Wypracowania z internetu - gdzie?

11. Data: 2006-03-01 08:20:04

Temat: Re: Wypracowania z internetu - gdzie?
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> To ma być dla ojca, a nie dla dziecka - żeby było jasne.
> Jakoś nie mam ochoty czytać "Opowieści z Narnii" tylko po to, żeby
> sprawdzić, co pociecha napisze o tej książce.

Rozumiem, że chodzi o część pierwszą, a nie o wszystkie siedem?
Pewnie więcej czasu poświeciłeś już na szukanie, niż zajęłoby Ci
czytanie. :)
Jestem świeżo po lekturze, więc służę weryfikacją fabuły, jakby co.

Dominika

12. Data: 2006-03-01 08:27:35

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim, za uwagę i za drobne uszczypliwości też
postanowiłem wypożyczyć dziś kasetę. Trudno 2 godziny jakoś wytrzymam może
nie zasnę. Jeżeli to wierna ekranizacja to będzie OK
Jacek

PS
a Harrego Pottera osobiście przeczytałem (ostatni tom na razie do połowy).
Ale to raczej nie będzie lektura

13. Data: 2006-03-01 08:34:19

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <n...@w...pl> napisał(a):

> dzięki wszystkim, za uwagę i za drobne uszczypliwości też
> postanowiłem wypożyczyć dziś kasetę. Trudno 2 godziny jakoś wytrzymam może
> nie zasnę.

To jest dobry film, naprawdę :)
Z dzieckiem obejrzyj, jak nie widziało...
Kasety nie pozyczysz, bo to za świeże. Kino albo nielegalne źródła...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

14. Data: 2006-03-01 09:50:30

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <du3lfm$1qf$1@zeus.man.szczecin.pl>,
Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> wrote:

> [...]
> czytanie. :)
> Jestem świeżo po lekturze, więc służę weryfikacją fabuły, jakby co.

A widziałaś gdzieś może samą drugą?

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

15. Data: 2006-03-01 09:59:12

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Mar 2006 09:16:37 +0100, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Przypominam Ci, że mam innostranne standardy... Nie lubię Stanów, ale
> akurat amerykanskiej szkoły Wam zadroszczę.

Eee... śledzę dość uważnie dyskusje amerykańskich nauczycieli chemii.
Jakoś mi z nich nie wynika, żeby była zasadnicza różnica w skuteczności
nauki tam i tu (o dziwo problemy też mają podobne).

Akurat dzisiaj czytałem o testach jakie przeprowadzono na studentach z
dobrymi ocenami z engineering physics (jakby się to na polski nie
tłumaczyło). Dano im jakieś zadania z fizyki do rozwiązania i ileś procent
zrobiło je dobrze. A potem zadano kilka pytań dodatkowych i jasno z tego
wyszło, że wprawdzie wynik mają, ale o co chodzi - nie rozumieją.

http://mailer.uwf.edu/listserv/wa.exe?A2=ind0602&L=c
hemed-l&D=1&F=&S=&P=65084

Tak że chyba nie masz czego zazdrościć.

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

16. Data: 2006-03-01 10:19:28

Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz wrote:

> A widziałaś gdzieś może samą drugą?

Nie, raczej same komplety.
W makro za niecałe 70 zł.
Dzięki ekranizacji Lwa uzupełniłam biblioteczkę
i wróciłam do lektury sprzed lat. :)

BTW, w kinie nie byłam...

Dominika

17. Data: 2006-03-01 10:41:41

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=wnkpmr

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

18. Data: 2006-03-01 12:52:32

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <du3sfi$q9p$1@zeus.man.szczecin.pl>,
> [...]

> Nie, raczej same komplety.
> W makro za niecałe 70 zł.
> Dzięki ekranizacji Lwa uzupełniłam biblioteczkę

My byliśmy, Kamilowi się spodobało i może dałby się namówić na
przeczytanie dalszego ciągu - ale kompletu nie chcę ryzykować. Chyba go
wyślę do szkolnej biblioteki, niedawno odkrył, że tam książki
wypożyczają za darmo ;)

19. Data: 2006-03-01 12:53:55

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <du3tn9$mje$1@atlantis.news.tpi.pl>,
Elske <k...@o...pl> wrote:

> http://glinki.com/?l=wnkpmr

Dzięki :)

20. Data: 2006-03-01 16:15:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message

> Przypominam Ci, że mam innostranne standardy... Nie lubię Stanów, ale
> akurat amerykanskiej szkoły Wam zadroszczę.

zawsze zastanawialo mnie jak mozna lubiec/nielubiec czegos/kogos jesli sie
tego nie zna?

> W PL naprawdę rodzic musi wkładać maksimum wysiłku, żeby ze szkoły
> wycisnąć ile się da. Przede wszystkim szkoła nie motywuje, tylko
> zniechęca.

czyzby az taaak sie zmienilo od czasu kiedy ja sie uczylam w Polsce?
moi rodzice nie sprawdzali mi zadncyh wypracowan, co najwyzej moze
na poczatku mojej "kariery" i tylko pod wzgledem np bledow ort.
co to motywacji- to cholercia ja nie wiem, czy w latach 70 ktos o tym
w ogole mowil i zastanawial?
imo nauczyciel jest od tego, zeby sprawzdac merytoryke wypowiedzi, jesli
chodzi
o lektury. jakby co to imo matematyke moznaby juz dziecku sprawdzic.
nie wiem czy moge porownywac, ale moja corka chodzi do polskiej
placowki, i w niej tez nie sprawdzam zadan z polskiego.

> Ja też sprawdzam co Bysiek pisze w wypracowaniach i jest to orka na
> ugorze. Są postepy, to cieszy.

moze by sie sam zabral do samodzielnego krytycznego myslenia, gdyby go
zostawic
samemu?

iwon(k)a

własne zabaweczki w przedszkolu
kolonie,obozy w Polsce-szukamy ofert
[OT] prawa autorskie i kopyrajty raz jeszcze
Miód
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!