Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce

91. Data: 2017-07-12 02:56:55

Temat: Re: Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
news:dc007ebe-c76a-4c31-a12f-b2e376b0fb8e@googlegrou
ps.com...

> Ciągłość kulturowa pomimo represji Meiji i wcześniej (mniejszych)
> szogunatu.
> Po prostu narody skolonizowane mają to, że nie żyją własnym życiem tylko
> życiem innego narodu, który ich wynaradawia i na nich pasożytuje.
> Stan z Japonią nie posunęły się tak daleko - i owszem, usunęły brud, ale
> się
> wycofały we właściwym momencie. Co innego w Korei Pd. tam Wujek Sam
> ich udusił. Więcej kościołów amerykańskich sekt niż zabytkowych świątyń.

Faktem jest że przykro mi było czytać o zduszonych kulturach i religiach
lokalnych przez Hiszpanów kolonizujących Meksyk jak tam się zapuściłem.
I jeszcze to perfidne komponowanie elementów lokalnej kultury w symbole
chrześcijańskie, aby powolutku, dla niepoznaki, nie odróżniać się zbytnio...

Taki drobny przykład: https://en.wikipedia.org/wiki/I%27itoi
Wzrory tego "człowieka z labiryntu" wkomponowane w katolickie
przedmioty obrządku mszalnego obrzydzały mnie perfidią i wyrachowaniem.

Kultura i religie pierwotnych "Indian" amerykańskich są totalnie zniszczone,
zagrabione, zaorane przez katolickich najeźdzców i kolonistów.

92. Data: 2017-07-12 09:09:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-11 o 23:03, i...@g...pl pisze:
> Pinokio, lewak-Kviat

Faszystka każdego kto nie jest faszystą nazywa lewakiem.
Jesteś zbyt prymitywna żeby wiedzieć, że świat jest bardziej
skomplikowany niż ci się wydaje.

> nazywa ignorantem prezydenta USA - a sam podstaw historii nie zna.

Gdybym nie znał, to zostałbym faszystą i/albo religiantem. Takim jak ty.

> Dla niego kalwinizm to jeden pies z katolicyzmem ?

A czego znowu nie zrozumiałaś? Religiant to religiant. Niczym się od
siebie nie różnicie. Wasze spory dotyczą tak ważnych dla świata tematów,
jak kolor piórek na skrzydełkach aniołków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

93. Data: 2017-07-12 09:20:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-12 o 02:56, Pszemol pisze:

> [...]
> I jeszcze to perfidne komponowanie elementów lokalnej kultury w symbole
> chrześcijańskie, aby powolutku, dla niepoznaki, nie odróżniać się

Dokładnie to samo było robione w Polsce. Większość świąt i obrzędów
chrześcijańskich to zaadoptowane lokalne obrzędy.
7125,Poganski_czy_katolicki_obrzadek__Prof__Mikolejk
o_o.html

Tak jest łatwiej manipulować ludźmi.

Pozdrawiam
Piotr

94. Data: 2017-07-12 09:35:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 12 lipca 2017 09:20:51 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> chrześcijańskich to zaadoptowane lokalne obrzędy.
7125,Poganski_czy_katolicki_obrzadek__Prof__Mikolejk

Tak przy okazji:
https://youtu.be/GC4ox-0rCVI

95. Data: 2017-07-12 12:27:28

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:9f4ff653-893f-44be-bad7-cb87524e292d@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 11 lipca 2017 21:09:54 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A co złego w kolonizacji jako zastąpieniu kultury niższej przez wyższą?
> A to że Japonia miała kulturę nienajwyższych lotów widać chociażby po
> tym, co robili Japońce w latach 30-tych 20 wieku.

Japonia dała w dupę Ruskim pod Tsushimą już przed pierwszą wojną.
Japonia miała i ma wysoką kulturę warstw uprzywilejowanych - wyższą niż
zachodnia, a militaryzm to na użytek plebsu.

=

To był spisek generałów. Flota Rosji była niesamowicie przestarzała, a car
nie widział potrzeby, by ją modernizować. Generałowie zdecydowali się więc
na taki krok: wysłać największego bufona idiotę jako dowódcę floty, na
przetarzałych okrętach. Tyle, że po klęsce zaistniało wiele innych czynników
(wojna, rewolucja)- które sprawiły, że nikt już niemiał głowy do
modernizacji floty

--
Chiron

96. Data: 2017-07-13 13:30:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lipca 2017 07:48:47 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

> Trump? Duch Święty? Ty chyba mocno potłuczony jesteś.

Duch Swiety mowi przez wielu ludzi, wielu pomaga, dla wielu jest natchnieniem.
to zwykle, normalne rzeczy, ktore powinny byc oczywiste dla wszystkich.

pozdrawiam,
jacek

97. Data: 2017-07-13 13:37:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 7 lipca 2017 07:48:48 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

> Lekarstwa Ci się skończyły, Jacku?

nie wiedziałem, ze muszę jakieś zażywać:)
ale dobrze, ze mówi mi to osoba tak bardzo obeznana w tym względzie:)

pozdrawiam,
jacek

98. Data: 2017-07-13 14:04:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

> nie wiedziałem, ze muszę jakieś zażywać:)
> ale dobrze, ze mówi mi to osoba tak bardzo obeznana w tym względzie:)

No podstawą do wyjścia z choroby jest dobra diagnoza :-)

Co do Trumpa możesz być pewny że jest to człowiek który ma Ducha Świętego
tam gdzie słonko nigdy nie dochodzi...

99. Data: 2017-07-13 14:05:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> natchnieniem.
> to zwykle, normalne rzeczy, ktore powinny byc oczywiste dla wszystkich.

Duch Święty jest pojęciem bajkowym, wymyślonym.
To jest tak normalne i oczywiste dla wszystkich jak Święty Mikołaj,
Dziadek Mróz, Pinokio, Piotruś Pan czy Tooth Fairy.

100. Data: 2017-07-13 18:33:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 lipca 2017 14:04:35 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
w-polsce-jest-tak-istotna-zobacz-ten-spot,50821.html

> No podstawą do wyjścia z choroby jest dobra diagnoza :-)

ja zawsze, kiedy czuje sie chory, wskakuje do lozka pod koldre
i sie wygrzewam tak mocno, na ile mnie tylko stac.
robie tak od dziecka i, o dziwo, nadal dziala.
choc coraz trudniej to przychodzi, bo mniej sprawne odprowadzanie
ciepla z organizmu.
niekiedy, moze ze dwa razy, nawet Boga poprosilem,
ale tak za czesto to za bardzo po prostu nie wypada,
bo przeciez nie wiem, czy dla mnie czy kogos innego
tej dobrej energii starczy, kiedy bedzie bardziej potrzebna.
oczywiscie mysle, ze u Boga jest niewyczerpalna, ale pewnosci
przeciez nie mam, choc bylbym zaskoczony, gdyby bylo inaczej.
w kazdym razie nie za czesto choruje, to i lekarstw nie potrzebuje
i calkiem sie na nich nie znam.
zreszta to domena zony, a ona mi ich nie aplikuje,
wiec moze nie jest az tak ze mna zle, jak o tym sadzisz:)

> Co do Trumpa możesz być pewny że jest to człowiek który ma Ducha Świętego
> tam gdzie słonko nigdy nie dochodzi...

tam Ducha Świętego mieć nie można:)
tym bardziej w przenośni.

zresztą nie jest najważniejsze, jak jest z Trumpem,
bo może być tak, ze to doradcy mu przemówienie ułożyli.
a było takie, jakie być powinno.

opowiem ci coś, choć przecież o to nie prosisz:)

tej nocy/dnia w którym prezydent Trump miał przemawiać,
siedziałem, jak zwykle i najczęściej, do godzin porannych.
toteż z "rana" sobie smacznie spałem, bo spać tez bardzo
lubię:), az tu przychodzi zona i mówi, żebym wstał,
bo przecież Trump dziś przemawia.
wymamrotałem: po co? przecież nic jeszcze nie powiedział,
bo chyba bym wiedział.
po jakimś, niestety nie wiem jakim - bo spałem, czasie
słyszę: "independent voice". no to fajnie, myślę,
jest tak, jak być powinno.
bo musisz wiedzieć, ze choć języków obcych nie znam,
to takie proste sformułowania i owszem.
zresztą istota, która mnie informowała,
tez takie proste rzeczy o mnie wie,
ze przekazała i w języku, i w zasobie słownictwa,
które mi jest dostępne, żeby wszystko było jasne i zrozumiale.

chyba około 11-tej wstałem, ubrałem się, a ze dzień był ładny,
to pojechałem przesadzać jeżyny, żeby rzadki wyrównać.
i jak to przy pracy całkiem zapomniałem o tym przemówieniu.
przyjeżdżam wieczorem do domu i coś mnie tknęło, ze przecież
przemówienie Trumpa dziś było, wiec stwierdzam bardziej niż pytam:
- i co, już przemawiał?
- przemawiał.
- i takie ładne, wolnościowe było?
- jacku, było tak piękne, ze aż mi łzy popłynęły.
przepiękne. bardzo podniosłe, patriotyczne. cudowne.

pewnie, ze to przemówienie zawdzięczamy tez ludziom,
ale bądź pewien, ze tez Duchowi Świętemu.
tak po prostu jest i jest to normalne.

pozdrawiam,
jacek

Szatański solipsyzm