Zaradny jak Polak

następny post »
From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Zaradny jak Polak
Date: Mon, 17 Jul 2017 14:11:14 +0200

>40 procent Polaków jest zdania, że trzeba wykorzystywać system opieki
społecznej i pomoc państwa jak tylko się da. I mówią to z przekonaniem,
że osoby korzystające z opieki społecznej to lenie, którym nie chce się
pracować. Takie szokujące wyniki wyniki przynosi nowe badanie "Postawy
wobec pracy w Polsce" - jakie przeprowadził panel Ariadna.

(...) Zdaniem ponad połowy dorosłych Polaków (55 proc.) osoby
korzystające z opieki społecznej to osoby zaradne, które potrafią
wykorzystać okazję, by otrzymywać pieniądze i się przy tym nie
napracować. Na pytanie sformułowane w odmienny sposób, czy osoby
korzystające z opieki społecznej to lenie, którym nie chce się pracować,
45 proc. badanych odpowiedziało twierdząco.<

http://tinyurl.com/y86c9rs5

Jak mnie sie udaje, to jestem zaradny, a jak innemu - to jest leniem.
:-) Ciekawe czy pytali cos o azylantow? Bo ci sa pewnie leniami ex
definitione? :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej