Wyciskarka do soku

1. Data: 2000-01-13 09:31:06

Temat: Wyciskarka do soku
Od: "Grzegorz Pajak" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani smakosze.
Poszukuje urzadzenia do wyciskania soku. Problem polega na tym, ze chodzi mi
po glowie taka metalowa (chyba najlepiej stalowa) maszynka przypominajaca
imadelko. Gdzies w srodek wklada sie owoc, bierze waj(c)he na dol i leci juz
soczek do czekajacej na dole szklaneczki.

Urzadzenia elektryczne, szklane i plastikowe na razie mnie interesuja.
Bardzo poszukuje miejsca, gdzie taka mechaniczna wyciskarke moglbym dostac.
Preferowane miejsce zakupu to okolice Warszawy lub Krakowa (ewent. domy
wysylkowe, choc niechetnie).

Czekam z utesknieniem na Wasze opinie o takich ustrojstwach i ew. miejscach
zakupu.

Grzegorz Pajak
mailto:G...@c...pl

1. Data: 2000-01-13 09:35:41

Temat: Re: Wyciskarka do soku
Od: Michal Kowalewski <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Pajak wrote:

> [...]
> Bardzo poszukuje miejsca, gdzie taka mechaniczna wyciskarke moglbym dostac.
> Preferowane miejsce zakupu to okolice Warszawy

A moze byc sama Warszawa?
Sklep z AGD na Swietokrzyskiej, miedzy Emilii Plater, a Marszalkowska. Jest obok
sklepu "elektrycznego", nad ktorym wisi logo Philipsa.
Do wyciskania trzeba przekrajac owoce na pol.
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2000-01-13 14:48:31

Od: "Anna Kolibabska" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałam też taką w sklepie z artykułami AGD na Marszałkowskiej obok trasy
Łazienkowskiej (dawniej BOSCH).
Ania

kuchnia indyjska
Kielbasa