Zapalenie rogówki

1. Data: 2004-11-06 10:16:11

Temat: Zapalenie rogówki
Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie, bo mnie już irytuje moja dolegliwość. Jakiś miesiąc temu
zaczerwieniło mi się oko. poszedłem do okulisty i rzpoznał u mnie sektorowe
zapalenie rogówki. Dostałem Dicortineff. OK, pomyśłałem. Po tygodniu, gdy
nie było poprawy - poszedłem znów - do innego. On rozpoznał to samo i
przepisał dodatkowo jeszcze maść na noc Cortineff. No i taraz są okresy
częściowego zaleczenia i potem nawroty. Sprawa ciągnie się już (jak dla
mnie) za długo. Chcę iść ponownie do lekarza, ale w związku z tym chciałbym
prosić o wyjaśnienie, czy taka dolegliwość może aż tyle trwać i czy nie ma
lepszych leków?

=========
PZDR

Jarek Zawadzki

2. Data: 2004-11-06 14:21:20

Temat: Re: Zapalenie rogówki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chciałbym
> prosić o wyjaśnienie, czy taka dolegliwość może aż tyle trwać i czy nie ma

sprobowalbym czysty antybiotyk bez sterydu
casus

3. Data: 2004-11-06 20:26:42

Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> sprobowalbym czysty antybiotyk bez sterydu
> casus

A możesz zaproponować jakiś lek? W poniedziałek pójdę ponownie do okulisty,
więc może będę mógł mu coś zasugerować.

=========
PZDR

Jarek Zawadzki

4. Data: 2004-11-06 20:59:13

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz zaproponować jakiś lek? W poniedziałek pójdę ponownie do
okulisty,
> więc może będę mógł mu coś zasugerować.
> Jarek Zawadzki

sorry - nie badalem, wiec nic nie proponuje konkretnego. Leczenie zalezy od
stanu w chwili badania, wiec musisz wytrzymac do poniedzialku, lub udac sie
na pogotowie okulistyczne, jezeli takowe jest w Twoim rejonie.

casus

5. Data: 2004-11-06 21:45:20

Od: " Petrus" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

pantol <c...@w...bez_tego.pl> napisał(a):

> [...]
chciałbym
> prosić o wyjaśnienie, czy taka dolegliwość może aż tyle trwać i czy nie ma

Zdecydowanie odradzam sterydy, ponieważ będą one przedłużały okres
zdrowienia,a wskazane są antybiotyki (lub czasami leki przeciwwirusowe ale u
Ciebie wątpie).Spróbuj może odstawić na pare dni kosmetyki, które używasz,
ponieważ czasami zdaża się alergiczne zapalenie.Jeśli pomoże to znaczy, że
masz na nie alergie.Najlepiej jednak idź do innego oklulisty - może diagnoza
bedzie inna.pzdr

6. Data: 2004-11-07 08:26:24

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponieważ czasami zdaża się alergiczne zapalenie.Jeśli pomoże to znaczy, że
> masz na nie alergie.Najlepiej jednak idź do innego oklulisty - może

sorry - sektorowe zapalenie rogowki nie jest nigdy wynikiem alergii. Co do
sterydow - leczy sie rogowke rowniez sterydami, chociaz nie zawsze
skutecznie. Wszystko zalezy od tego, jakie sa zmiany - tak wiec nie
doradzajmy w tym przypadku terapii bez zbadania.

casus

7. Data: 2004-11-07 08:43:11

Od: "pantol" <c...@w...bez_tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry - sektorowe zapalenie rogowki nie jest nigdy wynikiem alergii.

A co może być przyczyną sektorowego zapalenia rogówki?

=========
PZDR

Jarek Zawadzki

8. Data: 2004-11-07 14:34:06

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co może być przyczyną sektorowego zapalenia rogówki?
> PZDR
> Jarek Zawadzki

np wirusy, bakterie, grzyby, choroby autoimmunologiczne
Sektorowe zapalenie rogowki nie jest stricte jednostka chorobowa, tylko
objawem zmian rogowkowych z uscisleniem lokalizacji i charakteru, o podlozu
roznym.

casus

Acne vulgaris - CURACNE - opinie
ciąża u alergiczki
Badanie emg po zwichnęciu łokcia
Re: co to jest: shelf syndrom genus bill
chore dziecko - poradzcie....