ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

41. Data: 2011-07-18 05:27:16

Temat: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 19:15, Hanka pisze:

> Jeszcze buzi sobie dajcie, dopiero bedzie słitaśnie.

hehe, jak zwykle szczytujesz tu intelektualnie Haniu z elegancja damy.
Ale chyba juz wyjasnilismy sobie kiedys co ci w co,
wiec doprawdy, moglabys sie juz zaczac odrobinke szanowac.

42. Data: 2011-07-18 07:57:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 07:27, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> hehe, jak zwykle szczytujesz tu intelektualnie Haniu z elegancja damy.
> Ale chyba juz wyjasnilismy sobie kiedys co ci w co,
> wiec doprawdy, moglabys sie juz zaczac odrobinke szanowac.

Gdzie twoja konsekwencja, burku?
Splonkowales mnie z hukiem, i z ch.jem,
a teraz znowu poszczekujesz zza plota?
No wiem, wiem, swej mordy najglosniej,
i najbardziej bez sensu, uzywaja ratlerki.

43. Data: 2011-07-18 08:17:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lip, 19:42, Diabełson <h...@s...org> wrote:
> delikatne wykurwiaj

Nawet w serii dowodu mam 666...
no ale skoro tak ladnie i delikatnie prosisz...

44. Data: 2011-07-18 08:45:33

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 09:57, Hanka pisze:

> Gdzie twoja konsekwencja, burku?
> Splonkowales mnie z hukiem, i z ch.jem,
> a teraz znowu poszczekujesz zza plota?
> No wiem, wiem, swej mordy najglosniej,
> i najbardziej bez sensu, uzywaja ratlerki.

hehe, ot i nauczyc gowniarza ...

45. Data: 2011-07-18 09:59:29

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-07-2011 o 09:57:34 Hanka <c...@g...com> napisał(a):

> Gdzie twoja konsekwencja, burku?
> Splonkowales mnie z hukiem, i z ch.jem,
> a teraz znowu poszczekujesz zza plota?
> No wiem, wiem, swej mordy najglosniej,
> i najbardziej bez sensu, uzywaja ratlerki.

Eeee, na ogół psy szczekają karawana idzie dalej.

--
stevep

46. Data: 2011-07-18 13:44:19

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 11:59, stevep <s...@t...net> wrote:
> Dnia 18-07-2011 o 09:57:34 Hanka <c...@g...com>
> Eeee, na ogół psy szczekają karawana idzie dalej.

Tak jest.
Tup tup więc...

47. Data: 2011-07-18 14:29:08

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 07:19, WitexP pisze:

> Lubiłeś też jego wywody na kuchni o innych rasach, i jego poglądy gdzie
> jest ich miejsce?
> I jego posty o zabranej córce/synu itp., czyli zasmiecanie grupy śpamem.
> Acha i jak się cieszył jak Kuroń umarł.
> Jak nie można lubić takiego człowieka - ubeka zresztą (poszukaj sobie w
> IPNie)
> A teraz chca mu hołdy oddawać.

Pansraka nie miał w żyłach ani kropli polskiej krwi, jako syn Żydówki i
pół Rosjanina pół Ukrainca. Żaden Polak z niego tylko mieszaniec. Zwykły
kundel

48. Data: 2011-07-19 09:17:58

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

use kf, honey

49. Data: 2011-07-19 09:42:37

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-19 11:17, zażółcony pisze:
> use kf, honey

Niestety, za durna.
Szkoda pewnie, ze swojej starej nie mozesz wsadzic do kfa,
tylko musisz szukac wsparcia w usenecie podczas dzwigania coraz bardziej
przygniatajacego ciezaru jej rozczarowan ;)

Herbaciarnie za wschodnia granicą...
ostatni post Panslavisty
Groszek zielony - przetwory - przepisy
skrobia tapiokowa
[HvP] Iss es wahrd Joghicht mit Siechandel (911)