Zapalenie okołoustne

1. Data: 2006-05-05 15:09:39

Temat: Zapalenie okołoustne
Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś zna skuteczny preparat na zapalenie okołoustne???
Ja odwiedziłam trzech dermatologów i każdy przepisał coś równie
nieskutecznego.
Niespecjalnie również udało mi się dowiedzieć jak pielęgnować skórę. Czy
można używać maseczek i usuwać zaskórniki?
BArdzo proszę o rady dot. pielęgnacji i może jakiejść pomocnej diety. Czy
któreś produkty powodują zwiększenie zaczerwienienia i wyprysku? Ewentualnie
proszę o namiar na dobrego dermatologa w Katowicach lub okolicy.
Dziękuję i pozdrawiam
Aśka