Zaatakowała mnie baba

1. Data: 2005-06-27 10:24:37

Temat: Re: Zaatakowała mnie baba
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9nds8$5ti$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Troszkę się upiłem no i...
>
> Zapytałem pewną ledwo co poznaną dziewczynę o to
> w jakim wieku zaczęła się masturbować, bo słyszałem, że
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to
> w twarz.
>
> Czy to jakiś temat tabu?

Jeśli odebrała to jako pytanie z podtekstem: "Pewnie się masturbujesz, bo
żaden facet na ciebie nie poleci", to czemu się dziwisz? :)

Paff

1. Data: 2005-06-27 10:32:05

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> Ciekawa jestem co by było gdyby to Pana strefa prywatna zostala naruszona
> :-). Ugryzł by Pan?
>
> M.

Może i bym się zastanowił, a może bym się rozzłościł
Zupełnie inne rzeczy mnie bulwersują niż niektórych ludzi.

1. Data: 2005-06-27 11:02:43

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Jeśli odebrała to jako pytanie z podtekstem: "Pewnie się masturbujesz, bo
> żaden facet na ciebie nie poleci", to czemu się dziwisz? :)
>
> Paff

Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że mówię o moralnym znaczeniu
masturbacji dla tej osoby. Ale samo to ma mniejsze znaczenie niż
spojrzenie w kodeksie na moralne znaczenie na mnie jako osoby obcej
pytającej o intymne doznanie. Np. gdybym spytał Ciebie "jaką pozycje ze
swoją kobietą preferujesz i czy często na pieska lubisz?".
Jestem w kodeksie niemoralnie niepoprawny bo przekracza granicę
intymności. Mogę powiedzieć - "bezczelny" jestem.

1. Data: 2005-06-27 11:50:13

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masturbacji dla tej osoby. Ale samo to ma mniejsze znaczenie niż
> spojrzenie w kodeksie na moralne znaczenie na mnie jako osoby obcej

Nejsem pewien, czy o moralność chodziło (deep down :)

P.

1. Data: 2005-06-27 14:19:50

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus napisał(a):
> [...]
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to

Zaburaczyłeś

--
zzz

1. Data: 2005-06-27 17:11:17

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to

To zależy, czy pyta inteligentny człowiek, czy pijak ;)
Pewne tematy są tabu dlatego, że nie wytrzymują pierwszego
ciosu. Człowiek inteligentny o tym wie, więc o pewne rzeczy
pyta na trzeźwo. Jak trzeźwy pyta i jeszcze w dodatku
inteligentny, to zmusza do myślenia. Ty nie zmusiłeś
- bo sam zapewne za dużo nie myślałeś.
Sprawa prosta - Twoja oferta alkoholowy opar, jej oferta
piącha. I tak eście sobie pogadali. Coś nie tak ?

Chciałeś coś innego - zaoferuj coś innego. Na początek
zaoferuj zdolność do szybkiego uniku. Dla kobiety nie
ma nic gorszego (jeśli chodzi o rozmowy o seksie) niż facet,
który się pyta "dlaczego mnie bijesz" ?

;)))

1. Data: 2005-06-27 17:26:34

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w jakim wieku zaczęła się masturbować, bo słyszałem, że
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej

Wiesz jakie są rodzaje kłamstwa? Pewnie wielu już to słyszało... Jest małe
kłamstwo, średnie kłamstwo, duże kłamstwo i statystyka :)

>I wyobraźcie sobie, że dostałem za to
> w twarz.
>
> Czy to jakiś temat tabu?

Hmm...a może ta dziewczyna po prostu nie wiedziała czym jest masturbacja? A
że ten wyraz wydał się jej brzydko brzmiący, to skojarzyła sobie, że to musi
być coś okropnego :P No a nastepnie wywnioskowała, że za używanie tak
niedelikatnych, nieromantycznych słów należy Ci się liść :)
Nietoperek

1. Data: 2005-06-27 17:34:45

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hmm...a może ta dziewczyna po prostu nie wiedziała czym jest masturbacja? A
> że ten wyraz wydał się jej brzydko brzmiący, to skojarzyła sobie, że to musi
> być coś okropnego :P

No co Ty, Paula ... Sugerujesz, że to popularne ?
Sugerujesz, że ...
Nigdy nie bawiłaś się listkami ? :)))

> niedelikatnych, nieromantycznych słów należy Ci się liść * :)
No ja właśnie o liściach, romantycznie ...

1. Data: 2005-06-27 17:43:30

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus wrote:
w news://news.ipartners.pl:119/d9nds8$5ti$1@nemesis.ne
ws.tpi.pl

> [...]
> ponad osiemdziesiąt procent kobiet to robi i najczęściej
> zaczynają w wieku lat 14. I wyobraźcie sobie, że dostałem za to
/.../

Jak dla mnie: fascynująca kobieta - potrafi w tym samym momencie
przywołać stosowne dane empiryczne i jeszcze przywalić na odlew.
No..no... ;-)

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2005-06-27 18:15:37

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus:
/.../ I wyobraźcie sobie, że dostałem za to
> w twarz.
> Czy to jakiś temat tabu?

Chryste, zadajesz ciekawe pytania...:)
pani wybrała liścia zamiast manwer na męskiej wyobrazni....dość przyjemny,
jesli trafi się na dobry obiekt pytający:)

M.

Psycholog w Warszawie
Rozkład normalny
Wiara w siebie
Jak motywować syna bez wpędzania go w kompleks niższości
re: lodzka wystawa antyaborcyjna