?? YUMEIHO - co wiecie ??

1. Data: 2003-02-06 07:37:27

Temat: ?? YUMEIHO - co wiecie ??
Od: "PEPE" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych

Czy ktos moze powiedziec cos wiecej nt. tej metody leczenia bolow
kregoslupa. Wiem - jest strona poswiecona YUMEIHO - nawet po polsku -
czytalem. Ale ja prosze o osobiste doswiadczenia. Jesli mozna, to
przysylajcie rowniec jakie sa ceny w Waszych miastach. Mam problemy z
kregoslupem juz od wielu lat (w tej chwili mam 33 lata), czy sadzicie, ze
oni moga pomoc? Ostatnio doszly tez drobne mrowienia i dretwienia w palcach
rak i nog. Statndardowi lekarze nie potrafili mi pomoc przez ponad 10 lat.
Chodzilem do ortopedow, neurologow, reumatologow i nic - tylko zdjecia RTG,
ktore nic wielkiego nie wykazuja, zabiegi fizykoterapii, masaze itp. - caly
czas NIC.

Z gory dziekuje za odpowiedzi

Pozdrawiam
PEPE