Wspólny pień tętniczy typ I

1. Data: 2004-02-27 12:17:02

Temat: Wspólny pień tętniczy typ I
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z was mi coś o tym powiedziec?
Tzn dużo juz przeczytałem na ten temat ale jak wygląda to w praktyce?
Czy po udanej operacji dziecko wróci do zdrowia w 100%?
Urodziła się tydzień temu jako wcześniak.
Czy mam prawo powiedzieć jej mamie a mojej siostrze ze bedzie wszystko
dobrze?

pozdrawiam

R.D.

2. Data: 2004-02-27 16:40:04

Temat: Re: Wspólny pień tętniczy typ I
Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

charwel (Oo)==::: napisał(a) w wiadomości: ...

>Może kto? z was mi co? o tym powiedziec?
>Tzn dużo juz przeczytałem na ten temat ale jak wygl?da to w praktyce?
>Czy po udanej operacji dziecko wróci do zdrowia w 100%?
>Urodziła się tydzień temu jako wcze?niak.
>Czy mam prawo powiedzieć jej mamie a mojej siostrze ze bedzie wszystko
>dobrze?

Witam.
Wiadomosci na ten temat znajdziesz na stronie internetowej:( wspolny pien
tetniczy nalezy do wad siniczych ze zwiekszonym przeplywem plucnym)
http://www.kardiochirurgiadziecieca.cm-uj.krakow.pl/
index.php?art=wady_serca
Pozdrowienia- Monika

3. Data: 2004-03-01 06:08:31

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiadomosci na ten temat znajdziesz na stronie internetowej:( wspolny pien
> tetniczy nalezy do wad siniczych ze zwiekszonym przeplywem plucnym)

Dzieki Monika

pozdrawiam

Robert :)

łokieć studenta?