Zarazliwa ciaza

181. Data: 2012-12-11 09:52:17

Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>Do jakich byś nie przekształcał,
Czy ty rozumiesz to co przeczytasz?.
Miałem ci udowodnić że jeżeli uznamy niepoprawne a=b za prawdę, to można
udowodnić niedorzeczne c.
Gdzie podjąłem się udowodnienia że a=b jest prawdą?. To ty, mój dowód,
chcesz obalić podważając aksjomat z którego wynika.

pzdr
olo

182. Data: 2012-12-11 10:06:51

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 10:52, olo pisze:
> Miałem ci udowodnić że jeżeli uznamy niepoprawne a=b za prawdę,

O to chodzi, że nie możemy uznać nieprawdy za prawdę.

> to można
> udowodnić niedorzeczne c.

Bełkot. Z nieprawdy nic nie udowodnisz.

> Gdzie podjąłem się udowodnienia że a=b jest prawdą?. To ty, mój dowód,
> chcesz obalić podważając aksjomat z którego wynika.

Ta twoja 'aksjomatyka' jest po prostu wewnętrzne sprzeczna (w matematyce
to znany przypadek) i dlatego piszesz bzdury na okrągło.
Głupi jakiś czy co ? Jaki dowód ? Na razie wyszło, że nie umiesz liczyć
i jesteś zbyt niedorozwinięty, żeby nawet podszywać się pod papieża.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

183. Data: 2012-12-11 10:11:34

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>No ale wiesz, co wynika z nieprawdziwych założeń?

No o tym ten wątek, wszystko może wynikać i implikacja jest prawdziwa. Na
dodatek fałszywy aksjomat umożliwia wyprodukowanie dowolnej liczby dowodów.

pzdr
olo

184. Data: 2012-12-11 10:11:41

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 10:46, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "????????????"

> Opracowana poprzez globika, na podstawie wymyślonych poprzez niego
> syntetycznych przesłankach :)
>
> pzdr
> olo

Przykłady przez porównanie, ten twój biologizm nie jest badaniem
natury, tylko stwarzanie obrazu natury pod nasze założenia, wszystko
zależy od "termometru" który wpadnie w nam w ręce , tym warunkujemy
obraz który widzimy, a tych termometrów może być miliony.
Oderwanie od rzeczywistości to zapominanie o tym kto obserwuje i z
jakiego stołka i w taki sposób w ciągu paru lat nagle powstały dwie
natury. Czyli silniejszy wygrywa i ludzie warunkują się tą
interpretacją, co daje brak wrażliwości na słabych, projektuje się
następnie iż tak chce natura, czyli umywa ręce, ucieka od
odpowiedzialności za swoje życie i swoje wybory.
Druga interpretacja, bardziej współczesna ,to że gatunek przetrwał bo
pomagamy słabszym, tym samym przez pomoc się rozwijamy i trwamy, czyli
projekcja iż natura jest moralna. Jedno jest sprzeczne do drugiego.

W ostatnich latach tak wszystko przeprojektowano na geny, że już
myślano że morderce po urodzeniu lub przed wykryjemy , absurd jakby to
nie człowiek mordował tylko geny, całkowita kompromitacja po paru
latach tej teorii, ale nadal ślepe kury swoje,nawet metagenetykę
wymyślono, że geny wiedzą jaką partnerkę poznamy i z kim się ożenimy i
ciągle wymyśla się choroby, za które geny mają być odpowiedzialne, a
nie nasze zachowanie, jak schizofrenia itd.
I to już napewno jest zupełnie kościół naukowy, którego dogmaty mają
gdzieś rzeczywistość. A ty jesteś bardzo rozmodlony.

185. Data: 2012-12-11 10:16:51

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 11:11, olo pisze:
> No o tym ten wątek, wszystko może wynikać i implikacja jest prawdziwa.
> Na dodatek fałszywy aksjomat umożliwia wyprodukowanie dowolnej liczby
> dowodów.

Jaki dowód skoro możesz dojść do całkowicie sprzecznych ze sobą
wyników ? Zastanów się co piszesz biedny człeniu.

186. Data: 2012-12-11 10:21:59

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????"

> A ty jesteś bardzo rozmodlony.

Rozmodlony to jest twój "syntetyczny" obraz mnie w twojej głowie.

pzdr
olo

187. Data: 2012-12-11 10:23:45

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

Przeczytaj ten wątek cały ze zrozumieniem. Na razie dyskutujesz podobnie jak
globik z upiorami w swojej głowie.

pzdr
olo

188. Data: 2012-12-11 10:26:38

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 11:23, olo pisze:
> Przeczytaj ten wątek(...)

Zjeżdżaj gimnazjalisto. Zacznij się uczyć
bo inaczej będzie pała z matmy na koniec
i po ptokach.

189. Data: 2012-12-11 10:30:20

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemrod"

>Jaki dowód skoro możesz dojść do całkowicie sprzecznych ze sobą
>wyników ? Zastanów się co piszesz biedny człeniu.

Skoro coś uznajemy coś za prawdę, to potem w dowodzie tego nie badamy.
Matematyka to naprawdę jest tylko i wyłącznie nauka o konsekwencjach
wynikających ze zbioru przyjętych AKSJOMATÓW. Jeżeli z aksjomatów wynikają
bzdury to rewiduje się aksjomatykę. Wie to każdy, kto ma o tej matematyce
blade nawet pojęcie.

pzdr
olo

190. Data: 2012-12-11 10:39:15

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-11 11:30, olo pisze:
> Skoro coś uznajemy coś za prawdę, to potem w dowodzie tego nie badamy.

A jak wiadomo z góry że 'coś' to nieprawda to wiadomo także, że cokolwiek
wyjdzie to na pewno nie żaden dowód na cokolwiek.

> Matematyka to naprawdę jest tylko i wyłącznie nauka o konsekwencjach
> wynikających ze zbioru przyjętych AKSJOMATÓW.

Żebyś tylko wiedział co to ten aksjomat skoro wykładasz się na implikacji.

--
[...]

Usenet
Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.
Jaki wybór taki świat
Tradycyjny ojciec.
Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?