Wszystkim

211. Data: 2019-03-03 10:52:02

Temat: Re: Wszystkim
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 marca 2019 22:31:34 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> A może ja kurwa nie chcę.

masz do tego prawo, Jakubie.

> Wywodzę się z rodziny, w której prawie wszyscy przed październikiem 1956
> walczyli z czerwonymi i niektórzy nawet siedzieli, ale po wypuszczeniu
> i rehabilitacji przeprosili się z czerwonymi, powstępowali co poniektórzy
> do różnych ZBoWiD-ów i podobnych. Bardzo dużo ludzi, którzy byli w lesie tak miało.
Siostra cioteczna Babci i jej mąż to nawet na fali popaździernikowej
> odwilży tow. Wiesława zapisali się do PZPR mając przeszłość AK-owską.
> Pokolenie starszych uznało, że innej Polski przez lata nie będzie i będą
> wychowywać dzieci i wnuki tak, żeby im się dobrze żyło w PRL, przekazując
> z drugiej strony po cichu, jak jest naprawdę.

ale ci, o których mówisz, zapewne nie byli ubekami ludziom paznokcie wyłamującymi,
albo tylko po tej łasce wysyłający ich, także sądowo, do rozstrzelania.

Jakubie, nie ma tak, że zwykłe bestie będą czcią otaczane.

> Dlatego przy takim wychowaniu do wielu ludzi pracujących w PRL jako naukowcy,
> artyści, przedsiębiorcy mam szacunek pomimo tego, że zdaję sobie sprawę,
> jakimi kompromisami mogli okupić swoje kariery.

Trzeba było, kurwa, jak powiedziałeś, przez okno im wyskoczyć.
Jeśli mieliby się przyczynić do śmierci lub męczeństwa innych, honorowych
ludzi.

jacek

212. Data: 2019-03-03 11:18:12

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 marca 2019 22:50:27 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
zamieszkującej Ziemię od iluś tam tysięcy lat. Czy naprawdę tak trudno Ci zrozumieć,
że nasz Wszechświat ma milion razy więcej lat niż nasze, jako gatunku, w nim
istnienie.

> cos mi umknelo, w tym natloku klotni, w pewnym sensie moge myslec
> podobnie jak ty, moglbys mi to blizej okreslic? w takim skrocie, bo mam
> wrazenie, ze zle ciebie odebralem
> --
> gazebo

to pewnie ja odpisywałem nie tobie, znaczy nawet na pewno, bo pamiętam,
że te słowa były skierowane bodajże do Piotra, o ile dobrze pamiętam.
pewnie coś, przy odpowiadaniu na raty, umknęło adresowania dokładności.

sorki,
jacek

213. Data: 2019-03-03 11:40:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 09:49:58 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> oj, ojoj, wybacz, ze Boga pomine, jednakoz masz pojecie jaki to ciezar
> na nasze, ludzkie barki, ta dlugowiecznosc? jak bardzo ludzie musieliby
> sie zmienic aby to zniesc?
> --
> gazebo

a ła łął!
myślałem o tym już przed wieloma laty.
kiedy obiecałem Bogu, że ja nic takiego nie zrobię.

także później, z myślą o starym społeczeństwie, bezproduktywności wiedzy
ku nowym odkryciom, mozolnym wznoszeniu się ku przestworzom.

ty gazebciu myślisz dalej w strefie: a co to dla nas ludzkości?
co to dla nas, w tym przypadku, jest naprawdę drugorzędne, choć wcześniej,
jak już mówiłem, martwiłem się o to na pewnie jeszcze w kilku niewyobrażalnych
wyobrażeniach.

gazebo, ja już tu nic nie muszę rozpatrywać.
ludzkość ma do długowieczności prawo, i nic tu nie stoi przeciwko wieczności.

jacek

214. Data: 2019-03-03 11:55:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> oj, ojoj, wybacz, ze Boga pomine, jednakoz masz pojecie jaki to ciezar
> na nasze, ludzkie barki, ta dlugowiecznosc? jak bardzo ludzie musieliby
> [...]

druga odpowiedź, gazebo.
nawet swoje szosy układacie tak, by człowieka na nieprzekroczeniu prędkości
złapać. oczywiście te wasze znaki obowiązują wówczas, gdzie znakomita większość
się do nich stosuje, co dość normalne.
tylko dlaczego, wy zwykłe KWY? nie dopuszczacie w swoich samochodach
takich zderzaków, gdzie ludzie i auta wychodziłby prawie nienaruszone.

oczywiście nie pytam Ciebie, gazebo. tylko dlaczego ma np. Pan Jezus sądzić
nas za człowieczeństwo, a nie sądzić ich za ludzi umieranie dla jakichś tam
interesów.

to też rozważ, jak i szereg innych spraw, związanych ze śmiercią, życiem,
człowieczeństwem.

jacek

215. Data: 2019-03-03 13:02:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 10:40, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> gazebo, ja już tu nic nie muszę rozpatrywać.
> ludzkość ma do długowieczności prawo, i nic tu nie stoi przeciwko wieczności.

skoro tak sprawe ujmujesz to ja tez nie mam zadnego ale, nie wczulem
sie, sorki

--
gazebo

216. Data: 2019-03-03 13:06:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 10:55, j...@o...pl pisze:

> [...]
> złapać. oczywiście te wasze znaki obowiązują wówczas, gdzie znakomita większość

pieniedze moj drogi, pieniadze, to samo z zapinaniem pasow, leczenie
kosztuje, co prawda placimy skladki jednak to sa oszczednosci, i to
przeogromne

> [...]
> interesów.
>
> to też rozważ, jak i szereg innych spraw, związanych ze śmiercią, życiem,

zle trafiles jesli chodzi o mnie, jestem bardzo otwartym czlowiekiem, ja
po prostu nie uznaje Boga, uznaje ludzi i czlowieczenstwo

--
gazebo

217. Data: 2019-03-03 14:38:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 13:06:52 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> >
> zle trafiles jesli chodzi o mnie, jestem bardzo otwartym czlowiekiem, ja
> po prostu nie uznaje Boga, uznaje ludzi i czlowieczenstwo

a tak naprawdę gazebo, to uznajemy człowieczeństwo, a nie ludzi,
którymi przecież też jesteśmy.

bardzo dobrze trafiam zawsze i mało mnie obchodzi, czy uznajesz Boga.
najważniejsze, że jesteś człowiekiem.
i nawet nic nie muszę Ci mówić, abyś nim pozostał.
i to jest właśnie, w każdym odczuciu i wymiarze, piękne.

jacek

218. Data: 2019-03-03 14:47:09

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/03/2019 o 13:38, j...@o...pl pisze:

> a tak naprawdę gazebo, to uznajemy człowieczeństwo, a nie ludzi,
> którymi przecież też jesteśmy.
>
> bardzo dobrze trafiam zawsze i mało mnie obchodzi, czy uznajesz Boga.

nie bede ci burzyl spokoju ducha, wszyscy sa omylni, podobniez jak
wszyscy klamia
> najważniejsze, że jesteś człowiekiem.
> i nawet nic nie muszę Ci mówić, abyś nim pozostał.
> i to jest właśnie, w każdym odczuciu i wymiarze, piękne.
>
> jacek

i bardzo ci za to dziekuje, bardzo rzadko spotyka sie cos tak szczerego,
i mimo tego, ze jestesmy przedzieleni ekranami wierze w twoje slowa

PS jak dlugo? zobaczymy :-)
--
gazebo

219. Data: 2019-03-03 14:57:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 marca 2019 14:47:11 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> nie bede ci burzyl spokoju ducha, wszyscy sa omylni, podobniez jak
> wszyscy klamia

do pewnego stopnia jest to prawdą.
najważniejsze, aby w najważniejszych sprawach mówić Prawdę.

Zawsze.

jacek

220. Data: 2019-03-03 16:38:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-02 22:31, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> jakimi kompromisami mogli okupić swoje kariery. Nie jestem za tego rozdrapywaniem,
bo nie chcę odbrązawiania ludzi którzy są dla mnie osobistymi
> autorytetami jako naukowcy, artyści, wykładowcy, pracodawcy czy nawet rodzice
> kumpli, z którymi w czasach studiów trzymałem sztamę. Potworzyły się przecież
> kręgi "starych dobrych ziomków", w których zwraca się uwagę na czasy obecne,
> a nie na to, czy dziadek Jana donosił w latach stalinowskich do budynku na
> Cyryla i Metodego na dziadka Pawła. Dlaczego ktoś chce je rozbijać na podstawie
> czegoś, co działo się jakieś 70 lat temu?

Ja też nie chce rozdrapywać starych ran zabliżnionych strupami
plugawstwa, ale niektórzy, sami sie o to proszą.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!