Wyborcza-wedliny i woda

1. Data: 2002-10-31 10:14:03

Temat: Wyborcza-wedliny i woda
Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy czytaliscia w wyborczej pare dni temu artykul
o wyrobie wedlin, szynek etc. tak zwanych
wysoko wydajnychm czyli zawierajacych 30-50% solanki
utrwalonej w miesie jakimis stabilizatorami??
I takiego towaru jest wiekszosc na rynku !!
Wprawdzie rzadko kupuje wedliny, zwykle mieso
ale bylam przerazona czytajac to.
Co o tym sadzicie i czy naprawde nie ma juz
wedliny w ktorej jest tylko mieso i przyprawy??
Pozdrawiam
barbara

1. Data: 2002-10-31 10:26:21

Temat: Re: Wyborcza-wedliny i woda
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@c...com.pl> B.Z. napisał(a):
> [...]
> ale bylam przerazona czytajac to.
> Co o tym sadzicie i czy naprawde nie ma juz
> wedliny w ktorej jest tylko mieso i przyprawy??

No wlasnie tez czytalem, az sie chce zostac jaroszem.
--
Samotnik

1. Data: 2002-10-31 10:30:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale bylam przerazona czytajac to.
> Co o tym sadzicie i czy naprawde nie ma juz
> wedliny w ktorej jest tylko mieso i przyprawy??

Dyskusja na ten temat juz byla pare dni temu w watku "Produkcja wedlin -
ciekawy artykul".
Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2002-10-31 10:34:45

Od: "zdzislaw" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sadzicie i czy naprawde nie ma juz
> wedliny w ktorej jest tylko mieso i przyprawy??

Za komuny z 1kg miesa robilo sie 0,5 kg wedlin
teraz na odwrót :-)

1. Data: 2002-10-31 13:35:35

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "B.Z." <b...@c...com.pl> napisal w wiadomosci

> Wprawdzie rzadko kupuje wedliny, zwykle mieso
> ale bylam przerazona czytajac to.
> Co o tym sadzicie i czy naprawde nie ma juz
> wedliny w ktorej jest tylko mieso i przyprawy??

Jest.
tylko trzeba mocno szukac.
Jest taki sklepik pod Warszawa, w ktorym sprzedaja szynke i baleron
wedzone - tzn na 100% wlasciciele wedza je sami.
Szynka kosztuje jakies 30 zl/kg (chyba) ale jest to poporstu poezja.
Zaobserwowalam dziwna reakcje ludzi gdy kupuja taka szyneczke: zaraz po
pokrojeniu i zdjeciu z wagi ludzie jeszcze przy kasie ja zjadaja :)

mag.

1. Data: 2002-10-31 13:54:32

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:aprbi4$3n2$1@news.gazeta.pl...

> [...]
> Zaobserwowalam dziwna reakcje ludzi gdy kupuja taka szyneczke: zaraz po
> pokrojeniu i zdjeciu z wagi ludzie jeszcze przy kasie ja zjadaja :)

A maja sprzedaz wysylkowa? hehehehe
najlepiej przez internet:-)

ja chce taka szynke

Kropelka teskniaca za czasami jak po swiniobiciu tatus wedlinki w mini
wedzarni przed domem wedzil.

w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-10-31 14:42:11

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

O dokładne namiary ślicznie proszę :-)

hmmm

1. Data: 2002-10-31 15:00:06

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@i...com> napisał w wiadomości
:)

> O dokładne namiary ślicznie proszę :-)

Prosze:)
sklep OLENKA
znajduje sie w Laskach k. Warszawy,
ul. 3 Maja chyba 61

Jadac od strony Warszawy jest to drugi sklep po lewej stronie.
szyneczka i baleronik sa tam chyba zawsze ale najlepej sie dowiedziec
tel.: (022) 7522 300.
Acha i ostatnio (w poniedzialek) gdy bylam to nawet taki domowy boczek
wedzony byl...

Pozdrawiam
i smacznego :)
mag.

1. Data: 2002-10-31 15:08:24

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 31 Oct 2002 16:00:06 +0100, "magia/maggie"
<m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisala:

>sklep OLENKA
>znajduje sie w Laskach k. Warszawy,
>ul. 3 Maja chyba 61

Namiary spisałam - bardzo dziękuję.
Muszę teraz namówić rodzinę na wyprawę (ja niezmotoryzowanam).

hmmm

1. Data: 2002-10-31 16:30:24

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jadac od strony Warszawy jest to drugi sklep po lewej stronie.
> szyneczka i baleronik sa tam chyba zawsze ale najlepej sie dowiedziec

Jejku, dlaczego ja nie mieszkam w Warszawie :(((
A moze zna ktos taki sklep w Lodzi?

Pozdrawiam
Anna

Boska zalewajka Kaski (obiecana Waldkowi)
Pytanie o naleśniki
Grzane wino, wersja biala - pomozcie ;-)
Cos dla pan i panow (niektorych) !!!!!!!!!
szaron