Wyjscie z/bez meza

301. Data: 2008-02-06 19:59:15

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości
news:bkmcqaca9y5b$.dlg@franolan.net...

> Aaaa, ok.
> To wpisuj pliz z palca we flejmach, bym się czepła, a nie wiem kogo ;)

Ale o co?

Qra

302. Data: 2008-02-06 20:00:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> McDreamy or McSteamy? *Iwon(K)a*. Seriously? Seriously.
>
> Są i tacy co to tylko miną cię na ulicy, a uśmiech pojawia się na licu.
> Jedni mają to coś w sobie, inni nie ;>

Hi hiii

Qra

303. Data: 2008-02-07 09:15:05

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał:
> Tez tak uważam. Wchodzi chłop Lii, i wszystkie baby się do niego
> uśmiechają. Wchodzi chłop Lemura, i siedzi jak mruk nie zbudzając
> zainteresowania.

Lia przegiełaś.

> Zycie jest taaakie niesprawiedliwe.

Dlatego jak nie wiesz jak sie zachować, zachowuj sie przyzwoicie.

Pozdrowienia,
Lila

304. Data: 2008-02-07 15:01:55

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qra naskrobala:

> Ale o co?

a Ty co, z grzedy spadlas?? nie wiesz jak funkcjonuja grupy dyskusyjne?? ;)

i.

305. Data: 2008-02-07 15:07:40

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisala:

> Dłuuugo by opowiadać :)

uuu, bylo co ogladac??

> Są i tacy co to tylko miną cię na ulicy, a uśmiech pojawia się na licu.
> Jedni mają to coś w sobie, inni nie ;>

usmiech politowania mowisz?? no, niektorzy maja "to cos" co ten usmiech
wyzwala :>

> No uważam, że rzeczywiście wypada się przywitać w zauważalny sposób z
> zastanym gronem. Jak widać sporo to może zmienić w odbiorze.

"wejscie smoka", no, no....wiedzialam, ze to cos z ta kurtka musialo byc
zwiazane...

> Nie bede sie spierac. Na pewno sporo o tym wiesz :)

po jednym Twoim poscie juz sie ma ta wiedze. Nie ma sie o co spierac.

i.

306. Data: 2008-02-07 18:18:38

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Iwon(K)a*. Seriously? Seriously.

> usmiech politowania mowisz?? no, niektorzy maja "to cos" co ten usmiech
> wyzwala :>

Nie każdy za męza ma Pszemola jak Ty, wiec nie przekładaj swoich
doswiadczeń na ogół :)

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

307. Data: 2008-02-07 18:19:34

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lila*. Seriously? Seriously.

> Lia przegiełaś.

Z tym mrukiem?
Skądże. Wzbiłam się raczej na szczyty określeń eufemistycznych.

308. Data: 2008-02-07 18:32:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Qra naskrobala:

> a Ty co, z grzedy spadlas?? nie wiesz jak funkcjonuja grupy dyskusyjne?? ;)

Tak.

Qra

309. Data: 2008-02-07 19:04:48

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie każdy za męza ma Pszemola jak Ty, wiec nie przekładaj swoich
> doswiadczeń na ogół :)

musze chyba przynac ci medal "buraka wszechczasow!" bo nie wiedzialam, ze masz
wlasnosci telepatyczne i znasz intencje usmiechajacego sie. Az sie boje teraz
usmiechnac z politowaniem, bo uznasz jeszcze, ze cie lubie......:)

i.

310. Data: 2008-02-07 19:08:35

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wlasnosci telepatyczne i znasz intencje usmiechajacego sie. Az sie boje teraz
> usmiechnac z politowaniem, bo uznasz jeszcze, ze cie lubie......:)

Przyjmuję od Ciebie. Z zaszczytem.
I wspolczuje, jesli nie potrafisz rozpoznac intencji uśmiechających się do
Ciebie ludzi. Zycie z takim uposledzeniem inteligencji emocjonalnej musi
być uciązliwe.

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
Homorodzice, homoadopcje
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.
Impotencja bezbożników
Rozejscie się po 50