Wykładzina dywanowa - wełna?

11. Data: 2010-05-27 05:18:07

Temat: Re: Wykładzina dywanowa - wełna?
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:htk3hl$6pj$1@news.onet.pl...
> No wiesz, wełna mineralna ma mniej więcej tyle wspólnego z wełną co
> krzesło elektryczne z krzesłem biurowym:-)

Tradycyjne i modne obecnie domy z bali są ocieplane wełną owczą.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

12. Data: 2010-05-27 06:01:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Tradycyjne i modne obecnie domy z bali są ocieplane wełną owczą.

Ooo- nie wiedziałem. Nie neguję tego- tylko zastanawiam się, po co?
Oczywiście- jak już tam się zalęgną mole- to nie wiem, jak to wywalić
(miałem kiedyś w kuchni- jazda niezła na kilka lat). Owszem, zapewne jest to
zdrowe- tak, jak budowa z nieimpregnowanych bali...tylko- kogo stać na dom,
który po 20 latach nadaje się do rozbiórki? Z drugiej strony byłem kiedyś w
Bieszczadach u gospodarza w takim domu zbudowanym z jodły- rewelacja
(cieplutki, suchy, zdrowy)- budowany (jak zapewniał jego budowniczy) bez
użycia gwoździ....tylko kto tak jeszcze potrafi? No i skąd wziąć tyle
budulca?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

13. Data: 2010-05-27 07:19:46

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo- nie wiedziałem. Nie neguję tego- tylko zastanawiam się, po co?

Ty, ale ja też nie wiem. :-)))
Myślę, że jest to powrót do natury itp.

> [...]
> rewelacja (cieplutki, suchy, zdrowy)- budowany (jak zapewniał jego
> budowniczy) bez użycia gwoździ....tylko kto tak jeszcze potrafi? No i skąd

ZTCW nie jest taki strasznie drogi i nie trzeba go rozbierać po 20 latach,
ale jest bardzo trwały.

Naturalne materiały w wielu dziedzinach nie mają konkurencji w
syntetycznych. Np na wyprawy górskie śpiwór puchowy na łopatki bije
sztuczny, skarpetki wełniane i bielizna z wełny merynosów ciągle są lepsze
od syntetycznych.

Nie chciałem wełny na wykładzinę, ale z wyglądu żadna inna mi się tak bardzo
nie podobała.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
Problem z piecykiem gazowym, cieknie - pęknięta nagrzewnica?
jak się nazywa taki zawór
Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie
montaż ościeżnicy stalowej