zmywarka Bosch vs Whirlpool - pomocy

1. Data: 2005-04-14 13:40:54

Temat: zmywarka Bosch vs Whirlpool - pomocy
Od: "Mariusz D." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam dylemat z serii: osiolkowi w zloby dano ... Otoz przymierzam sie do
zakupu zmywarki. Wczesniej tego cudu nowoczesnej techniki nie posiadalem
wiec w temacie nie bardzo sie rozeznaje.
Z bladzenia w sieci, googlach itp i z zasobnosci portfela wybor padl na dwie
firmy: Bosch (modele:
SGS 43E32 http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=368,
SGS 43C42 http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=367
SGS 47M02 http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=370)
i Whirlpool (modele:
ADP 4610 http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=738&p
rod_id=76
ADP 4730 http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=738&p
rod_id=74
ADP 6830 http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=738&p
rod_id=71).
No i teraz mam dylemat. Whirpoola posiadam juz kilka urzadzen (pralka,
lodowka) i jestem z nich b. zadowolony. O Boschu slyszalem ze robia dobre
zmywarki (choc jest nieco drozszy od firmy W).
Co byscie radzili wybrac, ktory model. Moim typem jest SGS 43C42 lub ADP
4730 (do ktorego zaczyma sklaniac sie coraz bardziej).

*************************
Mariusz D.
GG# 69879
The UNIX Guru`s view of Sex: unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more;
yes; umount; sleep

2. Data: 2005-04-15 07:33:52

Temat: Re: zmywarka Bosch vs Whirlpool - pomocy
Od: Radek <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2005 15:40:54 +0200, Mariusz D. napisał(a):

> [...]
> zakupu zmywarki. Wczesniej tego cudu nowoczesnej techniki nie posiadalem
> wiec w temacie nie bardzo sie rozeznaje.

Witam
Mam powyższą zmywarkę i jestem b. zadowolony. Zero problemów. Zmywa
pięknie. To jest model z wymiennikiem ciepła i jest droższy niż modele bez
wymiennika. Wydawało mi się, że warto (po poczytaniu na liście i w sieci)
Polecam

3. Data: 2005-04-15 09:00:05

Od: "gt" <gtomczak@ usun to plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec w temacie nie bardzo sie rozeznaje.
> Z bladzenia w sieci, googlach itp i z zasobnosci portfela wybor padl na

a ja od ponad miesiaca jestem najszczęśliwszą posiadaczką tego w/w modelu ;)
i ze szczerym sercem go polecam- wg mnie doskonały stosunek jakości/funkcji
do ceny.
W wyborze firmy pomogly mi dyskusje na grupie a sama chcialam mieć AAA bez
przepłacania i uwazam ze dokladnie tak mam

Dodam jeszcze ze zmywarkę przed decyzją zakupu obejrzałam na żywo w sklepie
a zakupu dokonałam w sklepie internetowym w cenie około 500 zł niższej niż
tzw katalogowa z gratisową wysyłką kurierem (to juz czar ;) osobisty @)
realizacja 1 dzień

polecam i te konkretną zmywarkę i ten sklep (www.centrum2000.pl)

odkąd ją mam jestem szczęsliwą kobietą ;)
pozdrawiam i zyczę trafnego wyboru

GT

4. Data: 2005-04-15 12:29:45

Od: "Mariusz D." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3nvpu$gci$1@news.onet.pl,
niejaki(a): gt z adresu <gtomczak@ usun to plusnet.pl> napisał(a):

ciach

> [...]
> W wyborze firmy pomogly mi dyskusje na grupie a sama chcialam mieć
> AAA bez przepłacania i uwazam ze dokladnie tak mam

A czy temp 65° wystarczy do domycia garow? Do tego modelu troche mnie
zniecheca tryb auto, bo z doswiadczenia wiem ze maszyna nie zawsze dobrze
potrafi "pomyslec".

5. Data: 2005-04-15 12:43:02

Od: "gt" <gtomczak@ usun to plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy temp 65° wystarczy do domycia garow? Do tego modelu troche mnie
> zniecheca tryb auto, bo z doswiadczenia wiem ze maszyna nie zawsze dobrze
> potrafi "pomyslec".

szczerze to 65 stopni uzywalam jeden raz wtedy chyba przez przypadek ;)
a codzienne mycie robię zawsze na eco 50 stopni i nie narzekam, chyba 2 razy
zdazyły mi się niedomyte garnki ale były mocno zabrudzone i niekorzystnie
połozone i ze 2 razy niedomyte lyzki zaschnęte po mące
najlepiej mi się myje na tabletkach 3 w 1

wadą (?) jest dla mnie fakt ze mycie trwa 144 chyba minuty i w dzien bardzo
mi się to dluzy
ale najczęsciej nastawiam pełną zmywarkę na noc i jest rano błysk
polecam :)
GT

6. Data: 2005-04-15 12:45:44

Od: a...@p...onet.pl (Jacek Szymanski) szukaj wiadomości tego autora

dnia 15/4/05 14:29, Mariusz D. z m...@o...pl napisal/a:

> [...]
>
> A czy temp 65° wystarczy do domycia garow? Do tego modelu troche mnie
> zniecheca tryb auto, bo z doswiadczenia wiem ze maszyna nie zawsze dobrze
mam taki model od 04.2004 i myśli całkiem nieźle (tylko pare razy "coś"
zostało) - cały czas chodzi na auto
pozdr.
--
Jacek Szymański
iChat/AIM: arieljacek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

7. Data: 2005-04-15 12:53:29

Od: "Mariusz D." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d3ocrs$csi$1@news.onet.pl,

> [...]
> bardzo mi się to dluzy
> ale najczęsciej nastawiam pełną zmywarkę na noc i jest rano błysk

A czy masz moze instrukcje do niej w pdf-ie? Chetnie bym poczytal zeby moc
zorientowac sie dokladnie co to za cudo.

8. Data: 2005-04-15 13:03:58

Od: "gt" <gtomczak@ usun to plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy masz moze instrukcje do niej w pdf-ie? Chetnie bym poczytal zeby moc
> zorientowac sie dokladnie co to za cudo.

a z tym to moze byc problem poniewaz wczoraj dokladnie przetrzepalam całe
mieszkanie celem znalezienia tej instrukcji i nic, nawet papierowej nie
znalazlam
ale jak znajde a jeszcze będzie potrzebna bez problemu zeskanuję i podeslę @
GT
ps. "fabrycznie" mialam 3 polskie instrukcje i kilka/nascie zagramanicznych.
Wszystkie mi wcięlo :(

9. Data: 2005-04-18 11:46:12

Od: "Mariusz D." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka mase ma (ile wazy)taka zmywarka?

Mariusz D.
GG# 69879
The UNIX Guru`s view of Sex: unzip; strip; touch; finger; mount; fsck;
more; yes; umount; sleep

Wybor wiertarki/wkretarki
Wybor wiertarki/wkretarki
Montaż szafek kuchennych na listwie montażowej ?
Skalik meble sosnowe
Drivers dla tomka