Wychodząca żywica z ławki pod altanką

1. Data: 2015-04-12 12:43:36

Temat: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
Od: Brajniak <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

2. Data: 2015-04-12 17:35:03

Temat: Re: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-12 o 12:43, Brajniak pisze:
> Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
> pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

Np. benzyna ekstrakcyjna albo terpentyna.

JK

3. Data: 2015-04-12 22:24:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Apr 2015 12:43:36 +0200, Brajniak napisał(a):

> Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
> pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

To wada drewna - drewno przeżywiczone i niedostatecznie (albo wcale nie)
wysezonowane; doraźne usunięcie żywicy z wierzchu za pom. rozpuszczalnika wiele nie
pomoże, bo znowu będzie ona wypływać z głębszej warstwy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Prze%C5%BCywiczenie
Pozostaje pokrycie siedziska innym drewnem, bez żywicznych wad.
--

Ikselka
"Spójrzmy tylko na królestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spójrzmy na jego

Malowanie ogrodzenia kutego - czym i podmówówki
Discount Air Jordan 29 Shoes Air Jordan XX9 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Discount Nike Air Max 2015 Shoes wholesale www.FashionLeader.nl
Preparat do drewna do dachu
[NTG] Re: Zmywarka i tabletki