Skleroterapia pianką - Opinie

1. Data: 2010-09-27 19:46:17

Temat: Skleroterapia pianką - Opinie
Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam żylaki jak na zdjęciu poniżej
http://www.wasylkowscy.pl/imgs/pianka/4_1.jpg
Lekarz zaproponował leczenie metodą Skleroterapi pianką - koszt ok 3500zł.
Mam parę wątpliwości:
1 Na ile ta metoda jest skuteczna i bezpieczna?
2 Słyszałam że żylaki po pół roku powracają do stanu przed zabiegiem?
3 Jakieś inne metody leczenia?
4 Ktoś może korzystał z usług gabinetu http://www.wasylkowscy.pl/ ??
5 Co powinnam wiedzieć jeszcze?

Pozdrawiam
Emila

2. Data: 2010-09-27 21:28:25

Temat: Re: Skleroterapia pianką - Opinie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Sep 2010 21:46:17 +0200, Sawa napisał(a):

> [...]
> 1 Na ile ta metoda jest skuteczna i bezpieczna?
> 2 Słyszałam że żylaki po pół roku powracają do stanu przed zabiegiem?

Właśnie jestem już ponad miesiąc po zabiegu zwykłej obliteracji - trzy
zastrzyki w cenie łącznie 90 zł :-)
Żylaczek sobie teraz pieknie znika i się rozpływa - najpierw był twardy i
bolesny (i trzeba było co rano bandażowac opaską elastyczną na cały dzień),
potem twardy i niebolesny, teraz już zachowuje się jak klasyczny siniak -
spłaszczył się, zmieniając po drodze kolory według znanej wszystkim
"siniaczej" kolejności i obecnie jest w resztkowym stanie jako zielony z
tendencją do zółknięcia wzorek na nodze, z każdym dniem go coraz mniej. Za
parę tygodni nie będzie po nim śladu :-)

3. Data: 2010-09-27 23:34:14

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 23:28, Ikselka pisze:

> [...]
> tendencją do zółknięcia wzorek na nodze, z każdym dniem go coraz mniej. Za
> parę tygodni nie będzie po nim śladu :-)

Mnie popękały naczynka przy kostkach, bolą mnie często nogi. No i
okropnie to wygląda. Takie wstrętne pajączki. Czy taki zabieg będzie
dla mnie skuteczny i gdzie się udać z tym problemem, żeby zaplacić mniej
więcej tyle co Ty?

--
animka

4. Data: 2010-09-28 23:21:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Wrz, 01:34, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
> okropnie to wygląda. Takie wstrętne pajączki.  Czy taki zabieg będzie
> dla mnie skuteczny i gdzie się udać z tym problemem, żeby zaplacić mniej

Lekarz musi ocenić, czy zmiany dotyczą naczyń powierzchniowych, czy
także głębokich. Wtedy można zdecydować o rodzaju zabiegu. Mnie
wykonywała zabieg lekarka-naczyniowiec po prostu w swoim prywatnym
gabinecie, ku mojemu zdziwieniu od razu po konsultacji, ponieważ na
moje szczęście okazało się, że są zmienione tylko powierzchniowe
naczynia. Tak więc powinnaś jednak zasięgnać porady lekarskiej. Z
tego, co mówiła "moja" pani doktór wiem, że pajączki to raczej
laserem, no można próbować je nastrzykiwać, ale mogą popękać sąsiednie
naczyńka po tym. No a laser jest drogi :-(((

5. Data: 2010-09-29 14:56:42

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-29 01:21, Ikselka pisze:
> [...]

> laserem, no można próbować je nastrzykiwać, ale mogą popękać sąsiednie
> naczyńka po tym. No a laser jest drogi :-(((

Dzięki. Poszukam jakiegoś lekarza.

--
animka

Re: zasadność gastroskopii
MRI - gdzie najlepiej w Krakowie? (cross-post)
szczepionki na grype
Pierwsza pomoc - kurs online bądź dobra książka
Maść Elosone i niemowlak