Aston Martin DB7 - niepokojące objawy

1. Data: 2010-09-29 21:52:00

Temat: Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku przepraszam za cross-posta.

Kilka dni temu sąsiadkę, starszą panią, odwiedził kuzyn z Erfurtu. Gość -
pan po sześćdziesiątce - przyjechał do Krakowa na serwis ciała w
swoszowickim uzdrowisku.
Niestety po serii zabiegow i późniejszych badaniach okazało się, że nie może
w najbliższym czasie spędzić kilku godzin za kółkiem i odpadła droga
powrotna do Niemiec w roli kierowcy samochodu.
Ponieważ Hardtmuth jest właścicielem piekarni i musi doglądać swojej
trzódki, poprosił mnie, bym zaopiekował się do grudnia jego samochodem (co
roku przed świętami jeździmy z żoną i znajomymi na tydzień do Erfurtu na
słynny targ świąteczny na "Domplacu" i tamtejsze "bratwursty" - mógłbym auto
przy okazji odstawić). Oczywiście nie mogłem starszemu panu odmówić i w ten
sposób na dwa miesiące stałem się posiadaczem tego sympatycznego wozidełka.
Hardtmuth zasugerował, bym czuł się za kierownicą jak u siebie. Dlatego w
ramach testów przejechałem się kilka razy po Krakowie, do tego wybrałem się
na małą przejażdżkę autostradą do Katowic. No i niestety po ostatnim
wyjeździe wyniknął problem :(
Po przejechaniu dwustu z małym hakiem kilometrów kilometrów okazało się, że
spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę ponad
dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie zaszkodzi
mu trasa trzy razy dłuższa?

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

2. Data: 2010-09-29 21:55:48

Temat: Re: Aston Martin DB7 - niepokojące objawy
Od: "art_noise" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pinokio jak kłamał to też mu się wydłużał...

Pozdrawiam
Art_noise

3. Data: 2010-09-29 22:05:48

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

art_noise napisał:
> Pinokio jak kłamał to też mu się wydłużał...

Przyjdź na pl.pregierz, jak jesteś taki chojrak.
Pytaj o Koziołka.

4. Data: 2010-09-29 22:39:00

Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-30 00:05, Koziołek pisze:

> Przyjdź na pl.pregierz, jak jesteś taki chojrak.
> Pytaj o Koziołka.

Ale tu jest pms. Tu trollować to jak pić - trzeba umić. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

5. Data: 2010-09-29 22:50:23

Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-09-2010 o 23:52:00 Koziołek <d...@x...pl> napisał(a):

> [...]
> że spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
> ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

No nie wiem, Bond zawsze niszczysz swoje samochody dużo szybciej. A i tak
popatrz jak często musieli zmieniać aktora!

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

6. Data: 2010-09-30 00:02:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 23:52:00 +0200, Koziołek napisał(a):

> [...]
> dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie zaszkodzi

Za wolno jechałeś - trasę dwustu z hakiem kilometrów powinieneś przebyć w
czasie krótszym niż miesiąc. Miesiąc za kółkiem to jednak bardzo długo dla
penisa, a zatrzymywać się i korzystać z przydrożnych znajomości nie radzę -
też mogą się okazać zgubne dla niego :-)

7. Data: 2010-09-30 05:22:31

Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
> ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

Kup se kołowrotek to będziesz zwijał. Potem może się przydac jako wędka (ale
tylko w zwodzie) lub linka do holowania

8. Data: 2010-09-30 10:12:38

Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tu jest pms. Tu trollować to jak pić - _trzeba_ umić. :P

...czeba umić ;)

--
venioo
sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

9. Data: 2010-09-30 10:14:59

Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-29 23:52, Koziołek pisze:
> [...]

> że spuchł mi penis oraz wydłużył się w wzwodzie o dwa centymetry (trochę
> ponad dziesięć procent długości). W związku z tym mam pytanie: czy nie

Masz niekompatybilną bieliznę, radzę szybko zmienić, nim dojdzie do
tragedii :)

> Z harcerskim pozdrowieniem,

"Czym konia!"

10. Data: 2010-09-30 12:06:23

Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

venioo wrote:
> ...czeba umić ;)

Tomek

Niezidentyfikowany ból.
Niesteroidowe leki (Aspiryna) a Choroba wrzodowa.
Jednostki - identyfikacja
Alergia na pracę i nie tylko na pracę. :)
Skleroterapia pianką - Opinie