Wylewy podskórne po zastrzykach, wenflonach itp.

1. Data: 2010-10-01 18:30:28

Temat: Wylewy podskórne po zastrzykach, wenflonach itp.
Od: rAzor <l...@k...ue> szukaj wiadomości tego autora

Jest na to jakiś sposób, metodka? Dotyczy osoby starszej.
TIA
--
*...because, this time is all you have...*

2. Data: 2010-10-02 10:06:29

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-01 20:30, rAzor pisze:
> Jest na to jakiś sposób, metodka? Dotyczy osoby starszej.

Maść Arcalen może sporo pomóc.

--
animka

3. Data: 2010-10-02 17:32:11

Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> szukaj wiadomości tego autora

Darz bór! Użytkownik... he he - animka raczył napisać:

> Maść Arcalen może sporo pomóc.

Dzięki - sąsiadka wspominała coś o maści z arniki. Dobre to jest? Nada się?
--
*...because, this time is all you have...*

4. Data: 2010-10-02 22:15:06

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-02 19:32, rAzor pisze:
> Darz bór! Użytkownik... he he - animka raczył napisać:

> Dzięki - sąsiadka wspominała coś o maści z arniki. Dobre to jest? Nada się?

Ta maść ma chyba w składzie maść z arniki.
Jak Ci powiedziała sąsiadka to dlaczego jeszcze do tej pory nie kupiłeś
tylko na grupie pytasz.
http://www.i-apteka.pl/product-pol-557-ARCALEN-masc-
30g.html

--
animka

5. Data: 2010-10-03 06:23:05

Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ta maść ma chyba w składzie maść z arniki.
> Jak Ci powiedziała sąsiadka to dlaczego jeszcze do tej pory nie kupiłeś

Bo mi powiedziała o 19-tej, 02.10.2010. :-)
--
*...because, this time is all you have...*

6. Data: 2010-10-03 22:34:38

Od: Qbus <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 20:30, rAzor <l...@k...ue> wrote:
> Jest na to jakiś sposób, metodka? Dotyczy osoby starszej.

Tak, arnika, ale w formie zelu.
Doskonale sie wchlania, lagodzi bol w miejscu
wybroczyn; jest bardzo skuteczny.
Sprawdzony w podobnej sytuacji.

http://www.aquavitae.com.pl/product-pol-7942-FlosLek
-Zel-z-arnika-50-ml.html

7. Data: 2010-10-03 23:39:46

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-04 00:34, Qbus pisze:

> Tak, arnika, ale w formie zelu.
> Doskonale sie wchlania, lagodzi bol w miejscu
> [...]

To jest na podbite oczy. Czytałeś?

--
animka

8. Data: 2010-10-04 07:04:16

Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> szukaj wiadomości tego autora

Darz bór! Użytkownik... he he - Qbus raczył napisać:

Dzięki - o taką odpowiedź mi chodziło.
--
*...because, this time is all you have...*

9. Data: 2010-10-04 07:05:46

Od: rAzor <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> szukaj wiadomości tego autora

Darz bór! Użytkownik... he he - animka raczył napisać:

-Zel-z-arnika-50-ml.html

> To jest na podbite oczy. Czytałeś?

Boszszsz...
--
*...because, this time is all you have...*

10. Data: 2010-10-06 10:19:21

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawać tabletki z rutyną, co podobno wzmacnia ścianki naczyń.
Efekt będzie dopiero po tygodniu.
Jacek

Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
Niezidentyfikowany ból.
Niesteroidowe leki (Aspiryna) a Choroba wrzodowa.
Jednostki - identyfikacja
Alergia na pracę i nie tylko na pracę. :)