Woreczki termiczne - Lublin ?

1. Data: 2007-08-23 20:36:55

Temat: Woreczki termiczne - Lublin ?
Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę kupić (pojedyncze); pojemność ok. 1 - 2 litry.
Szczelne, wytrzymujące temperaturę do 100 stopni Celsjusza.

Pozdrawiam.

2. Data: 2007-08-23 22:01:55

Temat: Re: Woreczki termiczne - Lublin ?
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:
> Gdzie mogę kupić (pojedyncze); pojemność ok. 1 - 2 litry.
> Szczelne, wytrzymujące temperaturę do 100 stopni Celsjusza.
>
> Pozdrawiam.

Co prawda w rolce, ale mocne i świetne - i do zamrażania, i do
podgrzewania (napisano, że do +115 st C): w podłużnym kolorowym
kartoniku z napisem "AROMATA". Super. Mają dołączone klipsy, ale nadają
się też świetnie do zamykania za pomocą zgrzewarki do folii - wygodne i
bardzo dobre jakościowo.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

3. Data: 2007-08-23 22:02:37

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> kartoniku z napisem "AROMATA". Super. Mają dołączone klipsy, ale nadają
> się też świetnie do zamykania za pomocą zgrzewarki do folii - wygodne i

No, w sklepach Lidl - zapomniałam dodać :-)

--

Jaki prezent na 10 rocznicę ślubu?
zmywarka pod zabudowę - bez cokołu?
Rozbijanie dewna