Z Holandii

11. Data: 2010-03-24 14:46:50

Temat: Re: Z Holandii
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:37:43 +0100, Druch napisał(a):

> Teraz inaczej: -nie ma sprawy, "uspimy" Cie.

...nawet kiedy nie chcesz :-PPP
--

Ikselka.

12. Data: 2010-03-24 14:50:11

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ale on, oczywiście, chciał aby to ONI jego zabili, prawda?
> Dlaczego nie przygotował się SAM na ewentualność cierpień i choroby -
> wcześniej? Pomyslałes o tym?

J-23: "Niestety musial przecierpiec kilka misiecy, az zgnil zupelnie."

No wlasnie ze nie musial.
Mogl tez poprosic rodzine zeby mu cos przygotowała.
Zastrzyk. Ktory by sobie sam zaaplikowal.

Czy ten facet albo jego rodzina zapomnieli o takiej mozliwosci?

Druch

13. Data: 2010-03-24 14:50:56

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Druch napisał(a):
> "J-23" <k...@g...pl> wrote in message
d.googlegroups.com...

> [...]
> Ze masz mozliwosc (jak napisales) "uspienia siebie".
> Wystarczy ze wstrzykniesz sobie odpowiedni srodek, domiesniowo.
>
> Pytanie: dlaczego o tym nie wiesz?
> Przepraszam ze napisze okrutnie: ale mam wrazenie
> ze ludzie przestaja rozumiec swiat w ktorym zyja.
> Bo widza go "teoretycznie", tylko przez szklany ekran?
>
> ---
> Wracajac do tematu: jest to troche dziwne:
> jesli zdrowy czlowiek ale po 70 chce umrzec,
> to do tej pory inni ludzie starali sie go ratowac
> (np. poprzez psychologa?).
> Teraz inaczej: -nie ma sprawy, "uspimy" Cie.

Bo to co prezentujesz, to ślepa zwierzęca afirmacja życia, jesteś jak
dzikie zwierzę w cywilizowanym świecie. Temat tabu, czyli śmierci, był
przez pokolenia wypierany i te dzikie regiony zaczęto teraz
cywilizować, czyli spektrup umysłu, zaczyna widzieć szerzej
rzeczywistość, jaśniej, bez kompleksów, które zalewały oczy a te
sprawy , spychając je w tabu. Tak samo jak z seksem, spychany staje
dziki i niekontrolowany przez człowieka, człowiek świadomy jest
świadomy tego , że on nim zarządza, świadomie czerpie, świadomie
widzi, że komuś może robić krzywdę tym seksem. Cywilizacja zachodnia
wychodzi z nieświadomości, widzimy dojrzałość.

14. Data: 2010-03-24 14:57:46

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:37:43 +0100, Druch napisaďż˝(a):

> ...nawet kiedy nie chcesz :-PPP
> --
>
> Ikselka.

Ale ty jesteś dziecinna, moje postanowienie, moja odpowiedzialność, to
nie decyzja lekarza , tylko dojrzałego człowiek, masz 50 lat i nie
umiesz być dojrzała, projektujesz swoją prostytucję, czyli powierzanie
życia innej osobie, np; mężowi. Tak, tak, Ikselka małżeństwo to
prostytucja, bo zaprzedajesz siebie komuś, wyłączając swoje możliwości
decyzyjne, dlatego tak przytakujesz mężu, bo jesteś prostytutką.

15. Data: 2010-03-24 15:11:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 15:50, "Druch" <e...@n...com> wrote:

> No wlasnie ze nie musial.
> Mogl tez poprosic rodzine zeby mu cos przygotowała.
> Zastrzyk. Ktory by sobie sam zaaplikowal.
>
> Czy ten facet albo jego rodzina zapomnieli o takiej mozliwosci?

Ciekawe z jakiego paragrafu odpowiadałaby później rodzina i ile czasu
spędziliby w sądzie?

Stalker

16. Data: 2010-03-24 15:17:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 15:50:11 +0100, Druch napisał(a):

> [...]
> Zastrzyk. Ktory by sobie sam zaaplikowal.
>
> Czy ten facet albo jego rodzina zapomnieli o takiej mozliwosci?

Myslę, ze bardzo intensywnie myśleli, ale się nie podjęli.
Bo tak NAPRAWDĘ każdy z nich, włącznie z chorym, dobrze wie, czym jest
NAPRAWDĘ eutanazja.

A jeszcze: tak sobie pomyslałam, że w sumie eutanazja to świetny sposób dla
fałszywców na ominięcie grzechu - samobójstwo w KK jest grzechem, ale już
kiedy pandochtór zabije - to może pójdzie sie do nieba? Jak myślisz?
;-PPP
--

Ikselka.

17. Data: 2010-03-24 15:19:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:57:46 -0700 (PDT), de Renal napisał(a):

> Ale ty jesteś dziecinna, moje postanowienie, moja odpowiedzialność, to
> nie decyzja lekarza ,

Co za obłuda.

> [...]
> prostytucja, bo zaprzedajesz siebie komuś, wyłączając swoje możliwości
> decyzyjne, dlatego tak przytakujesz mężu, bo jesteś prostytutką.

Dlatego mu przytakuję, bo go kocham nad własne życie i vice versa, on
przytakuje mnie.
On jest moim życiem, więc przytakuję SOBIE, biedny człowieku.
--

Ikselka.

18. Data: 2010-03-24 15:20:45

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

"
Ciekawe z jakiego paragrafu odpowiadałaby później rodzina i ile czasu
spędziliby w sądzie?
"

No wlasnie, taka sytuacja: popelniam samobojstwo.
Pisze dodatkowo list uzasadniajacy decyzje.

Z jakiego paragrafu rodzina bedzie oskarzana?
Zadnego?

Pozdrawiam,
Druch

19. Data: 2010-03-24 15:20:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Mar 2010 08:11:30 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ciekawe z jakiego paragrafu odpowiadałaby później rodzina i ile czasu
> spędziliby w sądzie?

No dokładnie.

--

Ikselka.//albo w piekle

20. Data: 2010-03-24 15:21:51

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No, sama oszczędność.

O tym aspekcie, ciiiiii!
Druch

Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)
WSZELKIE WYBORY...
In vitro refundowane?
Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE