Wyrastanie nowego zęba i niepokojący zapach

1. Data: 2006-04-06 17:41:49

Temat: Wyrastanie nowego zęba i niepokojący zapach
Od: "Paweł" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wyrasta mi ząb mądrości :). Bardzo boli... ale nie pokoi mnie zupełnie co
innego; z miejsca z którego wyrasta ząb wydobywa się nie przyjemny zapach;
ząb jest już w polowie widoczny.

Co może być przyczyna? Tak jest od dwóch dni...

Bardzo boli mnie także migdałek pod zębem.

2. Data: 2006-04-06 17:44:37

Temat: Re: Wyrastanie nowego zęba i niepokojący zapach
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie dentosept i płucz albo zrób opatrunek na tego zęba z dentoseptu
kasia

3. Data: 2006-04-06 19:09:08

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze 06-04-2006 19:41:
> [...]
> innego; z miejsca z którego wyrasta ząb wydobywa się nie przyjemny zapach;

Ząb jest częściowo przykryty przez dziąsło, bardzo łatwo mogą tam
zatrzymywać się resztki pokarmu (szybko ulegają rozkładowi, stąd zapach).

> Co może być przyczyna? Tak jest od dwóch dni...
>
> Bardzo boli mnie także migdałek pod zębem.

To nie migdałek, tylko węzeł chłonny. Wybierz się do dentysty, niech
prześwietli zęba - ósemki często wyrzynają się nieprawidłowo.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

Poltram słaby efekt
schodzący pzanokiec - zniekształcony palec
Reklamy farmaceutyków w Polsce biją rekordy nierzetelności
Diprogenta-używał ktoś tej maści?
ruchome kulki pod skora