Zarazliwa ciaza

171. Data: 2012-12-10 15:40:49

Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>I swą fizjologię, przede wszystkim.

Nie wiem jaką część tej fizjologii masz na myśli, ale mniejsza o to.

>Czyli mamy konsensus - NIE WSZYSTKIE i NIE WSZYSCY.

Ależ ten konsensus możemy rozciągnąć na wszystkie dziedziny naszych
aktywności, nawet jeszcze możemy go poszerzyć o NIE ZAWSZE i NIE WE
WSZYSTKICH WARUNKACH.

pzdr
olo

172. Data: 2012-12-10 15:43:11

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>A cóż to za bełkot?

To jest poprawnie przekształcana, nieprawdziwa równość.

pzdr
olo

173. Data: 2012-12-10 15:48:28

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 10:13, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "????????????"

> Z tego co pamiętam to ty nawet nie wiesz, co to jest nauka.
> Z nas dwojga to ty uważasz że nauka czegokolwiek dowodzi i że jest źródłem
> jakichś prawd.
> Wg. mnie i ludzi o nauce mających pojęcie, żadna nauka przyrodnicza niczego
> jeszcze bezwarunkowo nie dowiodła,  a jej zadaniem nie jest odkrywanie prawd
> a tylko tworzenie użytecznych modeli rzeczywistości.
>
> pzdr
> olo

Widać po tym co piszesz dogmatyzm naukowy, strasznie determinujesz,
powiedzmy iż upierasz się przy temperaturze 20 stopni, może to i
użyteczne, ale w tym dogmatyźmie niedostrzegasz kto wymyślił termometr
i że jest to proces stwarzania rzeczywistości, pod własną percepcje i
ten proces użyteczności wykluczy w pewnym momencie użyteczność, bo
człowiek zaczyna działać w oderwaniu od siebie, od tego co robi.

To prowadzi do twierdzeń że homo to zboczenie, bo tacy naukowcy, nie
patrzą w czym tkwią, tylko odrywają przedmiot badania od tego w czym
tkwią i tym samym nauka w homofobicznym społeczeństwie mierzy
temperaturę homofobicznym termometrem. Zaczyna być dogmatycznie
szkodliwa, a jej dogmaty niby obiektywne, bierze się za nieomylne.
Taki sam proces towarzyszył schizofrenii bezobjawowej i innym
badaniom. W Rosji psychiatrzy naprawdę wierzyli że przeciwnikom
komunizmowi coś dolega, to nie był cynizm, wychowani że komunizm jest
normą, badali komunistycznym termometrem rzeczywistość. Jesteś
przykadem takiego podejścia.

174. Data: 2012-12-10 15:57:21

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????" >>

>Widać po tym co piszesz dogmatyzm naukowy, strasznie determinujesz,
>powiedzmy iż upierasz się przy temperaturze 20 stopni,
Ale ja się przy niczym nie upieram, zwróć uwagę że twoje dalsze wywody to
dyskusja z twoimi własnymi rozmyślaniami co do czego prowadzi a nie z
czymśkolwiek co ja napisałem :)

pzdr
olo

175. Data: 2012-12-10 16:16:29

Od: ???????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 16:57, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Ale ja się przy niczym nie upieram, zwróć uwagę że twoje dalsze wywody to
> dyskusja z twoimi własnymi rozmyślaniami co do czego prowadzi a nie z

Nie to wyjaskrawienie rzeczy, które ciągiem uprawiasz, podsumowanie
jaskrawe tego co non stop wypisujesz.
Synteza charakteru twojego pisania.

176. Data: 2012-12-10 16:27:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Dec 2012 16:40:49 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

> Nie wiem jaką część tej fizjologii masz na myśli, ale mniejsza o to.

Tę, która sprawia, że kobieta nie jest i nie musi być ZAWSZE gotowa na
seks, tj nie musi akurat wtedy, kiedy gotowy jest mężczyzna. Cóż poradzić,
że nieświadomy tego mężczyzna (czyt. buc) traktuje sytuację jako
"reglamentację".

> Ależ ten konsensus możemy rozciągnąć na wszystkie dziedziny naszych
> aktywności, nawet jeszcze możemy go poszerzyć o NIE ZAWSZE i NIE WE
> WSZYSTKICH WARUNKACH.

No więc nie pisz ogólnikami o kobietach i reglamentacji seksu.

(by XL)

177. Data: 2012-12-10 16:28:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Dec 2012 16:43:11 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

>>> 2-1=3-1

> To jest poprawnie przekształcana, nieprawdziwa równość.
>
> pzdr
> olo

No ale wiesz, co wynika z nieprawdziwych założeń?
(by XL)

178. Data: 2012-12-10 17:11:25

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-10 15:40, olo pisze:
> podaj do jakich wartości a i b przekształcić ci to 20=30.

Do jakich byś nie przekształcał, zawsze wyjdą ci sprzeczne bzdury,
które można spokojnie wywalić do kosza. Nic nie udowodniłeś,
i nic w ten sposób nigdy nie udowodnisz.

Syr 27,4 Gdy sitem się przesiewa, zostają odpadki,
podobnie [okazują się] błędy człowieka w jego rozumowaniu.

Amen.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4

179. Data: 2012-12-11 09:43:04

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

>Tę, która sprawia, że kobieta nie jest i nie musi być ZAWSZE gotowa na
>seks,
Obawiam się że to obosieczny argument, faktem jest że u facetów łatwiej to
dostrzec ;)

>No więc nie pisz ogólnikami o kobietach i reglamentacji seksu.

To że jakaś płeć ma skłonności, zupełnie nie znaczy że każda z jej
przedstawicielek zawsze i w wszystkich warunkach tak postępuje.

pzdr
olo

180. Data: 2012-12-11 09:46:58

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "????????????"

>Nie to wyjaskrawienie rzeczy, które ciągiem uprawiasz, podsumowanie
>jaskrawe tego co non stop wypisujesz.
>Synteza charakteru twojego pisania.

Opracowana poprzez globika, na podstawie wymyślonych poprzez niego
syntetycznych przesłankach :)

pzdr
olo

Usenet
Polska tradycja okradania cmentarzy żyje nadal.
Jaki wybór taki świat
Tradycyjny ojciec.
Tradycja, tęsknota za tym jak było, no może niech wróci?