[Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:

21. Data: 2018-12-23 01:13:03

Temat: Re: [Z cyklu: Inna Polska] Znacie te bajki... to poczytajcie:
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 00:31:39 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Można też rozumieć patriotyzm wg własnej miary - ochrzcić własne dziecko w
> tej ,,instytucji" tylko dlatego, że rodzina chciała, a naprawdę mając ową
> ,,instytucję" i sam chrzest gdzieś.
> Zero bałwochwalstwa. Miara też zero.

No ale ja dokładnie miałem na myśli to co mówisz. To jest w ogóle jakiś totalnie
niezrozumiały fenomen ludzi, którzy praktykują religię a nie wierzą w nic lub
w najlepszym razie wierzą w Lenina. I tak się złożyło, że takich... "nie wiadomo
co" (bo pogan byśmy obrazili) z bałwochwalczym stosunkiem do rytuałów jest
z powodów historycznych w Polsce zatrzęsienie. Buduje się pomniki takie jak
w Świebodzinie, a gdzie ludzie w sercu mają nauki Christosa?

22. Data: 2018-12-23 01:32:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> z powodów historycznych w Polsce zatrzęsienie. Buduje się pomniki takie jak
> w Świebodzinie, a gdzie ludzie w sercu mają nauki Christosa?

A to Ewę spytaj - to ona chrzciła.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Przestawienie akcentów ?
Dzisiejsze niuchanie w GWnie (Nius z GWna vs Stasiek)
O tym, jak...
Barbarzyńcy #2 - Król Gąsiorek
Będą reparacje!