Zab. hormonalne / guz mózgu

11. Data: 2009-02-06 09:17:00

Temat: Re: Zab. hormonalne / guz mózgu
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 05 Feb 2009 23:54:15 +0100, Makro wrote:

> TSH. Niedoczynność tarczycy może dawać taki obraz, również wrażenie
> pogorszenia pamięci.

W takim razie - skoro już koniecznie hormony, czemu nie kortyzol na
przykład?... Albo od razu test hamowania deksametazonem?...

Supersedes: Chociaż faktycznie, gdybym miał zlecać jakieś badania nie
widząc pacjenta, to przy podobnym wywiadzie TSH zdecydowanie tak.

Niezależnie od tego - w pierwszej kolejności lekarz, dopiero potem
badania. I chyba co do tego jesteśmy zgodni.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

12. Data: 2009-02-06 17:39:22

Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> [...]
>
> Niezależnie od tego - w pierwszej kolejności lekarz, dopiero potem
> badania. I chyba co do tego jesteśmy zgodni.

Panie Marku Pan jest lekarzem?
Czy moje objawy mogą być wynikiem zab. krążenia mózgowego?

13. Data: 2009-02-06 17:39:25

Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2009-02-06 20:09:05

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@g...SKASUJ-TO.pl napisał/a:

> Panie Marku Pan jest lekarzem?

Podobno aptekarzem i informatykiem

--
animka

15. Data: 2009-02-07 09:12:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Feb 2009 21:09:05 +0100, Animka wrote:

> Podobno aptekarzem i informatykiem

To powiedz temu, kto rozpuszcza takie plotki, że ma złe informacje :)

m.

16. Data: 2009-02-07 09:14:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Feb 2009 17:39:22 +0000 (UTC), e...@g...SKASUJ-TO.pl
wrote:

> Panie Marku Pan jest lekarzem?
> Czy moje objawy mogą być wynikiem zab. krążenia mózgowego?

Trudno powiedzieć. Raczej nie, ale
1. za mało danych
2. nikt rozsądny nie podejmie się stawiania rozpoznań przez internet, na
podstawie dwóch zdań na krzyż :)

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażm tu swoje prywatne opinie.

17. Data: 2009-02-07 19:45:16

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał/a:

> To powiedz temu, kto rozpuszcza takie plotki, że ma złe informacje :)

Kamień z serca mi spadł :-)
Napisz w jakim szpitalu pracujesz, w jakiej przychodni, ok? :-)

--
animka

18. Data: 2009-02-08 10:30:18

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 07 Feb 2009 20:45:16 +0100, Animka wrote:

> Kamień z serca mi spadł :-)
> Napisz w jakim szpitalu pracujesz, w jakiej przychodni, ok? :-)

Nie napiszę. Na newsach jestem prywatnie, to takie hobby jest.
A to, czy jestem lekarzem czy nie i czy mam aktywne prawo wykonywania
zawodu jest stosunkowo łatwe do sprawdzenia.

m.

19. Data: 2009-02-08 18:40:03

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał/a:

> Nie napiszę. Na newsach jestem prywatnie, to takie hobby jest.
> A to, czy jestem lekarzem czy nie i czy mam aktywne prawo wykonywania
> zawodu jest stosunkowo łatwe do sprawdzenia.

Ok. Nie będę sprawdzała, bo nie należę do takiego typu ludzi.

Pozdr.

--
animka

okres oczekiwania na sanatorium