Zanussi lodówka agregat

1. Data: 2004-04-23 21:36:15

Temat: Zanussi lodówka agregat
Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do uzytkownikow i ludzi znajacych sie na rzeczy - niespelma 3
lata temu kupowalem sprzet do zabudowy, byla promocja na 2 agregatowa
chlodziarko-zamrazarke Electrolux-Zanussi, i kupilem. Teraz wiem ze tego
dziadostwa juz nigdy nie kupie - dlaczego - bo zepsul sie agregat zamrazarki
(i to nie pierwsza lodowka tej firmy w ktorej padl agregat). Oczywiscie
kilka miesiecy po gwarancji bo jak inaczej. Zamrazarka nie byla uzytkowana
intensywnie, na 2 stopien caly czas.
Panowie z serwisu przyszli, i powiedzieli ze padlo uzwojenie rozruchowe
agregatu i trzeba wynienic (agregat P 600a). I tu dotykam problemu -
powiedzieli ze nie mozna wstawic zamiennika, agregat musi byc oryginalny, a
ze jest napedzany jakims tam specjalnym gazem, to kosztuje ok 600 zl, koszt
naprawy 700 zl. Czy to prawda ze nie mozna nic zrobic taniej? I jeszcze
jedno wazne - na razie tak zamrazarka mi nie jest potrzeban, jak sie zmienia
ceny czesci zamiennych takich jak to po wejsciu do Unii? Czy warto poczekac
z naprawa, czy sie pospieszyc? Z gory dzieki za informacje

Maciej S
m...@c...pl

1. Data: 2004-05-28 07:58:34

Temat: Re: Zanussi lodówka agregat
Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Macius ( m...@c...pl ) napisał:
> [...]
> dziadostwa juz nigdy nie kupie - dlaczego - bo zepsul sie agregat
> zamrazarki (i to nie pierwsza lodowka tej firmy w ktorej padl agregat).

O, o... a ja miałam chrapkę na Electroluxa.... Ponoć dobra marka....a tu
takie coś?

pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-05-28 16:47:00

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najwazniejsze czy lodówka nazywała sie Lektrolux czy Zanussi....sprowadzam
sprzet używany z niemiec i właśnie unikam często Zanussi, bo to firma która
montuje na podzespołach różnych firm, np. pralki zanussi są częściowo AEG,
ale tylko częściowo i tu zaczyna sie problem, bo w oryginałach (droższych)
wszystko raczej dobrze współdziała, to w składankach typu, Zanussi, Zanker
itp, często jeden element zużywa sie szybciej i przez to całość po jakimś
czasie się psuje. Osobiście uważam że : Ludzi biednych nie stać na tanie
rzeczy...Osobiście jednak kupował bym lodówkę Lebher.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

Re: Czym przyprawiacie (czosnek)
Re: sałatka do karkówki z grilla