03-12 09:33:55

Temat: Witam wszystkich
Od: "Erhard" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem tu nowy i wszystkich na początek pozdrawiam.
Od nedawna czytam tę grupę i muszę przyznać , iż niektóre tematy
mnie zaciekawiły.
Choć wprawiam się na pedagoga resocjalizacji
to bardzo interesuje mnie psychologia społeczna.
Szczególnie motywy wywierania wpływu
oraz wywoływanie określonych zachowań u ludzi.

Myśle ,że znajdę coś dla siebie.

erhard

1. Data: 2000-03-13 18:42:30

Temat: Odp: Witam wszystkich
Od: "Grzesiek.L" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Erhard <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8afovg$co7$...@d...ceti.com.pl...
> [...]
> to bardzo interesuje mnie psychologia społeczna.
> Szczególnie motywy wywierania wpływu
> oraz wywoływanie określonych zachowań u ludzi.

:-)))
SIE! MA! Grzesiek

1. Data: 2000-03-22 09:06:44

Temat: Re: Witam wszystkich
Od: g...@b...com.pl (Gosia) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to bardzo interesuje mnie psychologia społeczna.
> Szczególnie motywy wywierania wpływu
> oraz wywoływanie określonych zachowań u ludzi.

Mam pytanko gdzie studjujesz?
pozdrowienia Gosia

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-03-22 14:23:28

Temat: sztuczne uczucia
Od: "bary" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

'miłość' bierze się z dotyku...

To znaczy myślę, że najprawdopodobniej tak jest...

A to oznacza, że jakby zrobić maszynę która motywowała by się przyjemnością
z dotyku... tak jak człowiek... i miała sieć... asocjującą tą przyjemność...
to najprawdopodobniej wytworzyły by się w niej uczucia...
Możliwe też, że miałaby problemy emocjonalne... oczywiście przy złym
przystosowaniu...

Co powiecie na to 'psycholodzy', że za kilkadziesiąt lat będą chodziły
roboty, które też będą miały osobowość przypominającą ludzką.. ;)
Może bardziej złożoną od naszej... zresztą to już zależy od ich budowy....

JAcEk

------

bo "ludzie dzielą się na artystów i wieśniaków..."
.... czyli tych co tworzą... i takich co bezmyślnie
chodzą po ścieżkach które inni im stworzyli....
...depcząc odmieńców tworzących nowe drogi....
i tych co tworzą to co już dawno zostało stworzone...

Wolna wola
rozdwojenie
Sekty-pranie mózgu
Samobójstwo- ucieczka?