Wyjscie z/bez meza

51. Data: 2008-01-23 09:25:30

Temat: Re: Wyjscie z/bez meza
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> Nosz gdzie? sama? bez męża? Nie chodzi przecież ;-)))

Nosz już pisałem w tym wątku gdzie chodzimy razem, a gdzie nie :-)

> Toż tam obcy mężczyźni będą (jacyś w pubie zawsze są, nie?) i jeszcze
> zaczną podrywać ...

Ładna babeczka, to i nie dziwota :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

52. Data: 2008-01-23 09:29:09

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekretka" <s...@i...pl> napisał w

> Jak to, co z tego?
> A to, że z tego mogą wyniknąć różne dziwne rzeczy.

Jak ma słabą silną wolę i jest puszczalska ...to racja - mogą wyniknąć.

> A co to znaczy?
> Czy to taki co od razu na dzień dobry w mordę wali wszystkich
> kolegów Żony.

Gratuluje doświadczeń ;-P

Mąż niekulturalny zazdrośnik to taki co się wprasza na nie swoje spotkanie
bo musi żony pilnować bo tam jej były będzie i jacyś inni co to ją moga
podrywać.
Dla mnie ... żenujące zachowanie.

> Nie, wtedy to by było ciekawie.

Jesteś tego absolutnie pewna?
Ja mam zupełnie inne doświadczenia ...

> A Mój jest i idzie ze mną na każde spotkanie, ale nie żeby mnie
> pilnować, ale dla towarzystwa.

Jjjjasne ;-/
A Ty to tak łykasz jak ten młody pelikan ;-D

> Poza tym wszyscy Go uwielbiają, bo jet duszą towarzystwa.

Ale fart mają Ci Twoi znajomi ;-P
I ja, że nie jesteście moimi ...

> Ależ nie ma czego.

Moim zdaniem jest - braku doświadczeń konkretnie.

Pozdrawiam
MOLNARka

53. Data: 2008-01-23 09:31:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> Jesteś tego absolutnie pewna?
> Ja mam zupełnie inne doświadczenia ...

No to gratuluję doświadczeń :-)

> Moim zdaniem jest - braku doświadczeń konkretnie.

Tych Twoich czy tych Naszych?

Stalker

54. Data: 2008-01-23 09:37:09

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

> P.S. Cześć Kochanie :-)

O jezu ... ale wstyd ...

MOLNARka

55. Data: 2008-01-23 09:37:49

Od: Sekretka <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 09:34, "MOLNARka" <M...@M...pl> wrote:

> Ale Ty widocznie z żoną się znasz od przedszkola i byliście dla siebie
> pierwsi i jedyni.

Zapomniałam dodać, że te szkolne miłości to przy moim Mężu gasną i już
nie ekscytują.

Sekretka, co to z niejednego pieca chleb jadła, do Stalkera co to
bułeczki z takowych też wyjadał.

56. Data: 2008-01-23 09:40:42

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekretka" <s...@i...pl> napisał

> Zapomniałam dodać, że te szkolne miłości to przy moim Mężu gasną
> i już nie ekscytują.

Wiesz ... przy normalnym układnie to nie tylko przy Twoim mężu gasną a przy
każdym ... bo chyba jasne, że się wybrało najlepiej a te szkolne się
rozpadły z jakiegoś powodu.

Więc tym bardziej nie rozumiem, gdzie jest problem by sobie z takim
(zgaszonym) dawnym amantem miło nie pogadać i nie powspominać tego i owego ?

Pozdrawiam
MOLNARka

57. Data: 2008-01-23 09:46:38

Od: Sekretka <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 10:40, "MOLNARka" <M...@M...pl> wrote:

> Więc tym bardziej nie rozumiem, gdzie jest problem by sobie z takim
> (zgaszonym) dawnym amantem miło nie pogadać i nie powspominać tego i owego ?

Ja ze swojej strony też nie widzę problemu, ale zdarza się że taki
dawny amant jeszcze się w stosunku do nas nie wygasił;-) i wtedy może
być nie przyjemnie, bez względu na to czy idę sama czy z Mężem.

Sekretka

58. Data: 2008-01-23 09:48:07

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:

> O jezu ... ale wstyd ...

No i masz. Nie wiem jak my sobie teraz poradzimy z takim piętnem? :-(
Jak tu dalej żyć? Chyba trzeba będzie na grupie zapytać jak sobie z tym
poradzić :-D

Stalker

59. Data: 2008-01-23 10:11:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekretka pisze:

> Zapomniałam dodać, że te szkolne miłości to przy moim Mężu gasną i już
> nie ekscytują.

I takoż nawzajem :-)

Stalker

60. Data: 2008-01-23 12:53:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sekretka" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
> Sekretka, co to z niejednego pieca chleb jadła, do Stalkera co to
> bułeczki z takowych też wyjadał.

Ale nie tych samych?

Qra, tak się tylko upewniam ;-)

zmysł wzroku i marnowanie pieniędzy
Homorodzice, homoadopcje
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.
Impotencja bezbożników
Rozejscie się po 50