Wpływ diety na BMI - ankieta

następny post »
From: "Rukasu" <r...@a...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Wpływ diety na BMI - ankieta
Date: Thu, 16 Oct 2003 08:41:14 +0200

W związku z prowadzoną ostatnio dyskusją, pojawił się problem skuteczności
diety. Z braku odpowiednich, ogólno dostępnych statystyk, proponuję aby
każdy z grupowiczy odpowiedział krótko na trzy następujące pytania:

1. Jaką dietę stosuję?
2. Jak długo ją stosuję?
3. Jakie jest moje BMI?

Dla przypomnienia: BMI, czyli Wskaźnik Masy Ciała (Body Mass Index)
wyliczany jest w następujący sposób: waga w kilogramach podzielona przez
kwadrat wzrostu w metrach. Czyli np. jeśli ja mam 185 cm i ważę 77 kg, to
moje BMI wynosi 77 / 1.85 / 1.85 = 22.5.

Moje odpowiedzi na powyższe pytania wyglądają więc tak:

1. Nie stosuję żadnej diety.
2. Od zawsze.
3. 22.5.

Zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie i bardzo proszę o ucziwość wobec
pozostałych grupowiczów.

Rukasu