szczepionki na grype

1. Data: 2010-09-26 20:02:01

Temat: szczepionki na grype
Od: sulima <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos sie orientuje czy na szczepionke grypowa trzeba miec recepte ?
czy wiadomo ile kosztuje ? czy jest jeden producent czy kilku i czy
ktoras z tych szczepionek jest lepsza z jakiegos powodu od pozostalych
... czy wszystkie wymagaja zastrzyku ?

2. Data: 2010-09-27 05:56:40

Temat: Re: szczepionki na grype
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-26 22:02, sulima pisze:
> [...]
> czy wiadomo ile kosztuje ? czy jest jeden producent czy kilku i czy
> ktoras z tych szczepionek jest lepsza z jakiegos powodu od pozostalych

Wszystkie to pic na wode !

3. Data: 2010-09-27 06:58:45

Od: sulima <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 07:56, konieczko pisze:

> Wszystkie to pic na wode !

dlaczego ???

4. Data: 2010-09-27 09:49:48

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 08:58, sulima pisze:

> dlaczego ???

Bo wirusy grypy zbyt szybko mutuja zeby mozna bylo zrobic skuteczna
szczepionke.
Te szczepionki to placebo.

5. Data: 2010-09-27 19:10:16

Od: sulima <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 11:49, konieczko pisze:

> Bo wirusy grypy zbyt szybko mutuja zeby mozna bylo zrobic skuteczna
> szczepionke.
> Te szczepionki to placebo.

czy wszyscy na grupie sa tego zdania ???

6. Data: 2010-09-27 20:53:19

Od: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "konieczko" napisał :
> Bo wirusy grypy zbyt szybko mutuja zeby mozna bylo zrobic skuteczna
> szczepionke. Te szczepionki to placebo.

tak, to placebo, plus jakieś wirusy (możą być grypy) i toksyny (rtęć), żeby
POlepszyło się fszystkim!:O)

7. Data: 2010-09-28 00:17:19

Od: Jarosław K. Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-09-2010 o 22:02:01 sulima <c...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> czy wiadomo ile kosztuje ? czy jest jeden producent czy kilku i czy
> ktoras z tych szczepionek jest lepsza z jakiegos powodu od pozostalych

Nie trzeba mieć recepty, można kupić samodzielnie jednakże często placówki
medyczne kupując hurtowo mają upusty - oraz co może się okazać ważniejsze
podają pacjentom daną szczepionkę w odpowiednich warunkach.

Na resztę pytań nie odpowiem, ale myślę że w aptece udzielą wszystkich
informacji.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb <g...@o...pl>
http://testmed.vot.pl

8. Data: 2010-09-28 08:47:42

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 21:10, sulima pisze:

> czy wszyscy na grupie sa tego zdania ???

Jestem starym pokoleniem jeszcze z czasow komuny pamietam jak w sezonie
grupowym medrcy trabili w telewizji ze niemozliwe jest zrobienie
szczepionki na grype z powodow ktore opisalem wczesniej.

Wtedy telewizja klamala podbno i teraz tez klamie wiec mamy paradoks klamcy.

9. Data: 2010-10-17 23:35:54

Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sulima <c...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> czy wiadomo ile kosztuje ? czy jest jeden producent czy kilku i czy
> ktoras z tych szczepionek jest lepsza z jakiegos powodu od pozostalych

Starczy uzupełnić witaminę D, osoby z wysokim jej poziomem praktycznie nigdy na
grypę nie chorują (dlatego grypa atakuje wyłącznie w miesiącach zimowych, kiedy
jej poziom spada do krytycznie niskich wartości). Szczepionki działają w
bardzo, bardzo nielicznych przypadkach, a niekiedy wręcz zwiększają szansę na
powikłania po grypie.

Pierwsza pomoc - kurs online bądź dobra książka
Maść Elosone i niemowlak
zasadność gastroskopii
mofrologia krwi a przeziębienie
Gastroskopia a dokładność badań