Z makaronu szybko prosto czysto

1. Data: 2010-08-17 07:27:11

Temat: Z makaronu szybko prosto czysto
Od: "sam jestem" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obdarowano mnie makaronem, kilkadziesiąt paczek, kolanka, nitki drobne i grube,
30cm spagetti, swiderki, lazanki, gwiazdki. Kolorow roznych, jak i czasow
gotowania.

Jak to wykorzystac, co z tego robic?

Robilem szybkie kolacje na cieplo - puszka tuńczyka w makaron gorący wrzucona,
obsypane startym zoltym serem.

Co jeszcze wymyslic z tego makaronu, z czym mieszac?
Najlepiej zeby jak ten tunczyk - malo klopotliwe bylo. I smaczne.

Pytam, bo
sam jestem
i nie wiem.

2. Data: 2010-08-17 07:35:21

Temat: Re: Z makaronu szybko prosto czysto
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sam jestem" <j...@v...pl> wrote in message
> [...]
>
> Co jeszcze wymyslic z tego makaronu, z czym mieszac?
> Najlepiej zeby jak ten tunczyk - malo klopotliwe bylo. I smaczne.

W sosie bolońskim. Nie tym z torebki.

3. Data: 2010-08-17 09:25:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" napisał:

> kolanka, nitki drobne i grube, 30cm spagetti, swiderki, lazanki,
> gwiazdki. Kolorow roznych, jak i czasow gotowania.
> Jak to wykorzystac, co z tego robic?

Brokuł gotowany - może być z fixem 4 sery Knura lub z żółtym serem;
sos pieczarkowy lub inny grzybowy (np. boczniaki);
spaghetti carbonara (boczek, cebula, śmietana, jajko);
ser pleśniowy, szpinak (razem lub osobno);
mięso mielone+groszek (lepiej świeży lub mrożony, ale z puszki też może
być), ew. +pieczarki+cebula+bulion grzybowy (mój autorski przepis;));
sos pomidorowo-paprykowo-cebulowy;
sos z grzybów suszonych + ser żółty;
kiełbasa pokrojona z cebulą, z pomidorem lub bez;
mrożonki warzywne na patelnię lub zwykłe...
Sosy mogą być z mięsem - pierś z kuraka, mielone, z szynką, z
boczkiem, kiełbasą - lub bez, na ostro (chilli, ostra papryka, tabasco)
lub nie (jak kto lubi).
Możliwości jest multum, ograniczeniem - wyłącznie wyobraźnia.
Łazanki - z kapustą, gwiazdki i nitki to raczej do zup.
No i oczywiście sałatki - z ugotowanego, zimnego makaronu.

--
Pozdrawiam - Aicha (matka ryżowo-kaszowego niejadka:))

4. Data: 2010-08-17 09:41:28

Od: Marek <n...@p...adresu.mail> szukaj wiadomości tego autora

Cześć sam jestem
Tue, 17 Aug 2010 09:27:11 +0200 w
<news:47f6.00001414.4c6a39cf@newsgate.onet.pl> napisałeś:

> Co jeszcze wymyslic z tego makaronu, z czym mieszac?
> Najlepiej zeby jak ten tunczyk - malo klopotliwe bylo. I smaczne.

pesto, oliwa i parmezan.
Marek
Prawdziwi przyjaciele nie pozwalaja przyjaciołom używac Unixa.

5. Data: 2010-08-17 12:29:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2010 11:25:31 +0200, Aicha napisał(a):

> No i oczywiście sałatki - z ugotowanego, zimnego makaronu.

Paskudztwo.

6. Data: 2010-08-17 13:38:50

Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-17 11:41, Marek pisze:
> Cześć sam jestem

> pesto, oliwa i parmezan.

Albo na oliwie usmazyc czosnek, dodac pokrojona papryczke chilli,
wymieszac z makaronem i posypac parmezanem.

7. Data: 2010-08-17 15:38:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Paskudztwo.

:)))
Dlaczego poprawiasz Stokrotkę? Jest folklorem lokalnym, podobnie jak Ty.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2010-08-17 15:59:16

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> spaghetti carbonara (boczek, cebula, śmietana, jajko);

Albo z samym boczkiem i jajkiem - nie wiem, czy to już jest carbonara.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

9. Data: 2010-08-17 17:59:22

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sam jestem" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co jeszcze wymyslic z tego makaronu, z czym mieszac?
> Najlepiej zeby jak ten tunczyk - malo klopotliwe bylo. I smaczne.

a ja uwielbiam zapiekanki.
Makaron ugotowany plus np szynka, pieczarki, i dużo tartego żółtego sera.
Wszystko razem w naczyniu do zapiekania i do piekarnika.

kiwiko

10. Data: 2010-08-18 03:35:11

Od: "Pan Waldek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paskudztwo.