Wpływ diety optymalnej na cukrzycę

71. Data: 2004-01-17 19:43:08

Temat: Re: Wpływ diety optymalnej na cukrzyc
Od: "Panta Rej" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bubu65$d57$1@news.onet.pl...

> A ja myślę, że w każdej Twojej głodówce taki okres (optymalny) Ci się
> zdarza, mimo, że nic w tym kierunku nie robisz. Twój organizm sam dba przez
> jakiś okres o wewnętrzne (optymalne :)) zasilanie.

Jak zwykle próbujesz przekręcić naturalną kolej rzeczy.
To dieta optymalna próbuje naśladować głodówkę,
nie odwrotnie.

> Szkoda, że nikogo z naukowców nie interesuje taki rodzaj badań u zwolenników
> głodówek. Aż się prosi o szczegółowe przebadanie u nich metabolizmu i
> wszystkich możliwych parametrów przez cały okres stosowanej głodówki.

myślę że spokojnie można tego trochę znaleźć
http://sci.pam.szczecin.pl/~fasting/

> OK. Chaciurku, odszczekuję, że posądziłam Cię o to, że odczuwasz ból
> z powodu mojej obecności na grupie :) Bardzo się cieszę, że tak nie jest...
> :)))
>
> Gwoli ścisłości, nie posądzałam Cię nigdy o celowe zmienianie nicków.
> Jedynie mylnie przypisałam Ci rzeczone zdanie.
> Sądzę, że należysz do tych grupowiczów, którzy stale używają ten sam nick

Jasne ;)

> i nie mają niechlubnego zwyczaju nagle udawać kogoś innego.

Zmiana nicka to nic przy takim np. uciekaniu z dyskusji.

pozdrawiam Chaciur

72. Data: 2004-01-17 19:46:51

Temat: Re: OT. pytanie skierowane do Slawka
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ależ wszak mówiłaś że jesteś uodporniniona jaki i ja tez jestem ;))) i mój
> organizm rozpoznaje cię jak niegdyś każdy pyłek z drzewa :)

A co Ci to przeszkadza odpowiedzieć na ciekawe pytanie?

> Chaciur jeśli ja byłem uczulony na pyłki drzew i traw a teraz nie jem tych
> pyłków i nie mam reakcji alergicznej , to czy to oznacza że wyleczyłem się z
> alergii ????

Aby to stwierdzić musisz ponownie zjeść. Proste.

pozdrawiam Chaciur

73. Data: 2004-01-17 20:40:31

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Aby to stwierdzić musisz ponownie zjeść. Proste.

Ale ja nigdy ich nie jadłem ;)

Slawek

74. Data: 2004-01-17 21:36:21

Od: " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> Ależ wszak mówiłaś że jesteś uodporniniona jaki i ja tez jestem ;))) i mój
> organizm rozpoznaje cię jak niegdyś każdy pyłek z drzewa :)
Slawek

Jesli pytania ktore zadalam we wczesniejszych postach sa dla ciebie bardzo
niewygodne, to je pomin. Prosze jednak abys dal mi odpowiedz na pytanie
dotyczace badan na szczurach ktore przeprowadzil kwasniewski.
Jest to bowiem zagadnienie niezwykle istotne, bo mozna w tej chwili
porownac wyniki badan przeprowadzonch na zwierzetach.
Ponadto prosze abys tutaj publicznie wyjasnil czemu mam zawdzieczas twoja
animozje w stosunku do mojej osoby. Nie przypominam sobie abym do tej pory
publicznie ciebie atakowala jako osobe.
Jesli tak uwazasz to podaj linki do moich wypowiedzi ktore uzasadnia twoje
zarzuty pod moim adresem. Jesli tego nie zrobisz to znaczy, ze poslugujesz
sie jednak nadal nieuczciwa taktyka w stosunku do mnie.
Ja moge podac mase linkow do twoich wypowiedzi ktore potwierdza to co
zasugerowalam w moich wczesniejszych dwoch postach i co spowodowalo u mnie
watpliwosci odnosnie twojej roli w propagowaniu diety kwasniewskiego.

anna czekajaca nadal na rzetelna odpowiedz.

75. Data: 2004-01-17 21:47:26

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
Prosze jednak abys dal mi odpowiedz na pytanie
> dotyczace badan na szczurach ktore przeprowadzil kwasniewski.

Syn Kwasniewskiego Tomasz :) ale sama możesz je sobie znaleźć zrobił z tego
tematu prace :)

> [...]
> watpliwosci odnosnie twojej roli w propagowaniu diety kwasniewskiego.
>
> anna czekajaca nadal na rzetelna odpowiedz.

Ależ ;) kogoś już straszyłaś ,że np. podkablujesz do jakiejś komisji
lekarskiej itp. co ja biedny mały człowieczek znaczę dla ciebie ;))) ??

Slawek

76. Data: 2004-01-17 22:05:36

Od: "annaklay " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał(a):

> Syn Kwasniewskiego Tomasz :) ale sama możesz je sobie znaleźć zrobił z tego
> tematu prace :)

Dobrze wiesz ze ani kwasniewski ani jego syn nie odpowiadaja na zadne
pytania:-). Wiec sadze ze skoro ty rowniez uwazasz iz dieta kwasniwskiego ma
pozytywny wplyw na optymalna prace mozgu u cvzlowieka wiec powinienes jednak
miec dokladne dane na ten temat.
Przeciez o ile mi wiadomo ten szrtandarowy temat caly czas jest walkowany
przez rozne osoby. Nie rozumie wiec dlaczego nie dysponujesz nadal tymi
danymi skoro pracujesz dla ruchu optymalnego?
Majac takie dane pod reka moglbys niewygodna dla ciebie dyskusje rozwiazac
raz na zawsze, bez wywolywania niepotrzebnych podejrzen i watpliwosci.
No to jak bedzie , wrzucisz te informacje na grupe?

A propos twojego ponownego pomowienia:

poprosze o linki do moich wypowiedzi o takim charakterze. Jesli tego nie
zrobisz to jest to niestety nadal tylko nieuczciwa taktyka pozbywania sie
niewygodnego dyskutanta.

anna, ciagle majaca nadzieje ze jednak zaczniesz dyskusje merytoryczna na
tematy dietetyczne, bez pomowien i atakow osobistych.

77. Data: 2004-01-17 22:14:01

Od: "annaklay " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panta Rej <gchat@na_wp.pl> napisał(a):

> Zmiana nicka to nic przy takim np. uciekaniu z dyskusji.
>
> pozdrawiam Chaciur

O ile ta zmiana nika jest faktem, a nie kolejna bardzo nieuczciwa taktyka
prowadzenia dyskusji z niewygodnymi dyskutantami;-)
Ciagle sie zastanowiam po co to robia skoro dieta wspaniala i bez wad?

anna;-)

78. Data: 2004-01-18 11:09:41

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumie wiec dlaczego nie dysponujesz nadal tymi
> danymi skoro pracujesz dla ruchu optymalnego?

Ależ nie zapędziłaś się , na liście płac mnie nie znajdziesz ;)

> anna, ciagle majaca nadzieje ze jednak zaczniesz dyskusje merytoryczna na
> tematy dietetyczne, bez pomowien i atakow osobistych.

Większość tematów juz omówiłaś , a co do ataków osobistych to masz jakieś
??? czy tak na wszelki wypadek zaczynasz mi wciskać ??

Slawek

79. Data: 2004-01-18 13:44:34

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaklay " <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ciagle sie zastanowiam po co to robia skoro dieta wspaniala i bez wad?

Może już sami w to nie wierzą?
Choć "wiara" w tym wypadku odgrywa ważną rolę.

Pozdrawiam,
Adam

80. Data: 2004-01-18 21:16:17

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarekF" <m...@a...i.p.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bts6ls$f3b$1@news.onet.pl...
> Witam
> Moze przestali byscie wymieniac sobie "uprzejmosci" w tym watku. Watek
jest
> ciekawy, dotyczy cukrzycy,. mam zaznaczony, otwieram ? nowy post? a tam
> jakies pierdoly.
> Pozdrawiam
> maf

a do kogo to było mareczku, kochanie :)))))))
gapa

pan_andrzejek wraca
MM - proszę o rad
Konsystencja stolca