Zabawka dla dziecka szukam

11. Data: 2011-08-25 20:04:15

Temat: Re: Zabawka dla dziecka szukam
Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2011 21:54:31 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym
> przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował
> sobie już łupanie na jutro.
Nie obejrzysz się, a będziesz miał ładne popiersie ;-)

--
Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Dołącz do tych, którym zależy. http://zwijaj.pl/

12. Data: 2011-08-25 20:23:02

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
t.pl
*Marek Dyjor* napisał(-a):

> wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi
> przedmiotami.

Zgadza się i żeby było śmieszniej najczęściej będą to przedmioty
skrajnie odległe od zabawek, o czym sam piszesz :)

--
Big Jack
////// GG: 660675

13. Data: 2011-08-25 20:26:07

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
*Marek Dyjor* napisał(-a):

> Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć
> starym przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i
> zarezerwował sobie już łupanie na jutro.

Byłbym zapomniał. Zaopatrz Wiktora w jakieś okulary zanim będzie za
późno

--
Big Jack
////// GG: 660675

14. Data: 2013-08-05 15:38:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 23 sierpnia 2011 16:19:10 UTC+2 użytkownik Twat napisał:
> Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
> http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc

jeśli chodzi o dobre zabawki, które mają wpływ na jego rozwój to tu
http://www.sprytnezabawki.pl/tag/660/zabawka_dla_dzi
ecka są spoko propozycje. i jeszcze wyszukiwarke prezentów według wieku :D

15. Data: 2013-08-05 16:55:04

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

na Twój jak widać źle wpłynęły spamerze

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

16. Data: 2013-08-06 01:13:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 sierpnia 2011 21:54:31 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]
ranet.pl

> wbrew pozorom dzieci potrafiďż˝ sie najlepiej bawiďż˝ kompletnie dziwnymi
> przedmiotami.
>
> M�j Wiktor odkry� �e bloczek z betonu mo�rkowego mo�na fajnie kruszy�
starym
> przecinakiem, sp�dzi� nad tym zadaniem prawie godzin� czasu i zarezerwowa�
> sobie ju� �upanie na jutro.

Przypomniałeś mi dzieciństwo. Robili malowanie bloku w którym mieszkałem. Rusztowania
przybijali do ścian bardzo dużymi hakami. Wtedy popularną rozrywką wśród chłopaków w
wieku ok 10 lat było granie w noża. Wykombinowaliśmy że takim hakiem będziemy grali.
Zwinęliśmy kilka sztuk. Ale słabo się wbijały w deskę. W ziemię dobrze ale my
twardziele byliśmy i w deskę chcieliśmy w noża haka grać. Czubków ostrych nie miały.
To ostrzyliśmy te haki na krawężniku. Kilka dni po kilka godzin dziennie trzeba było
ostrzyć.

17. Data: 2013-08-06 01:39:31

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 15:38:21 UTC+2 użytkownik m...@g...com
napisał:

> jeśli chodzi o dobre zabawki, które mają wpływ na jego rozwój to tu
http://www.sprytnezabawki.pl/tag/660/zabawka_dla_dzi
ecka są spoko propozycje. i jeszcze wyszukiwarke prezentów według wieku :D

Żadna zabawka nie zastąpi zabawy z innymi dziećmi. Od wiosny do jesieni zużywaliśmy
na podwórku trzy piłki do nogi. Opony w składakach wystarczały na sezon. Nie da się
kupić dziecku dzieciństwa żadną zabawką. Zabawka rekin jest super. Ale wysiada przy
zabawie polegającej na puszczaniu zrobionych przez siebie latawców. Takie konstrukcje
robiliśmy że do tramwaju nie chciały wejść. Dziesięciu w podobnym wieku nas było na
podwórku. Za 1/5 tego co żeśmy wtedy odwalali teraz by dożywocie rodzicom dali. Przez
kilka lat zawsze któryś z naszej dziesiątki miał coś złamane, zwichnięte czy
przetrącone. Ale i taka kaleka była potrzebna bo jak szliśmy na basen to miał kto
ubrań pilnować.

18. Data: 2013-08-07 16:42:07

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przetrącone. Ale i taka kaleka była potrzebna bo jak szliśmy na basen to miał kto

A weź wygoń dzisiaj dzieciaka na dwór (na pole...). Za "moich" czasów
największa kara to jak matka dała zakaz wychodzenia przez dwa dni. Dziś
jest odwrotnie, przed moim blokiem dzieciarni jak na lekarstwo.

Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
tez troche o Agd
Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.