Wybor wiertarki/wkretarki

11. Data: 2005-04-14 13:20:06

Temat: Re: Wybor wiertarki/wkretarki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Belczewski" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:425E5FC2.5070407@NIESMIECwp.pl...

> Na razie to do dorywczych prac ale troche chce pobudowac
> samodzielnie mebli, poza tym mam w perspektywie (ok 2 lat)
> rozpoczecie budowy domu wiec moze bedzie wykorzystywana czesciej...

Jeśli tak, to zdecydowanie mała wiertarka bądź wkrętarka +
młotowiertarka (choćby polecany tu wielokrotnie Einhell za 300zł),
przy budowie domu i jakichkolwiek większych pracach wykończeniowych
bez młotowiertarki po prostu się nie da, gówna z udarem mechanicznym
(nawet te markowe) tylko hałasują a nie wiercą.

J.

12. Data: 2005-04-14 13:33:57

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opcja II wychodzi taniej ale
Ale ja mam wkretarke i zawsze potzrebuje dodatkowej wiertarki ot chocby po
to, zeby dziury pod wkrety nawiercic a szlak mnie trafia jak mam wkolko
zmieniac wkladke do wkrecania na wiertlo i na odwrot.

JoShi

www.bexlab,pl - Twoje bazy danych

13. Data: 2005-04-14 13:36:15

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jeśli z rzadka i jedynie do dorywczych prac, to wydaje mi się, że
> szkoda forsy na wkrętarkę, zwłaszcza, że takie używanie w szybkim
> tempie zarżnie jej akumulator.
Mozesz rozwinac te mysl ?

14. Data: 2005-04-14 13:58:34

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Mozesz rozwinac te mysl ?

Proszę bardzo (przypominam, że chodzi o narzędzie używane
sporadycznie):
albo urządzenie trzymasz non stop w ładowarce i akumulatory umierają
na skutek przeładowania, albo chowasz do szafy. I tu najczęściej
ludzie postępują w ten sposób, że po robocie sprzęt ładują i dopiero
chowają - akumulatory NiCD i NiMH tego nie lubią niestety, a zwłaszcza
nie lubia podładowywania po takim przechowywaniu, szybko tracą wtedy
pojemność. Trochę lepszym wyjściem jest przechowywanie rozładowanego
urządzenia i ładowanie go przed pracą, ale na to z kolei potrzeba
czasu. Tak źle i tak niedobrze, ale z dwojga złego to drugie
rozwiązanie dla akumulatorów zdrowsze.

J.

15. Data: 2005-04-15 13:07:02

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to normalne, ze wkretarka naladowana przed praca i wykorzystywana nie za
dlugo a nastepnie odlozona sie rozladowywyje samoisnie ? Dodam, ze
probowalam przechowywac akumulator osobno. Wynik ten sam. Czy to tak jest,
czy to wada akumulatora ?

16. Data: 2005-04-15 13:19:38

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlugo a nastepnie odlozona sie rozladowywyje samoisnie ? Dodam, ze
> probowalam przechowywac akumulator osobno. Wynik ten sam. Czy to tak

Normalne i czym starszy (bardziej zużyty) akumulator tym zjawisko to
jest szybsze.
Dlatego dobrze jest przechowywać akumulator rozładowany i ładować go
przed robotą. I unikać jak ognia podładowywania, najlepiej pracować w
pełnych cyklach: naładować do pełna, rozładować do 'zera'.

J.

17. Data: 2005-04-18 09:55:17

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przed robotą. I unikać jak ognia podładowywania, najlepiej pracować w
> pełnych cyklach: naładować do pełna, rozładować do 'zera'.

No szkoda, ze o tym nie wiedzialam. Kupilabym wkretatke z kabelkiem.

18. Data: 2005-04-18 10:05:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No szkoda, ze o tym nie wiedzialam. Kupilabym wkretatke z kabelkiem.

Poczekaj aż aku padnie do końca a gwarancja się skończy i zgłoś się do
jakiegoś znajomego elektronika-amatora, niech Ci do tego dorobi
zasilacz sieciowy :-)
Albo poszukaj fabrycznego, może producent twojej wkrętarki coś takiego
oferuje?

J.

Wybor wiertarki/wkretarki
Montaż szafek kuchennych na listwie montażowej ?
Skalik meble sosnowe
Drivers dla tomka
mieszkanie do wynajmu od zaraz