[Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)

11. Data: 2007-05-22 08:35:45

Temat: Re: [Wroc] Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f2rojv$bpf$1@inews.gazeta.pl...

Swoją idealną torbę kupisz w Przejściu garncarskim (Rynek), w sklepiku Ashama.
Kosztuje 150 zł, jest skórzana, prosta, duża.
Wygląda tak:
http://ignaszewska.nd.e-wro.pl/P1010162.JPG

Oczywiście w realu wygląda duuuużo lepiej ;-)
Używam swojej od miesiąca i jestem zachwycona fukcjonalnością, wyglądem i
"wogóle".

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Mężczyźni oddają duszę, jak kobiety ciało,
stopniowo, strefami dobrze bronionymi.

12. Data: 2007-05-22 08:36:42

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

Są w różnych kolorach.

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Kobieta, która ma jednego kochanka jest aniołem,
która ma dwóch jest potworem, która ma trzech jest kobietą.

13. Data: 2007-05-22 18:13:16

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> napisał(a):

> Ale to jest małe, skromne i w dodatku spokojnie można odpiąć bez
> szkody dla torebki. IMO bardzo pomysłowe rozwiązanie :)

A to insza inszość :)

> A czy to nie Ty mi kiedyś pokazywałaś swoje torebki na zdjęciach?

A może, faktycznie. Jeśli pokazywałam taką czerwoną, to właśnie po niej
rozpaczam. Szanowałam, pieściłam, ale wzięła się i ze starości rozlazła. Nie
da się jej już naprawić :( Szukam podobnej :)

> rewanżu chciałam się pochwalić własną - nic tak nie podnosi samooceny,
> jak stwierdzenie, że ma się przedmiot, jakiego ktoś inny jest
> nadzwyczaj spragniony ;)

O tak ;)))

> Pokaż fotkę :)

Dzisiaj już nie, ale może jutro mi się uda.

> Odległość mnie nie przeraża, tylko trudno mi się wyrwać na drugi
> koniec Polski, bo praca i inne takie :(

Yyyyyyy, to Ty nie z Wrocka? Chyba muszę zwiększyć dioptrie. Wydawało mi się,
żeś krajanka :)

Odcień ważna rzecz. Poczekam :)

Krusz.

14. Data: 2007-05-22 18:17:52

Od: "Kruszyzna" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <i...@g...com> napisał(a):

> Swoją idealną torbę kupisz w Przejściu garncarskim (Rynek), w sklepiku Ashama.
> Kosztuje 150 zł, jest skórzana, prosta, duża.
> Wygląda tak:
> http://ignaszewska.nd.e-wro.pl/P1010162.JPG

Forma OK, zero dodatków OK, kolor czarny oczywiście odpada, ale napisałaś, że
są w też w innych, więc OK :) Rozumiem, że na ramieniu prezentuje się
zgrabnie, klasycznie i elegancko? Ma być oficjalna, sugerować nieskończoną
kompetencję nosicielki i informować, że można jej (tej nosicielce) powierzyć
Ważne Zadanie, z którego się bez dwóch zdań Wywiąże :)

> Oczywiście w realu wygląda duuuużo lepiej ;-)
> Używam swojej od miesiąca i jestem zachwycona fukcjonalnością, wyglądem i
> "wogóle".

Format A4 wejdzie? Miękki taki, nie sztywniacha.

Krusz.

15. Data: 2007-05-22 19:08:19

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 22 May 2007 18:13:16 +0000 (UTC), Kruszyzna wydukał(a)
nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> A może, faktycznie. Jeśli pokazywałam taką czerwoną, to właśnie po niej
> rozpaczam. Szanowałam, pieściłam, ale wzięła się i ze starości rozlazła. Nie
> da się jej już naprawić :( Szukam podobnej :)

Tak, była czerwona, chyba z jakimś wytłaczanym [?] wzorem. Albo
brązowa była z wytłaczanym, a czerwona nie :]

> Yyyyyyy, to Ty nie z Wrocka? Chyba muszę zwiększyć dioptrie. Wydawało mi się,
> żeś krajanka :)

Gdzieżby zaś. Jestem rodowita brokowianka [nie, to nie od piwa],
aktualnie na emigracji zarobkowej w Warszawie ;)
We Wrocławiu byłam... niech policzę... raz na wycieczce szkolnej, raz
w interesach i chyba dwa razy przejazdem. Dawno.

> Odcień ważna rzecz. Poczekam :)

Wzięło i mi się zapomniało :/ Może jutro będę pamiętać...

Pozdrawiam, Carrie

16. Data: 2007-05-22 21:52:48

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompetencję nosicielki i informować, że można jej (tej nosicielce) powierzyć
> Ważne Zadanie, z którego się bez dwóch zdań Wywiąże :)

Ta na zdjęciu akurat jest granatowa, nie czarna ;-)
Wiesz, ona chyba jednak nie jest idealną torebką, bo IMHVO elegancką w tym
znaczeniu o którym piszesz bym jej raczej nie nazwała :-))) Raczej nie jest
BARDZO oficjalna.
Swoją drogą - teraz mi się przypomniało, że były tam też inne torebki, bardziej
"eleganckie" ale nie wiem z kolei czy czerwone - musiałabyś pójść przy okazji
sama popatrzeć.
W każdym razie - mają je w ciągłej sprzedaży, a jeśli akurat nie będzie
czerwonych, to można zamówić i Pani Ci sprowadzi czerwoną - tam są same produkty
"hand made" w takim "artystycznym" stylu.

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(Seneka Starszy)

17. Data: 2007-05-22 22:03:01

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

Krusz, a czemu nie allegro? Musisz "pomacać"? ;-)

http://www.allegro.pl/search.php?string=du%C5%BCa+cz
erwona&category=1487&description=1&country=1&categor
y=1492

PS. A w tę "moją" A4 wchodzi bez problemu

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

18. Data: 2007-05-22 22:09:02

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

Ta wygląda nieźle, ale nadal nie wiem, czy spełnia warunek "eleganckości" ;-)
http://www.allegro.pl/item197184057_elegancka_czerwo
na_torebka_lorenzo_palladini_okazj.html

Pozdrawiam, Lesława Jaworowska
http://jaworowska.prv.pl/

--
Tylko zamknąwszy za sobą drzwi można otworzyć okno w przyszłość

19. Data: 2007-05-23 06:42:33

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Krusz, a czemu nie allegro? Musisz "pomacać"? ;-)

> [...]

O, ta i ta mi się nawet podoba
http://www.allegro.pl/item194180957__dsc_nowosc_czer
wona_torebka_cudo_t_0096
.html
http://www.allegro.pl/item194181010__dsc_nowosc_czer
wona_torebka_cudo_t_0097
.html

No i ta też może być.
http://www.allegro.pl/item194181081__dsc_nowosc_czer
wona_torebka_cudo_t_0098
.html

Ale pewnie Krusz wolałaby przyrównać kolor "na żywo"...

Sama bym sobie kupiła którąś gdyby nie fakty, że:
1. ostatnio i tak wydałam na sieebie sporo kasy
2. z czerwonych rzeczy mam tylko spódnicę
3. i tak nie mam gdzie trzymać torebek, jak się ma jedną szafę na wszystkie
ubrania to ciężko się robi.

Ale niepotrzebnie podesłałaś tego linka, teraz będzie mi przykro ;).

Maja

20. Data: 2007-05-23 08:48:39

Temat: Re: Kiedyś cię znajdę (czerwona torebko)
Od: Carrie <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam zdjęcie dziś rano w drodze do pracy. Moja torebka wygląda
tak:
http://picasaweb.google.com/carrie.mn/RNe/photo#5067
673547652026002

Kolor trochę nie wyszedł, bo poranne światło było cokolwiek zbyt
żółte, a ja nie miałam czasu precyzyjnie dostrajać ekspozycji, zresztą
mam tylko aparat telefonowo-komórkowy... Na żywo torebka jest nieco
ciemniejsza i o nieco chłodniejszym odcieniu czerwieni. Breloczek
odczepiony, więc go nie widać ;)
Teczka A4 mieści się do torby bez problemu [w poziomie] i nawet
zostaje odrobina luzu po bokach. Materiał jest miękki, a ja noszę w
torebce mnóstwo klamotów, które z lekka mogą deformować kształt, więc
może nie wygląda ona zbyt rasowo, ale za to między innymi ją lubię ;)

Pozdrawiam, Carrie

żarniki do solarium philips hp 3132
moge miec taka fryzure?
duza ilosc kremow
cera
Co mam zrobić aby moje włosy nie były takie wysuszone?