Wyjscie z/bez meza

311. Data: 2008-02-07 19:22:10

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjmuję od Ciebie. Z zaszczytem.

nalezy ci sie, jak malo komu..

> I wspolczuje, jesli nie potrafisz rozpoznac intencji uśmiechających się do
> Ciebie ludzi. Zycie z takim uposledzeniem inteligencji emocjonalnej musi
> być uciązliwe.

aha, szkoda mi tej twojej naiwnosci...uwaga usmiecham sie :)
(a nie mowilam, ze ci sie zycie zabarwilo na rozowo)

i.

312. Data: 2008-02-12 01:34:16

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:fna2vm$o6h$...@a...news.tpi.pl,
Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):
[...]

> H. (zaczynam rozumieć, dlaczego praktycznie nie da się zorganizować
> wesela tylko dla dorosłych bez wywołania świętej wojny :)

Da się. Zrobiłam. Nawet nie było wielkich awantur i obraz.

PS. Prywata - cholera nie odebrałam oufka ;-(

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość daje, ale niczego nie żąda
/Lew Tołstoj/

zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
Homorodzice, homoadopcje
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.
Impotencja bezbożników
Rozejscie się po 50