Z kuchni :-)

181. Data: 2009-03-06 22:16:03

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
Oskarżenie jest całkowicie słuszne,przecież co chwila wypisujesz
dowody,a tam gdzie się znajdziesz ludzie będą starali ci się pomóc,po
paru latach będziesz trochę inną osobą,już nie będzie w tobie
nienawiści ,będziesz wyciszona i spokojna.

182. Data: 2009-03-06 22:25:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2009 23:13:28 +0100, Paulinka napisał(a):

> Myślę, że teraz chętnie się ktoś z Tobą w realu spotka...
> Pojechałaś po całości.

Że sobie swoje dane obejrzałam na Policji w kompie? - ależ oczywiście, mają
tam z tego nawet notatkę, na pewno udostępnią prasie :-D
Jej, ależ tu parę osób jest naiwnych jak dzieci zupełnie.

183. Data: 2009-03-06 22:27:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 23:14:47 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie widzisz, że to prowokacja? Troll sobie używa. Bluzgacz miał
> rację - zaprzestanie karmienia to jedyna skuteczna metoda. No niestety
> :)

Nie, to prawda: wyświetlono mi moje dane w kompie w Komendzie Miejskiej
Policji w Kielcach. Jakieś półtora miesiąca temu.
:-D

184. Data: 2009-03-06 22:28:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 14:16:03 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> paru latach będziesz trochę inną osobą,już nie będzie w tobie
> nienawiści ,będziesz wyciszona i spokojna.

Chyba nie, skoro tobie nie pomogli.

185. Data: 2009-03-06 22:30:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Że sobie swoje dane obejrzałam na Policji w kompie? - ależ oczywiście, mają
> tam z tego nawet notatkę, na pewno udostępnią prasie :-D
> Jej, ależ tu parę osób jest naiwnych jak dzieci zupełnie.

Żenujące jest to, że w ogóle wyciągnęłaś możliwość udostępniania czyiś
danych osobowych, które do Ciebie trafiły w dobrej wierze.
O antysemickich gadkach się wypowiadać nie będę, bo to świadczy li tylko
o Tobie.

--

Paulinka

186. Data: 2009-03-06 22:37:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2009 23:30:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Żenujące jest to, że w ogóle wyciągnęłaś możliwość udostępniania czyiś
> danych osobowych, które do Ciebie trafiły w dobrej wierze.

Jakie "czyjeś" dane do mnie trafiły? Coś takiego pisałam?
No, nie wkładaj w moje usta czegoś, czego nie stwierdziłam, bo ja naprawde
absolutnie dokładnie wiem, co piszę i dlatego nikt, absolutnie nikt nie
jest w stanie mi czegokolwiek zarzucić. Dlatego mnie zainteresowało Twoje
stwierdzenie o posiadaniu przeze mnie jakichs danych osobowych

:-)
> O antysemickich gadkach się wypowiadać nie będę, bo to świadczy li tylko
> o Tobie.

Antysemickość moich gadek to tylko i wyłącznie Twoje subiektywne wrażenie -
jesteś przeczulona jak większość tutaj. Na szczęście nie większość w Polsce
ani w sądach. Jak już pisałam - użycie 20 razy słowa "Żyd" w wypowiedzi o
nielubieniu ich kina to jeszcze nie antysemicka gadka. Ale przewrażliwienie
robi ludziom wodę z mózgów - ja zaś ze swojego nie dam sobie zrobić wody.

187. Data: 2009-03-06 22:42:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> jest w stanie mi czegokolwiek zarzucić. Dlatego mnie zainteresowało Twoje
> stwierdzenie o posiadaniu przeze mnie jakichs danych osobowych

Robienie komuś zdjęć nr rejestracyjnych samochodu, to jak przypuszczam
Twoja życiowa pasja.

> [...]
> robi ludziom wodę z mózgów - ja zaś ze swojego nie dam sobie zrobić wody.

Sorry, ale nie chce mi sie tego tematu rozwijać.

--

Paulinka

188. Data: 2009-03-06 22:44:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2009 23:42:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> Robienie komuś zdjęć nr rejestracyjnych samochodu, to jak przypuszczam
> Twoja życiowa pasja.

Przepraszam, ja robiłam zdjęcie Wrocławskiego parkingu - byłam we Wrocku na
wycieczce, a ten samochód w kadrze - nie wiem, czyj, akurat sie w sam
środek kadru mi wp...ł :->

> Sorry, ale nie chce mi sie tego tematu rozwijać.

Jasne - jak się nie da, to i po co.

189. Data: 2009-03-06 22:47:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Przepraszam, ja robiłam zdjęcie Wrocławskiego parkingu - byłam we Wrocku na
> wycieczce, a ten samochód w kadrze - nie wiem, czyj, akurat sie w sam
> środek kadru mi wp...ł :->

Jakbym do Wrocławia przyjechała na wycieczkę, to bym zrobiła zdjęcie np.
Katedrze a nie parkingowi.

Da się tylko po co?

--

Paulinka

190. Data: 2009-03-06 22:58:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2009 23:47:52 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jakbym do Wrocławia przyjechała na wycieczkę, to bym zrobiła zdjęcie np.
> Katedrze a nie parkingowi.

Katedrze też zrobiłam, w Parku Szczytnickim też, w Ogrodzie Japońskim też
(ach, wspólne wspomnienia z randek z TŻ odświeżyliśmy po 20 latach, było
miło), uczelniane miejsca męża też, a parking galerii też ładny, choc wtedy
go nie było, za "naszych" czasów ;-)
Dwadzieścia lat nie byłam we Wrocku, to obfotografowałam wszystko, co się
zmieniło np na Grunwaldzkim - kiedy go ostatnio widziałam, był zupełnie
pusty.
Niby co złego w fotografowaniu parkingu?

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!