Z Holandii

21. Data: 2010-03-24 15:35:31

Temat: Re: Z Holandii
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Wed, 24 Mar 2010 07:57:46 -0700 (PDT), de Renal napisaďż˝(a):

> Co za ob�uda.

> Dlatego mu przytakuj�, bo go kocham nad w�asne �ycie i vice versa, on
> przytakuje mnie.
> On jest moim �yciem, wi�c przytakuj� SOBIE, biedny cz�owieku.
> --
>
> Ikselka.

1. Decyzja za własne życie/ śmierć jest wyborem pacjenta, nikt za
ciebie nie podejumuje tej decyzji, więc to dojrzałość, nikt nie ponosi
odpowiedzialności za twój wybór.
2. To co ty robisz to prostytucja, czyli nie umiesz być odpowiedzialna
za własne czyny, powierzasz decyzję innym, np; mężowi , kościołowi,
jesteś niedojrzała.
3. Duch mówi o tym, że psychologia ratuje, podchodzi po wiejsku, wieś
wszystko zamiata pod dywanik, a psychologia, uświadamia to co pod
dywanik zamietliśmy, byśmy umieli tym rozporządzać,
nie byli niewolnikami śmieci, które są , a jedynie nie chcemy ich
dostrzegać. Duch to wiocha.
3. Małżeństwo to prostytucja[ rozumiesz te słowa], bo jeśli powierzasz
swoje decyzję mężu, zaprzedajesz własne decyzję i własną
odpowiedzialność, sprzedajesz siebie, żyjesz jego światem. Więc żyjąc
innym, nie jesteś sobą, sprzedałaś się, czyli prostytułujesz.
Dlatego uważam, że jesteś prostytutką, sprzedałaś własne decyzje,
mężowi i kk. Prostytułujesz się.

22. Data: 2010-03-24 15:37:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 16:20, "Druch" <e...@n...com> wrote:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> "
> Ciekawe z jakiego paragrafu odpowiadałaby później rodzina i ile czasu
> spędziliby w sądzie?
> "
>
> No wlasnie, taka sytuacja: popelniam samobojstwo.
> Pisze dodatkowo list uzasadniajacy decyzje.
>
> Z jakiego paragrafu rodzina bedzie oskarzana?
> Zadnego?

Coś mi sie wydaje, że się grubo mylisz...

Stalker, gdyby tak było nie trzeba by było w ogóle dysktuować na temat
dostępności eutanazji...

23. Data: 2010-03-24 15:39:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> Tym razem Holendrzy debatują nad uchwaleniem prawa do eutanazji dla
> każdego po 70-tce. Jest już ustawa w tej sprawie. Zaraz trafi do
> parlamentu.
>
> http://dziennik.pl/swiat/article570298/Holendrzy_za_
eutanazja_dla_kazdego_starca.html

> Gwoli przypomnienia: eutanazję zalegalizowano w Holandii 8 lat temu. W
> efekcie około 2,5 tysiąca ludzi legalnie odbiera sobie tam co roku życie.
> Procedura jest bardzo prosta i nie wymaga wcześniej czasochłonnych
> zabiegów. Wystarczy być chorym i mieć więcej niż 12 lat. Zabieg
> kontrolowanego samobójstwa jest tak popularny, że w Amsterdamie
> zlikwidowanio większość ośrodków paliatywnych (w mieście działają jedynie
> dwa).
>
> Druch

I u nas działa jakieś stowarzyszenie Od Siedmiu Boleści zbierające podpisy
pod projektem ustawy takiej, jak planują Holendrzy. No cóż- zawsze to jakieś
rozwiązanie problemu ubezpieczeń społecznych

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

p.s.

Oczywiście- najpierw eutanazji podda się"dobrowolnie" element szkodliwy
społęcznie: włóczędzy, umysłowo- chorzy, drobni przestępcy, czy po prostu
ludzie samotni.

24. Data: 2010-03-24 15:49:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
q.googlegroups.com...
> [...]

Coś mi sie wydaje, że się grubo mylisz...

Stalker, gdyby tak było nie trzeba by było w ogóle dysktuować na temat
=======

We Francji podniesiono wiek emerytalny. To ogromny problem- dla całej
Europy. No i dla firm ubezpieczeniowych. A tak- "na własną prośbę"...

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

25. Data: 2010-03-24 15:56:36

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 16:49, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> We Francji podniesiono wiek emerytalny. To ogromny problem- dla całej
> Europy. No i dla firm ubezpieczeniowych. A tak- "na własną prośbę"...

Przecież podniesienie wieku emerytalnego to jest właśnie rozwiązanie
"zamiast" eutanazji. Dłużej będziesz pracował i składki płacił, krócej
pobierał emeryturę.

Nie pomieszały Ci się przyczyny ze skutkami?

Stalker

26. Data: 2010-03-24 16:13:34

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
q.googlegroups.com...

"
Coś mi sie wydaje, że się grubo mylisz...
"

Nie ma sprawy, cierpliwie czekam na konkrety.

Swietnie ze napisales:
"Stalker, gdyby tak było nie trzeba by było w ogóle dysktuować na temat
dostępności eutanazji..."

- TO JEST SEDNO SPRAWY.
Tak, tu nie ma sprawy. SKAD WIEC DYSKYSJA?

Bo ludzie przestali rozumiec rzeczywistosc!!
==============================

Dziala to nastepujaco:
W telewizji mowia "madrzejsi i starsi":
- wprowadzamy eutanazje bo kazdy czlowiek ma prawo do smierci, godnej
smierci

... i ludzie przed telewizorami mysla tak: jesli ONI chca wprowadzic prawo
do wlasnej
smierci TO ZNACZY ze do tej pory tak nie bylo, ze masz prawo do wlasnej
smierci.
I ze trzeba to wprowadzic.

Tym biednym ludziom przed telewizorami, tym "wyksztalconym z miasta",
dzieciom Dody i
Ofiarom Neostrady, nawet nie przyjdzie na mysl ze
_prawdo_do_wlasnej_smierci_miales_cały_czas_.

LUDZIE NIE MYSLE. Poddaja sie biernie emocją telewizyjnym.
LUDZIE MYSLA NIEZWYKLE PLYTKO. Co widac na tym przykladzie.

Tymczasem jest tak, czego prawie nikt nie rozumie:
mianowicie modyfikacja polega na tym, ze teraz bedzie mogl Cie zabic
ktos inny, a nie tylko Ty sam, co mogles do tej pory.
Do tej pory zabic mogles sie Ty sam, a nikomu innemu nie wolno bylo,
nawet jesli prosiles.

BANALNE powyzsze 3 zdania?
Tak, tyle ze o tym 95% ludzie nie pomyslalo.
Bo im sie nie chce.
I tak jest prawie ze wszystkim.

Kloca sie a nie wiedza o co.
REPREZENTUJA WYKLADNIE PANA W TELEWIZJI. Bronią jej! :)
A nie rozumieja o czym dyskutują, byle obronic telewizyjny autorytet!!

uffff, nakrzyczalem sie ale fajnie wyszla ta sprawa.

Pozdrawiam,
Druch

27. Data: 2010-03-24 16:15:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-marzec-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Ciekawe z jakiego paragrafu odpowiadałaby później rodzina i ile czasu
> spędziliby w sądzie?

to zależy czy byłaby to pomoc w afekcie czy też nie.
może mogliby sobie też wyrobić niezachwiane alibi.
w ostateczności mogliby przegryźć kapsułki z cyjankiem.

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

28. Data: 2010-03-24 16:23:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczyść koniecznie monitor i klawiaturę, zapluta flejo kościelna. ;)

--
CB

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

[...]
uffff, nakrzyczalem sie ale fajnie wyszla ta sprawa.

29. Data: 2010-03-24 16:54:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 17:13, "Druch" <e...@n...com> wrote:

> [...]

> ktos inny, a nie tylko Ty sam, co mogles do tej pory.
> Do tej pory zabic mogles sie Ty sam, a nikomu innemu nie wolno bylo,

I tutaj jest sedno, a nie wcześniej. Piszesz "Prawo do własnej śmierci
miałeś cały czas". Zgadza się...

Ale jest inny aspekt tej sprawy:

Ilu z nas potrafiłoby się zabić? I nie jest to pytanie o odwagę, wiarę
itp. rzeczy. To jest pytanie TECHNICZNE.

Kto wie jak się do tego zabrać tak, żeby mieć pewność, że się nie
będzie cierpieć? Że się na pewno uda? Że obejdzie sie bez dodatkowych
"atrakcji" jak policja, sądy, dochodzenie? Kto wie jak to zrobić
"sterylnie", w ciszy i w spokoju? (Bo na pewno z różnych powodów do
takich "spokojnych" odejść nie należy np. rzucenie się z okna, pod
pociąg czy podcięcie sobie żył)

Piszesz, że rodzina mogłaby pomóc. Kto WIE czego należałoby użyć i kto
MA DOSTĘP do odpowiednich środków?

Eutanazja nie daje Ci PRAWA do własnej śmierci, eutanazja daje Ci
środki techniczne, żeby ta śmierć przebiegła w możliwie najbardziej
"komfortowy" dla wszystkich sposób...

Stalker, tylko proszę bez prostych skojarzeń ze słowem komfortowy.
Chyba jasno napisałem co przez to rozumiem

30. Data: 2010-03-24 17:14:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 17:54, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Eutanazja nie daje Ci PRAWA do własnej śmierci, eutanazja daje Ci
> środki techniczne, żeby ta śmierć przebiegła w możliwie najbardziej
> "komfortowy" dla wszystkich sposób...

Jeszcze inaczej:

Prawo do własnej śmierci miałeś, ale ni było to prawo do śmierci w
spokoju

Stalker

Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)
WSZELKIE WYBORY...
In vitro refundowane?
Anaglify --- percepcja wymiaru
PRZYLECIAŁY ŻURAWIE