rozdwojenie

1. Data: 2000-03-07 12:20:27

Temat: rozdwojenie
Od: "zenobiusz" <p...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

jak pogodzic poped pluciowy z wlasnym sumieniem? hmmmmmm probowalem zwiazkow
takich bez niczego tylko bzykanko lipa, probowalem z miloscia lipa nie
wyszlo ona ma innego.... probowalem sam - lipa.... czy to jest depresja ze
cokolwiek robie to lipa czy to zbieg lipnyhc okolicznosci co robic czekac
ale jak zniesc samotnosc?? MOze zakochac sie w gumowej lalce????

1. Data: 2000-03-12 00:50:30

Temat: Re: rozdwojenie
Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zenobiusz <p...@b...gnet> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38cab59b$...@n...vogel.pl...
> [...]
> depresja ze cokolwiek robie to lipa czy to zbieg lipnyhc
> okolicznosci
> co robic czekac ale jak zniesc samotnosc??

Nie sprawdzalem, wiec nie mam pewnosci, ale wydaje mi sie, ze
gumowa lalka to tez lipa. ;-)))

DrYazzgod

------------
Piszac do a...@t...pl nie zapomnij podac
mojego Nr abonenta: 580-100-4137-8782
------------

1. Data: 2000-03-12 07:26:08

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"zenobiusz" <p...@b...gnet> writes:

> jak pogodzic poped pluciowy z wlasnym sumieniem? hmmmmmm probowalem zwiazkow

A to sie, przepraszam, jedno z drugim kloci?
Moze najpierw sobie zadaj pytanie dlaczego sie kloci, to przynajmniej
bedziesz nieco blizej rozwiazania problemu...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-03-13 10:09:55

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
zenobiusz <p...@b...gnet> wrote in message
> [...]
> cokolwiek robie to lipa czy to zbieg lipnyhc okolicznosci co robic czekac
> ale jak zniesc samotnosc?? MOze zakochac sie w gumowej lalce????
Nie rozumiem, dlaczego wybrzydzasz na LIPĘ!
Jest jeszcze troche innych drzew, zas krzewow duzo wiecej.
Kobiety przewaznie wola kwiatki, bo tych jest jeszcze wiecej.

A.

Sekty-pranie mózgu
Samobójstwo- ucieczka?
Czy śmierć jest czymś realnym?