Wycofuję się. Stokrotka

1. Data: 2007-04-26 17:36:48

Temat: Wycofuję się. Stokrotka
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze względu na to, że Ziobro skierował do mnie groźbę wyrwania żeber,
a więc śmierci i ze względu na brak _bezpiecznego_ dostępu do sieci
oraz ze względu na rozwijający się bandytyzm policji,
nie będę mogła normalnie używać Internetu (odbierać poczty itp.).

To ulga dla większości, że mnie już tu stale nie będzie.

Mimo to powiadomiłam o tym kilka gazet:
Gazetę Wyborczą, Super Express, Fakt, Nie, Nasz Dziennik.
Bez reakcji. Potwierdzenia dotarcia wiadomości mam jedynie z 2 gazet.

Nie zakończę działań w kierunku uproszczenia ortografi
co mi sugerowano bezpośrednio po groźbie.
Jednak nie mogę już używać adresu o...@a...pl
ani ortografia2@... itp.),
mimo to
dalej będę się podpisywać Stokrotka, i używać kontrowersyjnej stopki,
a poznać mnie będzie można po w miarę konsekwentnym stosowaniu nowej,
uproszczonej ortografi, a najbardziej po używaniu jej tak,
by w tekście było mało odstępstw od tradycyjnego zapisu.

Podpisać się, i nawet zmienić tekst ze starej ortografi na nową
może każdy, ale pisać w nowej ortogarfi w miarę bezbłędnie już nie.
Starego adresu będę używać tylko gdy uznam to za ważne dla potwierdzenia
autentyczności.

Dokładniej:
Groźba została wysłana na listę dyskusyjną polszczyzna, dostępną publicznie,
a wysłał ją człowiek podpisujący się Ziobro, a więc tym samym nazwiskiem co
minister sprawiedliwości. Do ministra sprawiedliwości wysłałam skargę,
około 4 stycznia 2007 z żądaniem podania numeru służbowego
policjanta - bandyty i policjantki- bandytki (tam było więcej mafinego
światka).
Dotąd nie mam, odpowiedzii uważam,
że minister Zbigniew Ziobro broni bandytyzmu i mafi.

Ten kto wysłał te groźby podpisuje się imieniem Rafał, ale ze
względu na dostępny w Internecie adres (Kraków), jest wielce prawdopodobne,
że jest to bliska rodzina ministra, lub on sam pod innym imieniem. Dodatkowo
podał on w Internecie moje imię, co uprawdopodabnia, że był to minister,
bo skąd by je znał, jeśli nie z akt sprawy?

Istotny fragment wątku dyskusyjnego jest następujący:
"
E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51:.. Nie deptać Stokrotek!!! ...
Rafal Ziobro, 20-04-2007, 14:42:33 :.. Pewnie, że nie deptać. Wyrwać
chwasty! ;)
E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51: No... To wyrywajmy te RZiobra... ;)
Rafal Ziobro, 20-04-2007, 14:42:33 : Irence?
E.L.C., 19-04-2007, 02:18:51: Ronk nie wyrywajmy.
Stokrotka,21-04-2007, 22:43:24: Jakiej Irence?
"
link do całego wątku (groźby można znaleźć po dacie i godzinie):
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.hum
.polszczyzna&tid=8986460
--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

2. Data: 2007-04-26 20:36:47

Temat: Re: Wycofuję się. Stokrotka
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" f0qo1j$13m$...@n...onet.pl

> Ze względu na to, że Ziobro skierował do mnie groźbę wyrwania żeber,

A to q-homoseksualista!!! ;) Toż żebra (w celu prokreacyjnym) wyrywano
mężczyznom, aby z tych żeber tworzyć kobiety!! A on chce żebra rwać
kobietom? ;) I tworzyć z tego co, czy raczej kogo? Kobiety? To będzie
homoseksualizm odwrócony. ;) No... Może nie odwrócony, ale obrócony
o 90 stopni. ;) Chyba, że on ma ochotę z tych żeber tworzyć mężczyzn... ;)
Wówczas OK, choć przeca mężczyzn lepi się z gliny. :)

> Jednak nie mogę już używać adresu o...@a...pl
> ani ortografia2@... itp.),

Załóż sobie konto na googlach. :) 2.8 GB bez reklam za freeko. :)
I nawet z tego edysk można zrobić. :)

> Podpisać się, i nawet zmienić tekst ze starej ortografi na nową
> może każdy, ale pisać w nowej ortogarfi w miarę bezbłędnie już nie.

Marudzisz. :)

> Starego adresu będę używać tylko gdy uznam to za ważne dla potwierdzenia
autentyczności.

> Stokrotka,21-04-2007, 22:43:24: Jakiej Irence?

Z bezradności rozłożył nogi Irence. ;) (i ręce)

--
.`'.-. ._. .-.

Postscriptum: Myślisz, że medycyna to dobra grupa do wyrywania żeber? :)

3. Data: 2007-04-26 21:32:50

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" napisał:

> [...]
> Dodatkowo podał on w Internecie moje imię, co uprawdopodabnia,
> że był to minister, bo skąd by je znał, jeśli nie z akt sprawy?

Czy paranoja jest zaraźliwa albo dziedziczna? I czy przenosi się przez
net?

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2007-04-26 22:11:01

Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-04-2007 o 23:32:50 Aicha <b...@t...pl> napisał(a):

> względu
>
> Czy paranoja jest zaraźliwa albo dziedziczna? I czy przenosi się przez
> net?

A co, zauważyłaś cos u siebie? poczekaj aż dojrzeje, wtedy wyciśniesz ;-)

--
Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

5. Data: 2007-04-26 23:06:12

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek P." napisał:

> A co, zauważyłaś cos u siebie? poczekaj aż dojrzeje, wtedy
> wyciśniesz ;-)

Na szczęście następne wybory jeszcze daleko. Do tego czasu pewnie
przestanę czytać kasandryczne wizje na pręgu ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2007-04-26 23:10:36

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" f0rbjh$gnb$...@n...news.tpi.pl

> Na szczęście następne wybory jeszcze daleko. Do tego czasu pewnie
> przestanę czytać kasandryczne wizje na pręgu ;)

IMO wybory Miss Polonia w toku. ;)

--
.`'.-. ._. .-.

7. Data: 2007-04-26 23:38:43

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

> IMO wybory Miss Polonia w toku. ;)

Misski mają inne walory niż 3 miliony mieszkań. Bardziej...
weryfikowalne ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2007-04-27 00:43:37

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" f0rda1$mq6$...@a...news.tpi.pl

> Misski mają inne walory niż 3 miliony mieszkań. Bardziej... weryfikowalne ;)

Pamiętam -- niemal każda pragnęła pokoju. ;) (zamiast dwóch pokoi z kuchnią) ;)
Jedna chciała uciułać milion dolarów, które by wydała na biedne dzieci. :)
Tu także ;) rodzi się (czyli żyworodne?) pytanie typu: Dlaczego tylko milion,
a nie dwa miliony? Przeca po podziale (pomiędzy te wszystkie biedne dzieci
świata) na jednego łebka nawet jeden cent nie przypadnie. :)

Ale ogolenie misski są ładne. ;)

--
.`'.-. ._. .-.

9. Data: 2007-04-27 06:08:00

Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

pochwa ją boli w głowie chyba

10. Data: 2007-04-27 10:14:22

Od: "jerry" <s...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ze względu na to, że Ziobro skierował do mnie groźbę wyrwania żeber,

może warto zastanowić się nad wizytą u psychoterapeuty?

Interpretacja Mammografii
test T-Studenta (statystyka)
wzrost leukocytów
agresywna przyroda atakuje ;-)
Problemy z angielskim - publikacja z tribochemii