ZAUFANIE!!!!!!!!!

1. Data: 2001-03-30 12:59:13

Temat: ZAUFANIE!!!!!!!!!
Od: Patry <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak odbudowac zaufanie do faceta.....???? Widzac, ze on sie stara i
odkrywajac nowe "niespodzianki"....
Wiem, ze najlepiej wyleczyc sie z tej milosci.... A w tym przypadku to
jest bardzo trudne....

Patry

1. Data: 2001-03-30 14:26:24

Temat: Odp: ZAUFANIE!!!!!!!!!
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patry <p...@p...onet.pl> napisala:
> Jak odbudowac zaufanie do faceta.....???? Widzac, ze on sie stara i
> odkrywajac nowe "niespodzianki"....
> Wiem, ze najlepiej wyleczyc sie z tej milosci.... A w tym przypadku to
> jest bardzo trudne....

Opis zaufania, rozlozenie tego tematu na "czynniki pierwsze" jest opisane
przez Janet Woititz w ksiazce "Lek przed bliskoscia" Gdanskie Wydawnictwo
Psychologiczne 2000, strony 50 - 54.
I jest taka linijka:
"Po drugie. ZAUFANIU OZNACZA UCZCIWOSC."
Sadze, ze jest roznica miedzy tym "ze on sie stara", a miedzy tym "ze jest
uczciwy".
Jak jest uczciwy, to wtedy wg mnie jest pytanie, jak szybko potrafisz
odbudowac uczciwosc.
Jak nie jest uczciwy, to do Ciebie pytanie, po co odbudowywac? By pozniej
bardziej bolalo?
By wieciej cierpiec?
Trzymaj sie !!!
Marek

1. Data: 2001-03-30 14:32:13

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patry <p...@p...onet.pl> napisala:
> [...]

uczciwy".
Jak jest uczciwy, to wtedy wg mnie jest pytanie, jak szybko potrafisz
odbudowac zaufanie.

1. Data: 2001-03-30 16:52:26

Temat: Re: Odp: ZAUFANIE!!!!!!!!!
Od: Patry <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek N. wrote:

> [...]
> odbudowac uczciwosc.
> Jak nie jest uczciwy, to do Ciebie pytanie, po co odbudowywac? By pozniej

Sorry, pomylilo mi sie, on sie nie stara..... Albo mysli, ze jestem
bardooo glupia.... Problem w tym, ze ja jestem od niego uzalezniona na
rozne sposoby (finansowo, emocjonalnie)....
Dzieki...Postaram sie jakos ta ksiazke zalatwic.... Bedzie trudno, ale
moze dam rade

Patry

1. Data: 2001-03-30 23:03:08

Temat: Re: ZAUFANIE!!!!!!!!!
Od: "emilia" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Patry" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> odkrywajac nowe "niespodzianki"....
> Wiem, ze najlepiej wyleczyc sie z tej milosci.... A w tym przypadku to

Jesli on sie nie stara, to Ty sama niczego nie jestes w stanie odbudowac.
Odbudowac zaufanie do siebie mozecie tylko razem, nawet jesli tylko jedna
ze stron juz nie ufa drugiej.
Nie wiem dokladnie, jakiego rodzaju on funduje Ci "niespodzianki".
Prawdopodobnie oszukuje Cie, czujesz sie zdradzona w jakis sposób(???)
Przynajmniej tak to interpretuje i rozumiem.
Nie wiem, czy jestem w stanie doradzic Ci cos adekwatnego do sytuacji,
cos co Ci pomoze. Wiem, co pomagalo mi.
Najwazniejsze w tej sytuacji wydaje mi sie, bys mogla korzystac ze wsparcia
innych osób. Byc moze masz na widnokregu kogos, komu na Tobie zalezy,
przyjaciól, kogos z rodziny, znajomych, psychologa. Poczytaj cos na ten
temat,
jesli wiesz, ze moze Ci to pomóc. Mozesz tez zapisywac swoje odczucia i
emocje,
jesli to co czujesz zupelnie go nie obchodzi i o tym nie rozmawiacie- byc
moze
ulatwi Ci to okreslenie siebie,
swoich i jego postaw w tej sytuacji i pomoze Ci pomyslec o tym bardziej
racjonalnie. Zastanów sie nad tym, jak chcialabys byc kochana, czego chcesz
zyciu osobistym i w zwiazku dla siebie samej, na czym bardziej Ci zalezy:
na nim i byciu z nim, czy na sobie samej i zachowaniu wlasnej godnosci,
szacunku do siebie?
Przeciez jesli te "niespodzianki" sprawiaja, ze czujesz sie zdradzona i
upokorzona
to bedac z nim dzialasz przeciwko sobie, to Cie niszczy i Ty na to
pozwalasz.
Jesli konfrontacja z Twoim facetem jest mozliwa, przygotuj sie do niej -
okresl sobie, na co w tym zwiazku mozesz przystac, a na co nie i spróbuj
mu to spokojnie powiedziec.
Jesli wiesz, ze gra warta swieczki, pracuj nad zwiazkiem (ale nie gódz sie
na
wszystko, jesli cos dziala przeciwko Tobie). Jesli wiesz, ze nie ma szans na
pozytywne trwale zmiany, nie bój sie rozpadu tego zwiazku,
jesli nie jest zdrowy to albo sam sie rozpadnie
albo zniszczy Ciebie, moze jego, was.

Trzymam za Ciebie kciuki, serdecznie Cie pozdrawiam, Zycze powodzenia!

ps:Inne grupowiczki tez mialy tego typu problemy.

Emilia
e...@g...com.pl

ogrody zalu.....
Rafff