Zamrażarka w taniej taryfie

41. Data: 2008-12-08 21:42:47

Temat: Re: Zamrażarka w taniej taryfie
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghk33v$b3l$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie wiem o co Ci chodzi. 1600 za kW. Pytałem się, bo zmieniam taryfę i

pod który ZE podlegasz? podaj to Ci podam PRAWDZIWĄ opłate za kW

42. Data: 2008-12-08 22:23:50

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

no prosze - Enea - ten sam operator co u mnie:

http://www.enea.pl/index.php?local=eneaosd&page_id=2
13

za 1 kW mocy przyłączeniowej wynosi:
a.. dla przyłącza kablowego - 136,46 zł/kW,
b.. dla przyłącza napowietrznego - 108,95 zł/kW
i co Ty na to?

dla mnie Eot bo widze, że niektórym przyznanie sie do błędu nie przychodzi
łatwo...

43. Data: 2008-12-08 22:51:43

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i co Ty na to?
>
> dla mnie Eot bo widze, że niektórym przyznanie sie do błędu nie przychodzi

Najwyraźniej mnie nie zrozumiałeś. Przeczytaj co napisałem.
I idź do psychologa, który wytłumaczy Ci dlaczego to co piszesz jest
żenujące.
Jak nie pomoże, to daj adres, a ja Ci odeślę oprawione w ramę cotamzechcesz,
żebyś sobie na ścianie powiesił. Żeby wszyscy widzieli.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

44. Data: 2008-12-08 23:04:28

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghk8r5$iim$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Najwyraźniej mnie nie zrozumiałeś. Przeczytaj co napisałem.

czytałem co napisałeś, że ktoś Ci coś powiedział, albo coś źle zrozumiałeś - ja
Cie sprostowałem a ty brnąłeś dalej zamiast napisać, że podałeś 10x zawyżoną
cene za przyłącze
jeszcze teraz mnie wysyłasz do psychologa, ja ciebie tam nie wyśle bo widze, że
już za późno ;)

45. Data: 2008-12-08 23:08:56

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podałeś 10x zawyżoną cene za przyłącze
> jeszcze teraz mnie wysyłasz do psychologa, ja ciebie tam nie wyśle bo

Powtórzę jeszcze raz. Pan w ZE w Żarach poinformował mnie, że 1600 za kW.
Będę tam podpisywał umowę, to spytam jeszcze raz.
I czego jeszcze oczekujesz? Że dowartościuję Twoje kruche ego???

46. Data: 2008-12-09 06:38:56

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghk9f1$pca$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> Będę tam podpisywał umowę, to spytam jeszcze raz.
> I czego jeszcze oczekujesz? Że dowartościuję Twoje kruche ego???

to Pan Ci tak powiedział i wszyscy mają wg tego płacić? moze Pan CI podał
całkowitą opłate za Twoje przyłącze

47. Data: 2008-12-09 08:53:19

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> to Pan Ci tak powiedział i wszyscy mają wg tego płacić? moze Pan CI podał
> całkowitą opłate za Twoje przyłącze

Twoje osobiste zaangażowanie jest nieproporcjonalne do wagi tematu.
EOT

48. Data: 2008-12-09 11:19:38

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ghlc31$6a9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
>

> Twoje osobiste zaangażowanie jest nieproporcjonalne do wagi tematu.
> EOT

skoro dla Ciebie 160 a 1600 to mało to Twoja sprawa - ale nie wprowadzaj innych
w błąd !!!

Lustro w łazience
Ekspres do kawy z LIDLa
Łyżwy saneczkowe